Zdravim,
pred casom som pisal o problemoch s odberom v mojej Nexii. Na vine bol LPG, ktory mal aj pri vypnutom zapalovani ober asi 100mA. Prechodne vytahujem pri dlhsom stani (na noc, na vikend) poistku od LPG a zistil som, ze sa mi znizila od vtedy spotreba na LPG asi o 1 liter/100km. Natankoval som uz niekolko krat a vzdy na tej istej pumpe, cize to nebude nepresnost pri tankovani.
Neviete mi niekto povedat, ci sa ma odpajat od elektriky pri vypnutom zapalovani aj komplet LPG? Popripade iba splynovac a RJ nechat pripojena. Je to BRC Just.
Vdaka
Znizenie spotreby LPG
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Znizenie spotreby LPG
Kedysi Nexia GTX 16V, Remus, chip, LPG, spotreba 9,0l/100km, 270 000 km, novy Renault Megane GT II (GT znie lepsie ako GrandTour = kombi )
- Reklama
- bob a bobek
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon bře 20, 2006 21:28
- Bydliště: Karviná
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Nakolko som tak trocha odbornik tak ze na nadrzi mas jeden ventil , na privode LPG k reduktoru mas druhy ventil a na reduktoru je treti a v kazdom pripade sa ti vsetky ventili uzavru ked vypnes klucik Ten ventil ne nadrzi je elektricky ale aj multifunkcny ventil na nadrzi teda ten co je na nom aj ukazatel sa uzavira ak dojde k dakej poruche Cize vypnes klucik a vse je v pohode UZAVRETE
Já přihodím také něco, Na Feldě mám BRC a nemyslím, že ventil u nádrže je elektrický. Určitě je multifunkční a to:-peha- píše: Ten ventil ne nadrzi je elektricky ale aj multifunkcny ventil na nadrzi teda ten co je na nom aj ukazatel sa uzavira ak dojde k dakej poruche Cize vypnes klucik a vse je v pohode UZAVRETE
1. umožní natankování plynu
2. v případě vzniku přetlaku odfoukne plyn do prostoru mimo vozidlo
3. umožní zavřít přívod plynu do motoru
4. uzavře se v případě většího průtoku plynu (např. při prasknutí či zlomení trubky přívodu paliva.
5. ukazuje stav LPG v nádrži
Nádrž mám válcovou a k tomu ventilu nejde na 100% žádnej drát, tudíž nemůže být elektrickej.
V motoru je jeden el. ventil společný s filtrem a ještě jeden el. na zplynovači a regulátoru
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ano to je v pohode jedná sa o multifunkčný ventil bez elektroventilu ale funkcia je taká ako píšeš a to že pri tankovaní ide LPG dnu ale von nie lebo má spetnú klapku no a pri jazde keby došlo k poruche teda vlastne k vetšiemu úniku LPG tak ventil uzavre výstup.Je to vlastne bezpečnostný ventil a je niekolkokrát istený