Mám problém, motor začal papat olej a to 1/2 l na 1500km. Můžou to být gufera okolo ventilů, ale taky pístní kroužky. Mám dotaz, kolik by to stálo? Jak koukám na tachometr (122 700km), tak rovnou i vyměnit olej v motoru a převodovce.
Franta
Olej v motoru mizí
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
-
- Příspěvky: 255
- Registrován: pát dub 02, 2004 10:41
- Bydliště: Praha Západ Štěchovice-NUBIRA I + LACETTI
- Kontaktovat uživatele:
Olej v motoru mizí
NUBIRA-I 1.6 16V WAGON 98 + LACETTI 2.0 D 08 - LPG Katalogy dílů STAHUJTE ZDE [url=http://www.nubira.wz.cz]Návody + Foto[/url]
- Reklama
ved to mi vychadza 3litre na 10000km to nie je sranda ,bud mas deravu vanu,alebo prasknute tesnenie pod hlavou,pozri sa na ten motor poriadne ci nevidis niekde olej,a potom s tym rovno do servisu
ak to budu aj piestne kruzky tak si priprav 15000litrov
ak to budu aj piestne kruzky tak si priprav 15000litrov
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Já bych to pouze hlídal , známej má novou Astru ( 1.6 16V) , ten motor má jenom jinej dekl , jinak je to asi ten co mám v Nubiře, aspoň parametrama. Má to dva a kousek roku , najeto cca do30tisíc a dolejvá litr za 5 tisíc . Takže 3 litry od výměny k výměně . Prej je to normální , že si to sedne . Už si to " sedá " 30 tisíc Tak dolejvá a dolejvá....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ja by som s tym siel do servisu. Ked som dostal svojho noveho Lanosa 16V, tak donho padal olej, ako nemci do krytu za vojny . Asi liter na 2000km. V servise najprv tvrdili, ze je to normalne, ze sa to "urovna", potom ze to bol prasknuty kryt filtra oleja (ale pod autom nebola ani kvapka). Ked sa to ani po 5000 km "neurovnalo", tak otvorili motor a zistili, ze ked korejci vrtali valce, asi omylom nasadili do vrtacky o cislo vaecsi vrtak. A tak mi zhruba po 5000 km na novom aute menili cely polomotor. Esteze to bolo v ramci zaruky , teda zadarmo ...Tomáš píše:Já bych to pouze hlídal , známej má novou Astru ( 1.6 16V) , ten motor má jenom jinej dekl , jinak je to asi ten co mám v Nubiře, aspoň parametrama. Má to dva a kousek roku , najeto cca do30tisíc a dolejvá litr za 5 tisíc . Takže 3 litry od výměny k výměně . Prej je to normální , že si to sedne . Už si to " sedá " 30 tisíc Tak dolejvá a dolejvá....
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
- vado
- Příspěvky: 1027
- Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ale to, predpokladam, asi nebude Frantov problem. Tam asi uz pravdepodobne odchadzaju kruzky ... Zavisi od toho, ako sa s tym jazdilo.vado píše: Ked sa to ani po 5000 km "neurovnalo", tak otvorili motor a zistili, ze ked korejci vrtali valce, asi omylom nasadili do vrtacky o cislo vaecsi vrtak.
V.
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Nebo to propouští gufera na ventilech, pokud to naopak delší dobu stálo , jako můj případ. Ony ty gumičky prostě ztratí tu elastičnost , jakoby ztvrdnou . Ze začátku mi taky bralo extremě olej , ale nalil jsem tam přípravek od Golden Eagel na regeneraci gum. těsnění a po 1000Km se to začlo projevovat, nebo je to tím , že jsem to prostě rozjezdil. V poslední době jsem dolil 1/2 litru za 5tis. , což mě nevadí. Mám najeto těsně 100.000KM. Já bych zkusil nejdřív nějaký přípravek , než GO .vado píše:Ale to, predpokladam, asi nebude Frantov problem. Tam asi uz pravdepodobne odchadzaju kruzky ... Zavisi od toho, ako sa s tym jazdilo.vado píše: Ked sa to ani po 5000 km "neurovnalo", tak otvorili motor a zistili, ze ked korejci vrtali valce, asi omylom nasadili do vrtacky o cislo vaecsi vrtak.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e