Ahojte, vopred varujem že som absolútny amatér čo sa týka motorov a pod. Na mojom avejku dieselovom mi na voľnobeh kolísajú otážky občas stúpnu na max cirka 1000 potom sa spustia povedzme na cirka 600 a pod, inokedy zas pekne držia 800,,, kolísanie je cítiť aj keď prepnem nejakú elektroniku napr. keď prepínam teplotu kúrenia, otvorím okná a pod.... ako amatér som došiel k záveru či to nemôže byť len zakarbonovaná škrtiaca klapka + ventil voľnobehu... no pri mojom skúmaní motorového priestoru som našiel niečo o čom si niesom 100% istý že je teleso škrtiacej klapky,,, a hlavne pri skúmaní internetu som našiel , že väčšina dieselov ani škrtiace klapky nemá? som zmätený, najde sa niekto kto by mi to objastnil ako je na tom t300 1.3 D 70 kW?
Budem veľmi vďačný a hlavne moje auto
Aveo T300 2012 1.3 D 70 kW (95HP) kolísajúci voľnobeh
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř lis 08, 2023 13:39
- Reklama
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř lis 08, 2023 13:39
Re: Aveo T300 2012 1.3 D 70 kW (95HP) kolísajúci voľnobeh
+ dodatok, nešlo mi editovať príspevok,,, niekedy aj za jazdy cítim akoby na sekundičku strácal výkon,, že musím trošililinka pridať plyn aby si udržal rovnaké otážky,, stalo sa mi raz že ked som sa rozbiehal na studeno a zaradil trojku, absolutne stratil výkon a kaput,, po naštartovaní lomcovali otážky dusilo ho a pri pridaní plynu aboslutne nereagoval a skapal,, po cca 3ťom naštartovaní išiel akoby sa nič nestalo uplne OK (zvažoval som aj alternátor alebo pal. čerpadlo ale to bude asi blud).