Ostrá vačka...otázka opet asi pro Petrm
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Ostrá vačka...otázka opet asi pro Petrm
Zajimalo by me jestli by byl problem sehnat a namontovat do nexie 1,5l 8V ostrou vacku...pripadne kolik prace by s tim bylo a v jake cenove relaci se pri myslence na toto pohybuji...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
- Reklama
- Tomas T.
- Příspěvky: 53
- Registrován: čtv lis 06, 2003 11:23
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nahodit to by nebol problem ale veci s tym spojene by boli asi kopmplikovanejsie.Mal by si asi problem s riadiacou jednotkou (ine parametre). Aj volnobezne otacky (to volnobezne cidlo by si musel vymenit) treba trosku zvysit lebo s ostrtou vackou auto na volnovbeh ide nepravidelnejsie ale za to ked mu vytnes ide lepsie. Na druhej strane namahanie je vacsie a aj spotreba a ktovie ako by to korejec zvladal. Kadetta 2,0i som uz videl s ostrou vackou bolo dobre delo.
Tomy
Daewoo Nexia GLX 2000 - 2006
Mazda 6 2006 - 2009
Chevrolet Corvette 2009 - ?
Daewoo Nexia GLX 2000 - 2006
Mazda 6 2006 - 2009
Chevrolet Corvette 2009 - ?
Pánové já nejsem ladič motorů já dělám jen běžné úkony které po mě požadují zákazníci a ti si takovéhle věci nevymýšlejí ale při ruzných opravách z důvodu nedostatku dílů sme už vyzkoušeli spoustu vaček (z Oplů a ty tam samozřejmě pasují )ale nikdy to auto neběželo dobře a nedalo se seřídit musel by se tomu věnovat někdo kdo si dokáže pohrát s řídící jednotkou a myslím že by to bylo na dlouho vychytat to tak aby to jelo jó když byly ještě karburátory to bylo úplně něco jinýho to se to ladil motor doma na koleně ale dneska jste bez počítače a špičkovejch znalostí nahraný
ak chces dat ostru vacku tak stoji okolo 7500SK na slovensku samozrejme ze musis prečipovať motor inak to nemaa vyznam.a co efekt-strata vykonu na nizke otačky ale podstatne lepsie to ide do otačok hlavne od3000ot/min...mimo mesta nebude spotreba nijak moc poznatelna ale v meste to zbadas hned samozrejme bude vyššia...ale ked chceš zvyšovať vykon chcelo by to trochu viac ako len vačku a čip...
No dobre..a co vsechno by to chtelo?
Prime sani prez kuzel, vyndany katalyzator mam...vyndat i stredni tlumič a misto koncovyho dat ladak taky nebude problem...(Áčkový výfuk)...
Ostra vačka+chip jak jsi psal....
Nejak me nenapada co jeste upravovat...(pokud teda treba nepridat turbo...ale to je dost nerealne v tomto pripade...)
Snad jedine snizit hlavu...ale to je celkem DOST draha uprava...a navic dost snizi zivotnost motoru...
Prime sani prez kuzel, vyndany katalyzator mam...vyndat i stredni tlumič a misto koncovyho dat ladak taky nebude problem...(Áčkový výfuk)...
Ostra vačka+chip jak jsi psal....
Nejak me nenapada co jeste upravovat...(pokud teda treba nepridat turbo...ale to je dost nerealne v tomto pripade...)
Snad jedine snizit hlavu...ale to je celkem DOST draha uprava...a navic dost snizi zivotnost motoru...
PECA
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
Daewoo Nubira II Kombi r.v. 2001 CDX 2,0 16V troška tuningu a hudby
Fiat Punto 1,7TD 3dver. r.v. 1994 žádný tuning a hóóóódně hudby
Honda VFR 800 r.v.1999 miláček, troska tuningu, výfuk pod sedlem atd...
tak teda ak by si nahodou chcel znizit hlavu musis upravit aj piesty prip. najlepšie vymeniť.dalej možeš,prevrtať motor, preleštiť sacie potrubie odlahčit zotrvačnik dat novee výfukove zvody(stredny tlmič nemusiš vobec vyberať ten je priechodny)koncovy tlmič alaa sporting ostra vačka a zaležii len na čipovanii aka hodnota bude na konci tvojiich uprav .
aleee... keby si tam dal turbo maš po starostiach natrvalo.nemusiš ho vyladiť na max vykon ale na optimalny priebeh krutiaceho momentu čim by auto plynule zrychlovalo.a pokial ide o životnosť motora tak to maš v podstate jedno ako ziskaš kw lebo vždy ti bude motor trpieť rovnako dokonca doplnenie o turbo je myslim setrnejšie ako znižovať hlavu.....
takže ak máš odvahu skus a uvidíš
aleee... keby si tam dal turbo maš po starostiach natrvalo.nemusiš ho vyladiť na max vykon ale na optimalny priebeh krutiaceho momentu čim by auto plynule zrychlovalo.a pokial ide o životnosť motora tak to maš v podstate jedno ako ziskaš kw lebo vždy ti bude motor trpieť rovnako dokonca doplnenie o turbo je myslim setrnejšie ako znižovať hlavu.....
takže ak máš odvahu skus a uvidíš
Dalsi zajimava hracka muze bejt pridavny vstrikovani vody
http://www.aquamist.co.uk/.
http://www.aquamist.co.uk/.