Uvazujem nad tym ze prejdem na plyn. Ak by ste mali aj vy zaujem tak by sme to mohli dat spravit hromadne a vyslo by nas to mozno menej ako je normalna cena.
ja som nasiel tuto firmu ktora ma najlepsie ceny a montuje BRC, ja ine nechcem.
SACON, spol. s r.o.
prevádzka Lučenecká cesta 4, ZVolen
Otváracie hodiny: Pondelok- piatok: 8:00-16:00+
Sobota- nedeľa: ZATVORENÉ
tel.: 045/5401 794 -8:00-16:00
mobil: 0905 508 265 -8:00-22:00
0911 508 265
fax: 045/5401 793 -nonstop
mapka:
http://zvolen.virtualne.sk/mapa/?firma=24 (ide iba v IE).
ceny: Akciový cenník LPG platný od 01. 06. 2005 do 31.08.2005
AGS 01.05. s diskovou nádržou Daewoo Lanos 1,5 8V 26.500.-
AGS 01.06. s diskovou nádržou Daewoo Nubira 1,6 16V 29.500.
AGS 01.02. s valcovou nádržou Daewoo Nexia 26.500.-
AGS 01.02. s diskovou nádržou Daewoo Nexia 28.000,-
AGS 01.03. s valcovou nádržou Daewoo Espero 26.500.-
AGS 01.03. s diskovou nádržou Daewoo Espero 28.000,-
Priame vstrekovanie plynu Flying Injection, Sequent,Sequent 24
Priame vstrekovanie JUST Heavy 4-valcový motor 40.000,-Sk!!!
Sekvenčné vstrekovanie SEQUENT 4-valcový motor, výkon do 100 kW od 43.000.-!!!
Sekvenčné vstrekovanie SEQUENT 4-valcový motor,výkon do 140 kW od 44.000.-!!!
prerabka na LPG
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
ty furt len uvazujes
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
sak ja viem ale teraz uz ma to fakt nasralo, ceny benalu su uz mooooc vysoke, a tym padom sa znizuje doba navratnosti dost rapidne smerom nadol.
pri priamom vstreku je to okolo 30000 km co mas za dva roky naspat, a na komforte jazdnom sa nic nezneni, ani vykon neklesa a ani spotreba nejde hore. a TO SE VYPLATI
pri priamom vstreku je to okolo 30000 km co mas za dva roky naspat, a na komforte jazdnom sa nic nezneni, ani vykon neklesa a ani spotreba nejde hore. a TO SE VYPLATI
- Akri
- Příspěvky: 4273
- Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
naprosto souhlasimPavelZ píše:Uz sem to tu nekde psal, po svych zkusenostech, bych se asi rozhodl pro sekvencni system, i kdyz je o neco drazsi. Kdyz sem to v roce 2003 pocital tak sekvencni system oproti jednobodu LPG setri asi 0.16Kc/km a lip to s nim jede.
AKRI - (byl) Muž z Ria !
AVEOtici všech zemí, spojte se
AVEOtici všech zemí, spojte se