Sekce Spark

Nový nástupce Matize zde nesmí chybět

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6643
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Sekce Spark

Příspěvek od milosh »

Tak a je to tady, snad zde brzy budou novi majitele tohoto maleho vozitka ;)
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Reklama
 

Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Jo, já jsem ho šel v pondělí qečeru okouknout na volnou plochu u prodejny Opel na Praze 6 (podotýkám, že to není nijak oplocený a žádnej vstup zakázán) a byl jsem vyhnán nějakým hlídačem, kterej ječel, že tam není žádnej průchoďák... Taxem poslal do Autotepasu liebesbrief, že si asi nekoupím auto tam, kde se ke mně chovají jak hulváti, a odpověď žádná :evil: .
Uživatelský avatar
pajap
Příspěvky: 10
Registrován: pon srp 01, 2005 22:50
Bydliště: Štětkovice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pajap »

Zdravim vsechny priznivce! Po sesti letech, kdy v nasi rodine se ohrali dva Matizove (I i II), ktere vlastnila manzelka, jsem byl okolnostmi "donucen" prejit i ja na "plny" uvazek na Sparka. Takze 19. 7. 2005 jsme si privezli Sparky dva. Jednak me muj Nissan doslouzil, jednak jezdime kazdy sam a druhak dve auta proste potrebujem:)

A prvni zkusenosti? Jednoznacne priznive. Podvozek proti Matizovi je o tridu vys, co se tyka jizdy po "kocicich hlavach" uz nemam ten neprijemny pocit brnicich zubu, akcelerace po meste vyhovujici a hlavne to RAZENI! Jestli jste nekdy jezdili s 1203 nebo s Matizem:), tak vite o cem mluvim.

Stredovy panel me prestal delat problemy na polovine cesty z Trutnova do Prahy. A manzelka, majic moznost vetsiho srovnani Matiz x Spark, je doslova nadsena: hlavne radi takovou rychlost jakou chce a na tachometr se uz take diva bez toho, aby zatacela do pankejtu:)
A to ceho se nejvic obavala (absence posilovace rizeni) ji prestalo delat obavy. Dokonce tvrdi, ze je to stejne, jako Matiz II s posilovacem...

Dalsi pochvalu zasluhuji predni sedacky. Uz to opravdu nejsou lavice, ale vcelku kvalitni sedacky do auta. Zakladni "kufr" je opravdu vetsi, resp. hlubsi. uz se tam vejde bez problemu velikanska taska na rameno...:)

Ono to vypada, ze si delam legraci, ale neni tomu tak. Po skonceni leasingu na Matesa, zena odmitala jit do "noveho", protoze ji nejvic vadil ten stredovy panel. Mela moznost si prohlednout nektere jine "prcky" - napriklad Atose:(
To, ze jsme nakonec skoncili opet u Daewoo (PARDON u Chevroletu), vubec nelituje a ja konec koncu take ne.
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

Tak to gratuluju a to prime srovnani nekoho kdo jezdil matesem a presel na sparka, nema chybu! :)
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

pajap píše:hlavne to RAZENI! Jestli jste nekdy jezdili s 1203 nebo s Matizem:), tak vite o cem mluvim.
A hele, mně furt bylo divný, že si lidi stěžujou na řazení u Matize, když to zase není tak strašný, a ono to je těmi pár desítkami tisíc km ujetých se Š 1203 po městě ve službách Spojů :lol: !
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

pajap píše: Po skonceni leasingu na Matesa, zena odmitala jit do "noveho", protoze ji nejvic vadil ten stredovy panel.
BTW vadil jí středový panel - to jako že si o něj trochu opírá nohu? Tak to ještě nejela s Fóbií, přesednul jsem do ní z Escorta a ten středový panel, na kterým mi furt ležela pravá noha, bych nejraději ukopnul :evil: . Jezdil jsem s ní přes 3 roky a najezdil 96 kkm, ale nezvyk jsem si na to pořádně nikdy :cry: .
Uživatelský avatar
pajap
Příspěvky: 10
Registrován: pon srp 01, 2005 22:50
Bydliště: Štětkovice, Praha
Kontaktovat uživatele:

Stredovy panel

Příspěvek od pajap »

BTW vadil jí středový panel - to jako že si o něj trochu opírá nohu?

Chybka v mych vyjadrovacich schopnostech :cry:

Stredovy panel s pristroji: palivomer, tachometr.... mela "bobky" hlavne z tachometru, ze bude muset otacet hlavou a tim ztracet kontrolu nad denim pred sebou....
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Re: Stredovy panel

Příspěvek od Docent »

pajap píše:Stredovy panel s pristroji: palivomer, tachometr.... mela "bobky" hlavne z tachometru, ze bude muset otacet hlavou a tim ztracet kontrolu nad denim pred sebou....
Spark má před řidičem kontrolky a tachometr v kapličce uprostřed, Kalos to má úplně obráceně - Chevrolet asi zkouší, co je pro řidiče lepší...
BTW už máš nějaké konkrétní poznatky ze spotřeby?
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Tak zatím nikdo žádné zkušenosti a porovnání s Matizem po alespoň krátkém provozu :( ?
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Já si nemůžu pomoct, ale mně se ještě pořád víc líbí Mates. e takovej roztomilejší.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Vojta

Příspěvek od Vojta »

Krtek píše:Já si nemůžu pomoct, ale mně se ještě pořád víc líbí Mates. e takovej roztomilejší.
Přesně tak, moje řeč. Matýsek má roztomilej "kukuč", kdežto Spark je tuctový šikmoočko.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

Mame nove poznatky (teda ono se to tu auz urcite resilo)ale v nemecku se spark jmenuje matiz.tam o sparku nevedi nic.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Docent
Příspěvky: 1228
Registrován: ned bře 13, 2005 10:22

Příspěvek od Docent »

Jo, vysvětlovalo se to tak, že tady Chevrolet nechce být spojován s laciným korejským Daewoo... Pak mně ale není moc jasný, že jim to v Německu nevadí. Ledaže by to spíš nemělo být spojováno s tím, jak dopadla Avia :evil: .
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Sice je to trochu OT, ale co z ní vypadlo Daewoo, je na tom Avia docela dobře :lol:
Má zakázky, třeba dodává auta pro britskou poštu...montuje kvalitní britský motory ale hlavně se vyrábí a fabrika nestojí...co víc si přát...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
mipo
Příspěvky: 1507
Registrován: úte kvě 10, 2005 18:47
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mipo »

S menami Matiz a Spark je to takto:
Nové jméno si vyžádala souběžná výroba Daewoo Matiz v Rumunsku, kterou GM nemá pod svými křídly. Riziko záměny jmen modelů GM s konkurencí nechtěla světová jednička na trhu s automobily podstoupit.
Odpovědět

Zpět na „SPARK“