Uhnilo to

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Ido
Příspěvky: 66
Registrován: stř zář 01, 2004 07:46
Bydliště: Zlín

Uhnilo to

Příspěvek od Ido »

Zdar, včera mi uhnil držák stínícího plechu mezi bokem nádrže a výfukovou trubkou. Je nutné ho vracet zpátky? Moc se mi do opravy nechce, na druhou stranu ale nemám chuť přidělávat práci hasičům... :(
Daewoo Matiz CD, 2000, silver
Reklama
 

zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Bude levnější ten plech přidělat než následný výjezd hasičů :lol:
Už bez Matesa
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

A uz je to tady... Matizci zacinaji hnit :( auauauauuuuu :cry:
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

To je běžná věc , kastle ale zatím nehnijou . Určitě to ale nějak upevni zpět , je to dost blízko nádrže , tak to asi svůj důvod má !
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Ido
Příspěvky: 66
Registrován: stř zář 01, 2004 07:46
Bydliště: Zlín

Tak dík

Příspěvek od Ido »

Tak dík, asi to ale nechám spravit nějak celkově. Začínají mi reznout i ty plechové výlisky pod prahama, o které se zapírá hever - právě tam, kde jsem ho zapřel, se sloupl lak a rez vycenila svoje hnusné zuby. Rez si vydatně pochutnala i na té profilované vzpěře zadní nápravy, co je zezadu tak krásně celá vidět.
Daewoo Matiz CD, 2000, silver
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Nápravu a spodek prahů nastříkej asfaltovým sprejem od Motipu a máš klid.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Idealni je TLUMEX, nebo BODY ;)
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Tomáš píše:To je běžná věc , kastle ale zatím nehnijou
Hmmm, mi od loňska vyhnila díra 6x2 cm dole v levém prahu. Vyhnila svině pod gumovým nástřikem. Zřejmě jsem to loni v pobaltí někde škrábnul na plech (spodkem jsem tam ryl v zemi furt) a přes zimu si to hlodalo. No, už mám zajištěno zavaření a inšpekci zbytku.

Ty svislé plechy pod prahem jsou taky orezlé, ale to je povrchovka, před zimou to oškrábu a napatlu hameritem asi, nebo gumosprejem od Soudalu
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Ido
Příspěvky: 66
Registrován: stř zář 01, 2004 07:46
Bydliště: Zlín

Že by?

Příspěvek od Ido »

No já začínám uvažovat o tom, že bych nechal celý spodek nastříkat gumoasfaltem. Tatík to na Fáčku udělal a nevypadá to zle. Ale mám právě strach z toho, co naznačil Ondra. Že to bude rezivět dál, akorát to neuvidím. A pak se propadnu i se sedačkou na silnici. Máte s tím někdo dlouhodobější zkušenost?
Daewoo Matiz CD, 2000, silver
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Pokud se to před lakem očistí a ošetří, tak by neměl být problém, já měl smůlu v tom, že jsem to prošrábnul na plech a už to jelo
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Poradnou vrstvu TLUMEXu a nic se neprodre, de to kure*sky blbe dolu ;) :lol:
Jurek

Ať to dýchá!

Příspěvek od Jurek »

Nemám dobrou zkušenost s nástřikem spodku auta a dutin. U staršího auta to nikdy nejde před násřikem pořádně vyčistit, takže to má za následek to, že se vytvoří škraloupy, pod kterými se drží vlhkost a hnije to nepozorovaně. Nástřik spodku a dutin bych dělal jen na úplně novém autě, kde ještě nevznikl povlak od prachu a nečistot. Protože jsem to od novoty neudělal, teď po skoro šesti letech už to nemá smysl. Chci na to vidět a opravovat budu pouze konkrétní zarezlá místa.
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Jo, ale bez nástřiku dutin budeš opravovat zrezlá místa zvenku asi každé dva měsíce, protože ti to půjde zevnitř. A že se nedá spodek očistit. Vezmi wapíka s horkou vodou a budeš to mít skoro na plech. Ale pozor nechat alespoň dva dni oschnout.
Už bez Matesa
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

zabijec píše:Jo, ale bez nástřiku dutin budeš opravovat zrezlá místa zvenku asi každé dva měsíce, protože ti to půjde zevnitř. A že se nedá spodek očistit. Vezmi wapíka s horkou vodou a budeš to mít skoro na plech. Ale pozor nechat alespoň dva dni oschnout.
Nemam co dodat :idea: je videt ze z tebe mluvi zkusenost, je to presne tak ;)
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
zabijec
Příspěvky: 474
Registrován: stř zář 01, 2004 07:26
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od zabijec »

Však jsem se na starém autě něco naopravoval zadních lemů než se mi provalila díra dovnitř :lol:
Už bez Matesa
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“