Blokace el. stahování oken
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Blokace el. stahování oken
Kluci , myslím si , kdybych se do toho pustil , že na něco příjdu , ale rád si nechám nejprve poradit. Mám všechny okna v el. , u ovládání na dveřích řidiče je blokace pro ovládání z jednotlivých dveří . Zadní jsou jasný , chci je nechat kvůli dětem , ale blokuje mi to i ovládání ze dveří spolujezdce. Takže , když to pustím , aby to chodilo manželce ( nebo mě , podle toho kdo řídí) , děti s tím vzádu blbnou. Prostě potřebuju to blokování jen pro zadky ! Neřešil jste to někdo , napadá mě , že to pujde jen uštípnout nějaký drátek ??? A předky budou frčet furt , zadní přez to tlačítko.
Dík za nápady
Dík za nápady
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
- Reklama
Zmačknutím blokovacího tlačítka se rozpojuje jeden drát a to přívod 12V do ostatních tlačítek. Pokud chceš i nadále zachovat funkci blokovacího tlačítka, musel bys přivést k tlačítku v levých předních dveřích stejný přívod jako u tlačítek řidiče, tedy napojit se na něj před rozpojovacím tlačítkem. Schéma zapojení ovládání oken je v dokumentu "doors section 9p-35.pdf" jestli ho nemáš rád pošlu, stačí písnout kam.
DAEWOO Nubira 1.6 SX
Takže musím táhnout drát s +12V z řidičových dveří , nebo to chytím někde po cestě ( třeba pod palubkou přímo u dveří spolujezdce)?
Taky je potřeba to z toho tlačítka nějak vyhodit , nebo se to větví až někde po cestě ? To by pak šlo napojit až v tomhle místě ne ?
Taky je potřeba to z toho tlačítka nějak vyhodit , nebo se to větví až někde po cestě ? To by pak šlo napojit až v tomhle místě ne ?
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Od tlačítka vede jeden drát, větví se to tušim někde pod sedadlem řidiče, bohužel by to neměl být konektor, ale jen nějaký větvení přesně nevím, neviděl jsem jak to vypadá. Znamenalo by to odpojit přívod na tlačítku v levých dveřích a přivést tam jiných 12V, zádrhel je v pak v pojistkách, nevím kolik ten motorek žere, ale všechny jsou jištěný pojistkou EF7 (20A) v motorovým bloku. Jestli to připojíš na blbejch 12V můžeš si pak vypálit nějakou jinou, ale nechci strašit
DAEWOO Nubira 1.6 SX
No , tak mě oprav , pokud to myslím blbě.
Nechám ve dveřích u řidiče vše jak je ! Ve dveřích u spolujezdce odpojím přívod , který jde přez blok tlačítko a někde ho tam ponechám zaizolovaný. Místo něj připojím k ovládání spolujezdcova okna nový drát natažený z pojistky EF 7 20ampíků a mělo by to šlapat jak chci a přitom je to jištěno jak bylo. Akorát se mi teda nechce to tahat až z motoru , musím to najít někde po cestě , takže je tu možnost chytit se natvrdo před tím blok tlačítkem , ale to zase potáhnu ze dveří do dveří.
JE TO SPRÁVNĚ ??
Nechám ve dveřích u řidiče vše jak je ! Ve dveřích u spolujezdce odpojím přívod , který jde přez blok tlačítko a někde ho tam ponechám zaizolovaný. Místo něj připojím k ovládání spolujezdcova okna nový drát natažený z pojistky EF 7 20ampíků a mělo by to šlapat jak chci a přitom je to jištěno jak bylo. Akorát se mi teda nechce to tahat až z motoru , musím to najít někde po cestě , takže je tu možnost chytit se natvrdo před tím blok tlačítkem , ale to zase potáhnu ze dveří do dveří.
JE TO SPRÁVNĚ ??
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Tomáši, jestli máš rozebraný ty spínače u řidiče, tak by bylo jednoduší pro ovládání okna u spolujezdce jen odpojit +12 a zaizolovat a těch +12 k spínači vzít od ovládání okna řidiče. Nevím jestli jsou tam konektory klasický, pokud jo dá se koupit taková rozdvojka a je to
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Jo, fungovat by to mělo, akurát když to napojíš přímo na tu pojistku půjde ti to okno stahovat pořát i při vypnutém klíčku, což nemusí být závada.
Jinak by to možná šlo tak že najdeš až kam vede z konektoru označeného C351 (měl by být někde poblíž průchodu kabelů z řidičových dveří )směrem od dveří oranžový drát (jestli ozn. ORN znamená orange) to je ten přívod 12V, a napojíš se na vhodnějším místě, ale nemám vůbec tušení kudy může vést. U tlačítek je přívod označen DK BLUE (že by tmavě modrá?). A teď je otázka jestli to označení na schématu sedí s reálem
Jinak to schéma jsem šoupnul do galerie.
Jinak by to možná šlo tak že najdeš až kam vede z konektoru označeného C351 (měl by být někde poblíž průchodu kabelů z řidičových dveří )směrem od dveří oranžový drát (jestli ozn. ORN znamená orange) to je ten přívod 12V, a napojíš se na vhodnějším místě, ale nemám vůbec tušení kudy může vést. U tlačítek je přívod označen DK BLUE (že by tmavě modrá?). A teď je otázka jestli to označení na schématu sedí s reálem
Jinak to schéma jsem šoupnul do galerie.
DAEWOO Nubira 1.6 SX
Tak mi to nedalo a šel jsem na to mrknout . K celému panelu , co je v polstru řidičových dveří vede svazek s jedním konektorem a nic s tím asi nenadělám , protože vevnitř je to na plošným spoji , všechno i ty mikrospínačeč i izostat na blokaci , vyleptaný cestičky , semtam nějakej odpor.......
Barevné značení kabeláže v konektoru :
světle modrý 2x
tmavě modrý- tlustý
světle zelený
hnědý- 2x
černý fialový 2x
oranžový - tlustý
tmavě zelený
tmavě zelený - tenoučký
teď to skusím porovnat s tím schématem
jinak , jak jsem se v tom vrtal , tak se mi rozpadl ten izostat na blokaci , ale povedlo se mi to složit OK , ale už do toho nelezu !!!
Barevné značení kabeláže v konektoru :
světle modrý 2x
tmavě modrý- tlustý
světle zelený
hnědý- 2x
černý fialový 2x
oranžový - tlustý
tmavě zelený
tmavě zelený - tenoučký
teď to skusím porovnat s tím schématem
jinak , jak jsem se v tom vrtal , tak se mi rozpadl ten izostat na blokaci , ale povedlo se mi to složit OK , ale už do toho nelezu !!!
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Hmmm. Dneska už se všechno dělá tak, že pokud to fachá, je to OK, pokud ne. vše se vymění, nejlépe celý auto
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Ale pokud to zapojíš na trvalých 12V, bude pořád svítit i LEDka v tlačítku, ne? Taky jsem o tomhle přepojení uvažoval, abych nemusel kvůli každému stažení okna zapínat zapalování.Karel píše:Jo, fungovat by to mělo, akurát když to napojíš přímo na tu pojistku půjde ti to okno stahovat pořát i při vypnutém klíčku, což nemusí být závada.
Jinak by to možná šlo tak že najdeš až kam vede z konektoru označeného C351 (měl by být někde poblíž průchodu kabelů z řidičových dveří )směrem od dveří oranžový drát (jestli ozn. ORN znamená orange) to je ten přívod 12V, a napojíš se na vhodnějším místě, ale nemám vůbec tušení kudy může vést. U tlačítek je přívod označen DK BLUE (že by tmavě modrá?). A teď je otázka jestli to označení na schématu sedí s reálem
Jinak to schéma jsem šoupnul do galerie.
Karle, odkud se dá tohle schéma Nubiry stáhnout? Měl bych o něj zájem.
Nubira II-2000, 1.6/16V, 40000 km, v zimě nejezdí
Ta tříletá to stejně bude pokoušet ať řikáš co řikáš , ta tříměsíční to zatím neřeší .
Jinak na to kašlu , sem rád , že to chodí a nebudu se v tom vrtat ( už jsem byl málem v p. s tím rozpadlým izostatem)
Jinak na to kašlu , sem rád , že to chodí a nebudu se v tom vrtat ( už jsem byl málem v p. s tím rozpadlým izostatem)
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e