VZDUCH. FILTER 8V vs. 16V

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

VZDUCH. FILTER 8V vs. 16V

Příspěvek od Dede »

...vlozka do toho airboxu je rovnaka pre 8v a 16v?

A ako sa prejaví vymena paper filtra za KN vlozku ??
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

je rovnaka..
aj na lonos, kalos, atd...
Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

Příspěvek od Dede »

dikes ... a ako sa prejavi rozdiel??
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no ked tam dash len vlozku...hmm..netusim..
ale podla jedneho testu..co som cital ..myslim v autotuningu,
ci auto-moto-sport, ..
je taqato vymena bezpredmetna,..
pretoze podtlak sania sa nezmeni,..
..pokial by si teda neurobil prestavbu sacieho systemu..
..
..teda najvacsi efekt ma priame sanie..

..vsetko co ubera vykon na strane sania, su vsetky tie hadice, rezonatory,
..obluky, vlnovce a podobne..

..cize najlepsie by bolo prasknut filter priamo na saciu klapku..
..ale na to je v nexii malo miesta..
Uživatelský avatar
Dede
Příspěvky: 314
Registrován: ned úno 27, 2005 15:22
Bydliště: Košice

Příspěvek od Dede »

...som cakal nieco take, cize mozem 1800Sk investovat aj lepsie ?! :)
DAEWOO NEXIA DOHC 1996- moje 1. osobné motorové vozidlo
CITROEN C4 Seduction 2010
Hyundai SANTA FE -T 2,4 16V 2006
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ja si myslim ze urcite ano..

.ale co ostatnyy... :?
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

K cemu tam je ten rezonator :?: vite to nekdo :?: je to slepy a nikam to nevede :?:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

filtewr

Příspěvek od simone »

tak ako píše Mc LAren vyhod všetku tu blbosť a urob z vodovodarskej trubky pekný zvod a hotovo.Mal som to tak urobene v Nexii teraz v nubire a ide to super
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

conpet píše:K cemu tam je ten rezonator :?: vite to nekdo :?: je to slepy a nikam to nevede :?:
Kvůli vyrovnává tlaku, myslím.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Rezonator je tam tusim na to aby vplyval na tlakove vlny v sacom potrubi tak aby pri ziadanych otackach (u rodinnych aut predpokladam okolo 2500 az 3000) zvysoval plniaci tlak vo valcoch samozrejme na ukor inych otacok. A pri priamom sani navyse kratkom by nemali byt tolko vyhodnovane niektore otacky ale malo by to byt rovnomernejsie. Teda spotreba a vykon sa zmeni ale bude to zavisiet na prevadzkovanych otackach. Detto aj s vyfukom.
Teoreticky by pre vysoke otacky malo byt vhodne priame kratke sanie a priamy kratky vyfuk. Aspon tak nejako som to "pochopil" z teorie. ;)
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

ppp píše:Rezonator je tam tusim na to aby vplyval na tlakove vlny v sacom potrubi tak aby pri ziadanych otackach (u rodinnych aut predpokladam okolo 2500 az 3000) zvysoval plniaci tlak vo valcoch samozrejme na ukor inych otacok. A pri priamom sani navyse kratkom by nemali byt tolko vyhodnovane niektore otacky ale malo by to byt rovnomernejsie. Teda spotreba a vykon sa zmeni ale bude to zavisiet na prevadzkovanych otackach. Detto aj s vyfukom.
Teoreticky by pre vysoke otacky malo byt vhodne priame kratke sanie a priamy kratky vyfuk. Aspon tak nejako som to "pochopil" z teorie. ;)
Tohle platí o proměnné délce sání motoru rezonátor je v autě proto aby tlumil hluk sání ;)
Uživatelský avatar
kaso
Příspěvky: 1723
Registrován: pát bře 11, 2005 00:05

Příspěvek od kaso »

JRD McLAREN píše:je rovnaka..
aj na lonos, kalos, atd...
Nie je rovnaka :!: :!:
Zalezi aky mas rocnik auta.
ex: Daewoo Nexia
now: BMW 7
Uživatelský avatar
petrm
Příspěvky: 2945
Registrován: ned zář 28, 2003 19:28
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrm »

kaso píše:
JRD McLAREN píše:je rovnaka..
aj na lonos, kalos, atd...
Nie je rovnaka :!: :!:
Zalezi aky mas rocnik auta.
Tak to už vůbec né jen nexie a espero mají stejný vzduchový filtr jinak každý model má vlastí vzduchový filtr a jsou naprosto nezáměnné ;)
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

presne. 8v-16v maj stejnej.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Sice je to lehce mimo téma, ale: mám na prodej (max. 200 Kč) originální airbox na 16V včetně originálního filtru.

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Odpovědět

Zpět na „NEXIA“