Anténa
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
No to asi nepude Musis kupit novu z motorcekom
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Tak to by mě zajímalo jak
Z rádi ti leze spínané napětí 12V 300mA, ktere je nedostačující pro napájení motoru antény
Ovládání té antény funguje tak, že dostaneš k tomu přepínač pro vyjetí a zasunutí antény.Přepínač ti přehazuje napětí.To jestli se vysune celá nebo jen do půlky si řídíš ty - neobsahuje to žádnou proudovou kontrolu pro vypnutí motoru.
Tzn. že abys to řídil z rádia musel bys mít dvě relé kterě by ti přehazovaly + a - a jestě proudovou kontrolu pro vypnutí toho motorku, že už je nahoře, nebo dole
Z rádi ti leze spínané napětí 12V 300mA, ktere je nedostačující pro napájení motoru antény
Ovládání té antény funguje tak, že dostaneš k tomu přepínač pro vyjetí a zasunutí antény.Přepínač ti přehazuje napětí.To jestli se vysune celá nebo jen do půlky si řídíš ty - neobsahuje to žádnou proudovou kontrolu pro vypnutí motoru.
Tzn. že abys to řídil z rádia musel bys mít dvě relé kterě by ti přehazovaly + a - a jestě proudovou kontrolu pro vypnutí toho motorku, že už je nahoře, nebo dole