Úprava centrálu???
Moderátor: Blue Lanos
Úprava centrálu???
Neupravoval jste někdo originální centrální zamykání na Matesu? Tak aby šlo odemykat celé auto i od spolujezdce. Stačilo by dát do předních dveří pětidrátové řidicí motorky nebo by se musela měnit i řidicí jednotka centrálu?
Už bez Matesa
- Reklama
To nejsou motorky , ale cívky , který do sebe vtahují ocelová jádra. Ve dveřích u řidiče je to taky , navíc jsou tyto brány jako povelové. vedou od nich navíc dráty do jednotky centrálu , od té pak k ostatním dveřím. Nevím, jestli ,když natáhneš povelový dráty i ze strany spolujezdce , jak se s tím vypořádá ta ř.j. centrálu.
Nubira to má stejně.
Nubira to má stejně.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Asi bude nejlepší se na to někdy mrknout. U nexie kterou jsem měl to bylo tak jak jsem psal, u řidiče jen spínač a v ostatních dveřích dvoudrátové motorky. Případně by se dal koupit centrál pro dvoudveřové auto, vyměnit přední motorky, ŘJ a připojit zadní. Na www.levnealarmy.cz je to za par kacek.
Už bez Matesa
Na 100% jsou ve dveřích motory. Nevím jak by jeden elektromagnet mohl zamykat i odemykat. Dva ano. Pokud uvažuješ o dokoupení řídící jednotky, doplň řidičovy dveře o dvouvodičový motorek. Stejně budeš ovládat dveře pomocí dálkáče. Řídící jednotku vyber s releovým výstupem, tzv. silovým který ovládá dvouvodičové motory dveří přímo.
- seky
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob pro 04, 2004 21:55
- Bydliště: Lipany/ Spišské Podhradie
- Kontaktovat uživatele:
Riadiacu jednotku menit nemusis.Vo vodicovych dverach je tak ako vo vsetkych Daewach iba spinac.Ak otocis klucom a zamknes alebo odomknes tak spinac zopne kostru,ktora vedie do RJ a ta da povel ostatnym motorom,ktore zamknu alebo odomknu.Ak chces dat 5-drotovy motorcek do vodicovych dveri tak motorcek zapojis tak,ze na modry a zeleny privedies vodice od zadnych motorcekov alebo od spolujazdcovych,cierny je kostra -tu das z toho spinaca,biely-odomkni(kabel so spinaca,ktory zopne kostra pri odomknuti),hnedy-zamkni (kabel so spinaca,ktory zopne kostra pri zamknuti).To iste plati aj pri spolujazdcovych ibaze modry a zeleny tam mas.Ak to chces riesit cez DO tak hnedy z DO na hnedy a biely z DO na biely
TACUMA 1.6/16V LPG Magic3 , strieborna 92U , JVC KD-R801
Nechci upravit centrál na DO, ale na klíč, tak aby šlo zamykat i od spolujezdce. Otázka: bude to fungovat když osadím přední dveře pětivodičovými motory nebo budu muset vyměnit i ŘJ? Mělo by to vypadat takto:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=579
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=579
Už bez Matesa
Po dlouhé době jsem se konečně dostal k plánované úpravě originálního centrálního zamykání. Jednalo se o osazení pětirátových motorků do řidičových a spolujezdcových dveří proto aby celé auto šlo odemknout i od spolujezdce. Bohužel se nepodařilo a to z jednoho prostého důvodu. Originál centrál na klíč má ve dveřích řidiče spínač, který je zároveň řidící jednotkou, na kterou nejdou napojit další tři dráty od pětidrátových motorků. Řešením tedy bude dokoupit jinou řidicí jednotku centrálu. Když jsem to zjistil byl jsem hodně sprostej na konstruktéry Matize
Schéma originál centrálu matize:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1329
Schéma originál centrálu matize:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1329
Už bez Matesa