Zase nejedu !!!!

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Zase nejedu !!!!

Příspěvek od Krtek »

Asi to tu bude další prokletý auto. Dneska ve 3 jdu z práce k autu, otočim klíčkem, strtér vrm vrm a nic. Asi zase benzínový čerpadlo v tahu ! Čekal jsem do čtvrt na osum :shock: na odtah do servisu. Prej to bude asi čerpadlo. Je divný, že první vydrželo 32 tis km a druhý sotva 18 tis. A to kupuju jenom Shell V-Power a nikdy nemam míň než 1/2 nádrže ! U starýho jsem bral benál při 1/4 nádrže. Zatim jsem nedostal náhradní auto, musim se dohodnout v sobotu až tam bude šéf. Takže zatim jsem akorát pěkně nasranej pěšák. A nepřál bych nikomu stát 4 hodiny před fabrikou a poslouchat kecy rejpalů, že prej jsem si měl koupit pořádný auto. Fakt ale uvažuju že 1 další závada v záruce a budu chtít vrátit prachy a Daewrolet u mně končí.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Reklama
 

goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

mozno je na case zmenit benzinku-----kamosovi na slovensku odisla kvoli shelke yamaha
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Příspěvek od karstn »

a brachovi po v-power vzdy odjebalo ridici jednotce tak nevim zda je to dobry benal
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Tak to uz je fakt divny :(. Uz u toho prvniho mi prijde, ze odeslo moc brzo.

I kdyz je pravda, ze me servisaci uz u Lanose radili na tankovani benzinu jinej postup (byla to prodejna a servis Daewoo, ktera delala primo i prestavby na LPG, takze vsechno pod jednou strechou). Ti rikali nejezdit dlouho na rezervu, aby se cerpadlo chladilo. Netankovat mnoho benzinu, pokud ho clovek brzo nevyjede (v nadrzi se na jejich stenach srazi voda a dostava se do benzinu a cim dyl tam benzin je, tim hur). Pri tom, co ja najezdim tak 1 za mesic ujet 100 km na benzin. Kdyz benzinova nadrz konci, vyjet ji co nejvic do prazdna a pak teprva natankovat novej benzin. Obcas pouzit aditivum na vycisteni ventilu a ostraneni vody z benzinu.
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

no to ze cerpadlo ide alebo nejde je pocut,
mne minule odpalilo len poistku na emc a uz som tiez nestartoval :lol:
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

To se mi líbí, jak pokaždý člověk dostane jiný rady. nejdřív nevyjíždět pak zas vyjíždět... Já na tu nádrž benálu najedu tak 3-4 tis km (1-2 měsíce) a beru do plna. Beru ten Shell ale poakždý to vychází k jiný pumpě.
Hladový oko mi svítilo akorát jednou zezačátku ještě s původnim čerpadlem a bylo to stejně cestou k pumpě. A přestávam chápat, proč by mělo čerpadlo odejít. Benzín vnádrži je. Črpadlo ho natlakuje do trubek a stejně se vypne jako u normálního benálu. Takže by mělo teoreticky vydržet i dýl. Když chladit potřebuje asi tak 5 sec po startu. A ono je čerpadlo v nádrži ??? Já myslel že bejvá někde mimo. Mně by bohatě stačila pro případ nouze i AC pumpa ze škodofky :evil:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

Tak nevim, jestli se nepletu, ale ja mam dojem, ze cerpadlo bezi cca tech 5 vterin, kdyz zapnes zapalovani, aby se natlakoval system, ale kdyz pak nastarujes motor, tak bezi porad.

Proc by tomu cerpadlu mela vadit voda v benzinu nevim (jestli to muze mit neco spolecnyho s mazanim, nebo korozivnim pusobenim?). Ale takhle mi to rekli, tak sem se podle toho choval.

Ja sam se snazim jezdit tak, ze kdyz se mi rozsviti hladovy oko, tak prepnu na benzin, ujedu tak 40-50 km a pak natankuju.
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

jasnacka ze je v nadrzi,a bezi stale,ked ide motor ,ta pumpa zo skodovky by ti nepomohla lebo mas vstrekovanie a benzin tam ide pod tlakom
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

goror píše:jasnacka ze je v nadrzi,a bezi stale,ked ide motor ,ta pumpa zo skodovky by ti nepomohla lebo mas vstrekovanie a benzin tam ide pod tlakom
jak běží stále ? podle mně natlakuje a dost. Dikud neklesne tlak benálu tak se nemá co zapínat ne ?
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Příspěvek od karstn »

no a benzin stale odchazi tak porad bezi a tebe krtku furt tlakuje a zahriva se pac tam v nem ten benal soji a mel by proudit a ho vice chladit. nemas jezdit na plyn
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

zajímavý. Ve Feldě jsem bral benál 1x za rok, ta přepínala n plyn hned po sešlápnutí plynovýho pedálu. Za 4 roky a 85 tis km na plyn žádná závada. Někde asi udělali soudruzi z koreje chybu :evil:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
karstn
Příspěvky: 334
Registrován: pon lis 29, 2004 16:57

Příspěvek od karstn »

Krtek píše:Někde asi udělali soudruzi z koreje chybu :evil:
taky bych to tak videl. asi tam moc plyn neznaj a nebrali to v potaz ;)
Nubira SE 1,4 16V
Orlando 1,8
PavelZ
Příspěvky: 1422
Registrován: čtv lis 06, 2003 10:36

Příspěvek od PavelZ »

karstn píše:no a benzin stale odchazi tak porad bezi a tebe krtku furt tlakuje a zahriva se pac tam v nem ten benal soji a mel by proudit a ho vice chladit. nemas jezdit na plyn
Neni to tak, ze cerpadlo cerpa benzin stale, pouze kdyz se zavrou vstriky, tak se vsechen vraci zpetnym vedenim do nadrze?
Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Taky si myslím, že čerpadlo musí čerpat stále, pokud ho ovšem řídicí jednotka plynu neodpojuje.
Vezměte si, jak blbě by to fungovalo, kdyby čerpadlo spouštělo pouze pokud je nedostatečný tlak v palivovém systému. To by tam někde musela být tlaková nádoba, do které by se načerpalo určité množství benzínu a až by poklesl tlak, tak by ho čerpadlo znovu doplnilo.

Podle mě udělali soudruzi z Koreje chybu v tom, že to jejich čerpadlo není nic moc a moc toho nevydrží.
Uživatelský avatar
Blue Lanos
Příspěvky: 4033
Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
Bydliště: NMnV

Příspěvek od Blue Lanos »

mam taky dojem, ze sme sa uz o tom systeme cerpadla raz bavili a urcite bezi stale a prave ked mas plyn tak ti moze odist skor lebo je v nom stale rovnaky benal. Ale nemalo by tka skoro :?
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“