Vřele "doporučuji" www.tuningshop.cz
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
Vřele "doporučuji" www.tuningshop.cz
Před pár dny jsem se tady pídil po plexi-ofucích, které jsem viděl na fotce Joskova Matýzka. Našel jsem je na několika webech, mj. na tom uvedeném v %subj%. Typů tam mají několik, bohužel nikde nemají napsáno, v čem se liší a fotky jsou tzv. univerzální, tj, jedna fotka pro všechny. Použil jsem tedy webový formulář, abych požádal o vysvětlení rozdílu a vznesl dotaz, jestli jsou k dostání na prodejně v Plzni. Když jsem ani po týdnu nedostal odpověď, odeslal jsem následující mail:
"Dobrý den,
před týdnem jsem se pomocí formuláře na vašich webových stránkách
ptal, jaký je rozdíl mezi plexi ofuky na Daewoo Matiz katalogové č.
111 a 113, a dále zda jsou tyto ofuky k dostání v prodejně v Plzni.
Do dnešního dne nemám odpověď. Pokud nestojíte o zákazníky, uveďte
to laskavě na webu, poohlédnu se u konkurence."
Odpověď jsem dostal hned druhý den, a trochu mne, ehm, překvapila:
"Pohlédněte po konkurenci! Nejdříve byste si měl zjistit, zda-li jsme Váš email vůbec dostali. S pozdravem J. K. "
(jméno je uvedeno celé, zde píšu jen iniciály).
Protože jsem se naivně domníval, že dotyčný pán nepochopil můj dotaz, napsal jsem další mail:
"Obávám se, že Vám dělá problémy porozumět psanému textu:
"před týdnem jsem se pomocí formuláře na vašich webových stránkách
ptal,"...
Předpokládal bych, že ten formulář má jistý účel. Dle Vašeho vyjádření je zřejmé, že účel je pouze ten, abyste vypadali světově, psát do formuláře cokoli je zbytečné, buď nic nedostanete nebo to neumíte ovládat. Předpokládám, že Vám nebude vadit, když s Vaším vstřícným přístupem seznámím internetovou komunitu."
A hele, ještě týž den mám odpověď:
"Vážený pane,
psal jsem Vám, že byste si měl nejdříve zjistit, zda-li jsme vůbec Váš
dotaz obdrželi, než začnete takto někoho osočovat. Stačí špatně zadat email a Váš dotaz se nedoručí. Nehledě na to, že dotazů ke zboží chodí denně velké množství. Jsme velice vytížení! Tak prosím o pochopení. Naše firma se snaží odpovídat úplně všem.
S pozdravem J. K.
P.S. Myslíte si, že když vám někdo na email neodpoví, že je špatný člověk
nebo firma? Pokud to máte zapotřebí - prosím! Reaguji na email ne na dotaz."
To, co jsem se chtěl dozvědět, jsem se nedozvěděl. Připadá mně, že pan J.K. ostatně o rozdílu mezi nabízeným zbožím nemá ani páru. A při jeho vstřícnosti a vytíženosti si uéééélmi živě představuji ochotu, s jakou bude vybavovat případnou reklamaci. Tož, chalani, do toho, objednávejte na uvedeném shopu !
"Dobrý den,
před týdnem jsem se pomocí formuláře na vašich webových stránkách
ptal, jaký je rozdíl mezi plexi ofuky na Daewoo Matiz katalogové č.
111 a 113, a dále zda jsou tyto ofuky k dostání v prodejně v Plzni.
Do dnešního dne nemám odpověď. Pokud nestojíte o zákazníky, uveďte
to laskavě na webu, poohlédnu se u konkurence."
Odpověď jsem dostal hned druhý den, a trochu mne, ehm, překvapila:
"Pohlédněte po konkurenci! Nejdříve byste si měl zjistit, zda-li jsme Váš email vůbec dostali. S pozdravem J. K. "
(jméno je uvedeno celé, zde píšu jen iniciály).
Protože jsem se naivně domníval, že dotyčný pán nepochopil můj dotaz, napsal jsem další mail:
"Obávám se, že Vám dělá problémy porozumět psanému textu:
"před týdnem jsem se pomocí formuláře na vašich webových stránkách
ptal,"...
Předpokládal bych, že ten formulář má jistý účel. Dle Vašeho vyjádření je zřejmé, že účel je pouze ten, abyste vypadali světově, psát do formuláře cokoli je zbytečné, buď nic nedostanete nebo to neumíte ovládat. Předpokládám, že Vám nebude vadit, když s Vaším vstřícným přístupem seznámím internetovou komunitu."
A hele, ještě týž den mám odpověď:
"Vážený pane,
psal jsem Vám, že byste si měl nejdříve zjistit, zda-li jsme vůbec Váš
dotaz obdrželi, než začnete takto někoho osočovat. Stačí špatně zadat email a Váš dotaz se nedoručí. Nehledě na to, že dotazů ke zboží chodí denně velké množství. Jsme velice vytížení! Tak prosím o pochopení. Naše firma se snaží odpovídat úplně všem.
S pozdravem J. K.
P.S. Myslíte si, že když vám někdo na email neodpoví, že je špatný člověk
nebo firma? Pokud to máte zapotřebí - prosím! Reaguji na email ne na dotaz."
To, co jsem se chtěl dozvědět, jsem se nedozvěděl. Připadá mně, že pan J.K. ostatně o rozdílu mezi nabízeným zbožím nemá ani páru. A při jeho vstřícnosti a vytíženosti si uéééélmi živě představuji ochotu, s jakou bude vybavovat případnou reklamaci. Tož, chalani, do toho, objednávejte na uvedeném shopu !
- Reklama
Jo, já jsem nečekal ani omluvu, ale něco jako "Váš mail jsme bohužel nedostali, ale ofuky č. 111 jsou takový a č. 113 makový"... Takhle vím prdlajs a samozřejmě je u nich neobjednám, protože nebudu riskovat, že mně pošlou právě ty, který nebudou na Matýzka pasovat.Cross píše:Ha haaaa. Ja byt v kuzi pana JK, tak pouziju kratickou omluvu (nezlobte se, omlouvam se, prominte) a pokusim se odpovedet na dotaz.
Ale sranda je, ze i pri te jeho vytizenosti ma cas a potrebu se s tebou hadat.
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Stejně by tu objednávku nedostal...
btw citace z výše uvedených tuning stránek: "...jsme vyhověli více jak 21000 spokojeným zákazníkům. Budeme si velice vážit toho, když i vy rozšíříte jejich řady a my na oplátku uděláme maximum pro Vaši spokojenost."...ehm...
btw citace z výše uvedených tuning stránek: "...jsme vyhověli více jak 21000 spokojeným zákazníkům. Budeme si velice vážit toho, když i vy rozšíříte jejich řady a my na oplátku uděláme maximum pro Vaši spokojenost."...ehm...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
- SkylineGTR
- Příspěvky: 1463
- Registrován: čtv úno 05, 2004 09:50
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Akri to jako vždy vystihl.
Daewoo Lanos 1,6 16v - Remus + Denso + KD + OMP + KYB + H&R + O.Z ;o)
http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
- djpsx
- Příspěvky: 697
- Registrován: sob bře 18, 2006 19:06
- Bydliště: Pardubice, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Já bych tedy postup volil jinak, a to:
1) Jakmile bych nedostal odpověď do týdne, okamžitě bych začal hledat firmu jinou.
2) Poslal bych tvůj mail ve stejném znění, ale jen po "...Do dnešního dne nemám odpověď." A pokračoval bych....Zasílám vám tedy svůj dotaz znovu.
Společně s tím bych samosebou scháněl firmu jinou. Jesliže by se totiž jednalo o solidní firmu a náhodou se stalo, že by Tvůj mail (či vyplněný formulář) přehlédli, nebo nedostali a dostali až ten druhý, omluvili by se stylem "Je nám velmi líto, ale náš systém je velice vytížen, proto váš dotaz nebyl zpracován...blablabla" a zároveň by ti odpověděli na otázku. Pakliže je to firma neslušná, bude reagovat takto jak popisuješ. Takže bych na tvém místě našel jinou firmu a na tohoto "podnikatele" se vykašlal. Tohle není slušné jednání. Kdyby například moji rodiče vedli svou firmu tímto způsobem, dávno by zkrachovali.
A za další, díky za upozornění. Prosím napiš název firmy, abychom tu věděli, komu se máme vyhnout, když budeme chtít třeba zrovna nové ofuky na okna.
1) Jakmile bych nedostal odpověď do týdne, okamžitě bych začal hledat firmu jinou.
2) Poslal bych tvůj mail ve stejném znění, ale jen po "...Do dnešního dne nemám odpověď." A pokračoval bych....Zasílám vám tedy svůj dotaz znovu.
Společně s tím bych samosebou scháněl firmu jinou. Jesliže by se totiž jednalo o solidní firmu a náhodou se stalo, že by Tvůj mail (či vyplněný formulář) přehlédli, nebo nedostali a dostali až ten druhý, omluvili by se stylem "Je nám velmi líto, ale náš systém je velice vytížen, proto váš dotaz nebyl zpracován...blablabla" a zároveň by ti odpověděli na otázku. Pakliže je to firma neslušná, bude reagovat takto jak popisuješ. Takže bych na tvém místě našel jinou firmu a na tohoto "podnikatele" se vykašlal. Tohle není slušné jednání. Kdyby například moji rodiče vedli svou firmu tímto způsobem, dávno by zkrachovali.
A za další, díky za upozornění. Prosím napiš název firmy, abychom tu věděli, komu se máme vyhnout, když budeme chtít třeba zrovna nové ofuky na okna.
Daewoo Nubira Kombi 1.6SX,r.v. 99 střední výbava, stříbrná, tuning výfuk, 205/50 R16 al. kola Zender, RMG Sony
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.
Daewoo Nubira Sedan 2.0, r.v.98 (do provozu 2001), plná výbava, tmavě modrá metalíza, MP3 CD rádio.