Komprese

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Komprese

Příspěvek od Robert »

Uvazuji o premereni komprese ve valcich. Muzete mi nekdo sdelit, kolik ma byt hodnota, abych mohl porovnat? Posledni dobou se mi zda, ze vykon uz neni to, co byval, takze pro jistotu 8) Diky moc
Reklama
 

Uživatelský avatar
shaman
Příspěvky: 298
Registrován: ned zář 05, 2004 22:04
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shaman »

Haha, snad neuvažuješ o snížení hlavy? :) Tohle info by mělo být v servisním manuálu co má Ondráš na stránkách..
Pro ty co mají rádi skútry - www.scootland.cz
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Ne, hlavu snizovat nechci... ;) Jen me to zajima, nic vic :)
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Standardní tlak je 1227.75 kPa, limitní hodnoty jsou 1176.72-1274.78. Rozdíl tlaků mezi válci je maximálně 98.06kPa.
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

A kdyz je vic, nez tech 98.06 kPa, tak je to uz blby, co? ;)
Ondras
Příspěvky: 1623
Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
Bydliště: Ostrava Výškovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondras »

Robert píše:A kdyz je vic, nez tech 98.06 kPa, tak je to uz blby, co? ;)
V tomhle se vůbec nevyznám, ale větší rozdíl tlaků mezi válci logicky povede k nerovnoměrnosti chodu motoru, namáhání kliky atd... Alespoň si to takhle laicky odvodím
|\/| /\ '|' | '/.

byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 1266
Registrován: úte srp 31, 2004 19:44
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert »

Ondras píše:
Robert píše:A kdyz je vic, nez tech 98.06 kPa, tak je to uz blby, co? ;)
V tomhle se vůbec nevyznám, ale větší rozdíl tlaků mezi válci logicky povede k nerovnoměrnosti chodu motoru, namáhání kliky atd... Alespoň si to takhle laicky odvodím
Jojo, tohle je mi jasny...ja to myslel jako kdyz se spocita prumer ;)
Nic, nema smysl tady spekulovat, zajedu tam, kde to delaji a poreferuji :) ;)
Uživatelský avatar
V.Brousek
Příspěvky: 2707
Registrován: čtv zář 02, 2004 20:45
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od V.Brousek »

Je jedno jestli je tlak ve válcích 9,5 Atm. či 10,5 Atm.Ale poud je rozdíl mezi jednotlivými válci markatní,svědčí to o závadě těsnosti,jak ventilů nebo pístních kroužků.Pokud motor nežere olej,tak se jedná většinou o netěsnost ventilů,která může být způsobena buď malou vůlí a nebo netěsností mezi sedlem ventilu a ventilem jako takovým.
Pokud motor žere olej jedná se o netěsnost pístních kroužků,která je většinou způsobena tepelným šokem motoru(třeba ztráta chladící kapaliny) a tím ztráta pružnosti pístního kroužku,kde se potom následně drážky pístního kroužku zapékají a ty se stále zhoršuje.Je to možné poznat i na svíčkách,které jsou silně zaolejované a černé.Zde pomůže jenom GO motoru.
Daewoo Matíz - Průměr.spotř. r.1999 - 2010 = 5,49/100 km
Hyundai i10 Style průměrná spotř. 01/2012 - 31.12.2012 = 6,34/100 km- ujeto celkem 17 500 km
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“