Svetla
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 252
- Registrován: úte led 02, 2007 18:32
- Bydliště: Huddersfield
- Kontaktovat uživatele:
Svetla
Zdravim.. Som stastnym majitelom Espera, no mam pocit ze moje predne svetla niesu ok... vie mi niekto povedat ake ziarovky tam mam maju byt ? Ti co tam su svietia totiz slabsie ako hmlovky a mam pocit ze v tej patici su volne... v manualy som sa docital ze maju byt 55w... ibaze neviem aky typ ...
Ospravedlnujem sa adminom ak sa to tu rozoberalo, no posledne tri dni citam toto zaujimave forum, ale o ziarovkach som nenasiel nic
Ospravedlnujem sa adminom ak sa to tu rozoberalo, no posledne tri dni citam toto zaujimave forum, ale o ziarovkach som nenasiel nic
- Reklama
no koukam ze vsicni s esperem umreli.a ja uprime nevim co tam je.ale tipuju to na h1 nebo h3-ta bez dratku ja si to nikdy nepamatuju
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
OK, každý tu nejako začínal, ale skús nabudúce použiť nástroj "Hľadať", uľahčíš si s tým život
tu máš to, čo potrebuješ: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... ghlight=h1
tu máš to, čo potrebuješ: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... ghlight=h1
Do espera su stretavacie aj dialkove H1, 12 V, 55W. Bezne sa daju kupit na pumpe a stoja okolo 80,- asi.
Inak mas pravdu sviti to slabo, ale ja som si tam dal H1, 100 W, 12 V a svieti krasne, ako napriklad svetlomety vo fabii. Daju sa tiez kupit na pumpe a stoja okolo 120,- sk za kus
Inak mas pravdu sviti to slabo, ale ja som si tam dal H1, 100 W, 12 V a svieti krasne, ako napriklad svetlomety vo fabii. Daju sa tiez kupit na pumpe a stoja okolo 120,- sk za kus
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Espero fakt svieti slabo aj s "lepsimi" ziarovkami ale ono je to ciastocne nezmyslom v zapojeni (silovy prud ide cez packu pod volantom a az potom ku svetlam, aj skodovky mali od isteho roku na to rele v kufri az za prepinacom). No a ciastocne tym ze esperacky alternator nedrzi peknych 14.3v ako altiky napr. vo feldach (a ktovie kolko maju fabky ked im tie h7 tak pekne praskaju ). Aspon teda moj si nejako rozmyslel tych 14.7V co mal pri predposlednom merani a uz ma len 14V.
Ale ja kdyz zapnu svetla tak me u motoru neco zacvaka Me se nezda ze by to slo primo od ty packy - schema jsem teda nestudoval ale je to pekna hovadina jestli je to tak. Co se tyce zarovek, tak tudy cesta nevede. To svetlo je proste blbe udelany. Na stk me sestelovali svetla abych nahodou nekoho neoslnil a cestou zpet jsem malem 2x pristal v prikope . Chvili jsem s tim jezdil, dal zarovky +50% bylo to lespsi ale porad sviti moc pred auto. Az nedavno jsem procital forum a nasel prispevek od kolegy Stefana a zjistil kde ze se ty svetla zvedaj Tak jsem to jen tak od oka docela dost prizvednul a svete div se ja vidim a dalkovy skoro nepotrebuju . Rozdil je tak 100% a nikdo na me do dnes nebliknul ze bych oslnilppp píše:Espero fakt svieti slabo aj s "lepsimi" ziarovkami ale ono je to ciastocne nezmyslom v zapojeni (silovy prud ide cez packu pod volantom a az potom ku svetlam,
Stefane diky
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
A nechces ten problem s palubnym napatim vyriesit? Skus si vycistit zemniace body. Ja som v svojej Nexii ocistil a zakonzervoval len ten co je priamo pod baterkou a zrazu mi stuplo napatie z 13,8 na 14,7. Este som dobre dotiahol svorky na baterke (ale samozrejme bez ich pokrivenia) a vsetky kable, co sa pripajaju ku svorke (samozrejme pred tym tiez ocistit a potom natriet vazelinou). No a prestal som mat problemy aj s motorom, ktory mal obcas chut skapat.ppp píše:Espero fakt svieti slabo aj s "lepsimi" ziarovkami ale ono je to ciastocne nezmyslom v zapojeni (silovy prud ide cez packu pod volantom a az potom ku svetlam, aj skodovky mali od isteho roku na to rele v kufri az za prepinacom). No a ciastocne tym ze esperacky alternator nedrzi peknych 14.3v ako altiky napr. vo feldach (a ktovie kolko maju fabky ked im tie h7 tak pekne praskaju ). Aspon teda moj si nejako rozmyslel tych 14.7V co mal pri predposlednom merani a uz ma len 14V.
Kedysi Nexia GTX 16V, Remus, chip, LPG, spotreba 9,0l/100km, 270 000 km, novy Renault Megane GT II (GT znie lepsie ako GrandTour = kombi )
Hlavny problem je, ze aspon polovica servisov nastavuje svetla bez zataze na prednom sedadle (tak sa to ma spravne robit), ale naco by mali nastavovat svetla dvaja servisaci, ked to zvladne kludne len jeden... Potom ked si sadne vodic za volant, svetla este trosku klesnu a je ho*no vidiet. Presne viem o com hovoris. Toto je podla mna problem neschopnosti servisu.conpet píše:Na stk me sestelovali svetla abych nahodou nekoho neoslnil a cestou zpet jsem malem 2x pristal v prikope .
Kedysi Nexia GTX 16V, Remus, chip, LPG, spotreba 9,0l/100km, 270 000 km, novy Renault Megane GT II (GT znie lepsie ako GrandTour = kombi )
Ano s tym servisom mas pravdu, nastavenie svetiel chce mat urobene co najskor a potom to odflaknu. Ja som sa tiez pytal, ci si nemam sadnut do auta a mechanik ma vysmial...
Inak tie 100 W ziarovky H1 /zn. NARVA/ fakt dobre svietia! Odporucam vyskusat!
Inak tie 100 W ziarovky H1 /zn. NARVA/ fakt dobre svietia! Odporucam vyskusat!
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Stanleyk, urcite budes s tymi 100 w ziarovkami spokojny, ja som tam mal tiez klasicke 55 w a teraz sa to neda ani porovnat je to obrovsky rozdiel!!!Sviti dvojnásobne silnejsie,budes milo prekvapeny.Potom daj vediet
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo