Výměna těsnění výfuku u bloku motoru - zrada!!!
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Výměna těsnění výfuku u bloku motoru - zrada!!!
Tak jsem celej zmatenej. Netuším, co máme za motor v Sedanu!!!!
Nějakou dobu bylo slyšet z motoru takový klepání, tak jsem se domluvil s otcem mojí přítelkyně (je to automechanik a má obchod s autodíly), aby se na to podíval. Řekl mi, že to je těsnění. Podle kódu motoru ho objednal (teda podle kodu...no...podle kodu je to 1,6,ale je to 2litr......). Pro jistotu objednal těsnění jak na 1,6ku, tak i na 2,0. Včera jsme se na to vrhli a zjistili jsme, že tam nepasuje ani jedno a podle rozteče šroubů (asi o 2 cm) atd. tam je asi motor z Opelu.....prostě to nechápu. Podle katalogu by tam mělo jít těsnění na Calibru,Vectru a Astru (všechno 2,0 L).... Nějak začínám zjišťovat, že je to celý zamotaný. V techničáku je rok výroby 1996, obsah 1,6 L, přitom motor je tam asi z Opela a ke všemu 2,0 litr....
Nějakou dobu bylo slyšet z motoru takový klepání, tak jsem se domluvil s otcem mojí přítelkyně (je to automechanik a má obchod s autodíly), aby se na to podíval. Řekl mi, že to je těsnění. Podle kódu motoru ho objednal (teda podle kodu...no...podle kodu je to 1,6,ale je to 2litr......). Pro jistotu objednal těsnění jak na 1,6ku, tak i na 2,0. Včera jsme se na to vrhli a zjistili jsme, že tam nepasuje ani jedno a podle rozteče šroubů (asi o 2 cm) atd. tam je asi motor z Opelu.....prostě to nechápu. Podle katalogu by tam mělo jít těsnění na Calibru,Vectru a Astru (všechno 2,0 L).... Nějak začínám zjišťovat, že je to celý zamotaný. V techničáku je rok výroby 1996, obsah 1,6 L, přitom motor je tam asi z Opela a ke všemu 2,0 litr....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Reklama
Myslel jsem fotku motoru , jen tak jak otevřeš kapotu . Pokud má plastový kryt a je na něm napsáno 16v E- TEC , je to 1.6 , dvoulitrmá menší plastovej dekl a myslím , že je tam napsáno DOHC , ale nejsem si jistej.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Takový cvakání od výfuku dělají i prasklé štefty co drží potrubí u hlavy (Brainman to tu někde psal), ale snad u tebe ne, když podle všeho máš výfuk už dole.....
A s tím motorem jde fakt o slušnou záhadu....... Mrkni do fotogalerie, myslím, že tam možná motor 2,0 najdeš vyfocený, nebo mrkni na téma svíček, a nebo termostatu, tam by mohl být motor mýho 2,0 vyfocen
Tady je jedna fotka 2,0 https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=559
A s tím motorem jde fakt o slušnou záhadu....... Mrkni do fotogalerie, myslím, že tam možná motor 2,0 najdeš vyfocený, nebo mrkni na téma svíček, a nebo termostatu, tam by mohl být motor mýho 2,0 vyfocen
Tady je jedna fotka 2,0 https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=559
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Richard: To cvakání (dá-li se to tak říct) dělá špatný těsnění, ověřili jsme si to,je to tam u levého svodu očouzený, ale tvůj motor se mi zdá trochu menší, jinak vypadá úplně stejně. Záhadou jsou ty rozteče. Např když jsme vzali míru o levého horního šroubu k tomu vpravo, tak podle orig. těsnění to mělo být myslím 36 cm, ale bylo to 38. Právěže jsme objednávali jak jsem psal origo těsnění jak na 2,0 litr Nubiru, tak pro jistotu na 1,6. a nepasovalo ani jedno. a vizuálně a podle katalogu by tam mělo jít Opelácký těsnění. No budem se v tom hrabat zase o víkendu, takže podám info:-)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Ivoši, napsal jsem že praskání dělají i............ to "i" je důležité, Brainman s tím měl docela problém. A ta fotka motoru není z mýho auta , tu jsem jen vyštrachal ve fotogalerii
Ale můžu ti tu rozteč šroubů klidně změřit, ale až ve středu....
Ale můžu ti tu rozteč šroubů klidně změřit, ale až ve středu....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Aha..."i" jsem přehlédl Díky za radu.Richard píše:Ivoši, napsal jsem že praskání dělají i............ to "i" je důležité, Brainman s tím měl docela problém. A ta fotka motoru není z mýho auta , tu jsem jen vyštrachal ve fotogalerii
Ale můžu ti tu rozteč šroubů klidně změřit, ale až ve středu....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
To je tvoje 2,0 ?Richard píše:Takový cvakání od výfuku dělají i prasklé štefty co drží potrubí u hlavy (Brainman to tu někde psal), ale snad u tebe ne, když podle všeho máš výfuk už dole.....
A s tím motorem jde fakt o slušnou záhadu....... Mrkni do fotogalerie, myslím, že tam možná motor 2,0 najdeš vyfocený, nebo mrkni na téma svíček, a nebo termostatu, tam by mohl být motor mýho 2,0 vyfocen
Tady je jedna fotka 2,0 https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=559
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..noo tak aby som vam ftom spravil este vacsi chaos..
..
tak na tych 2litroch ..boli az 3 druhy hlav..
tesnenie pod hlavu je totozne..
..ale na vyfukovu priirubu uz ee...
a aj priruby boli inee...
(ono sa im zacali odpalovat vyfukove ventily..tak tie kanale pomenily)
..
tak na tych 2litroch ..boli az 3 druhy hlav..
tesnenie pod hlavu je totozne..
..ale na vyfukovu priirubu uz ee...
a aj priruby boli inee...
(ono sa im zacali odpalovat vyfukove ventily..tak tie kanale pomenily)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Ne já mám vínovou a fotky jsou v galerii nebo v galerii na Nubiraclubu, což je odnož tohodle fora...Kanonýr píše:[
To je tvoje 2,0 ?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
No tos mě potěšil....takže asi budem aplikovat metodu pokus omyl. Ach jo....JRD McLAREN píše:..noo tak aby som vam ftom spravil este vacsi chaos..
..
tak na tych 2litroch ..boli az 3 druhy hlav..
tesnenie pod hlavu je totozne..
..ale na vyfukovu priirubu uz ee...
a aj priruby boli inee...
(ono sa im zacali odpalovat vyfukove ventily..tak tie kanale pomenily)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- Ivoš
- Příspěvky: 5567
- Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
- Bydliště: Pardubice,CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak je vyměněno a nakonec nám tam pasovalo těsnění určené pro Vectru a Calibru 2litr.
Koukal jsem a na bloku motoru je napsano (reliéfem) R80 523 757 a pod číslem je GM. Takže asi tam máme motor ještě z provenience GM, nebo tam šoupli fakt Opeláckej motor.Každopádně cvakání přestalo a to je to hlavní
Koukal jsem a na bloku motoru je napsano (reliéfem) R80 523 757 a pod číslem je GM. Takže asi tam máme motor ještě z provenience GM, nebo tam šoupli fakt Opeláckej motor.Každopádně cvakání přestalo a to je to hlavní
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele: