Jelikož je to na tomto fóru mrtvé, odpovím si na svou otázku "jak se demontují vstřiky" sám, třeba se někdo časem připojí.
Nejprve úvod do problematiky. Existují firmy, které se zabývají demontáží vstřikovačů, za vytažení jednoho vstřiku si účtují 1.800-3000 Kč, úspěšnost až 75 procent! To se mě zdálo příliš, tak po shlédnutí několika videí na internetu, kdy vstřiky vytahovali pomocí hydrauliky a po informaci předchozího majitele Captivy, že nemohl vstřik vytáhnout, ani když jej tahal ven kladkostrojem, jsem si pořídil pořádnou výbavu - koupil jsem 10 kg reverzní kladivo na vstřikovače Bosch a hlavici na vstřikovač imbus 10 mm s dírou za caa 7.000 Kč.
Pak jsem začal vlastní demontáž vstřiků. Po demontáži vzduchových trubek nad motorem a sejmutí krytu motoru jsem uvolnil trubky na railu a odšrouboval je od vstřiků. Dále demontáž přepadového systému z vrchu vstřikovačů. Vedle vstřiku demontáž krytky, upevněné šroubem M6. Pod krytkou je ukryt šroub s hlavou na hvězdu, který tlačí přes vidlici vstřik do hlavy válců. Po jeho vyšroubování jen kousek povytáhnout (nechat v díře vidlice) a s jeho pomocí vidlici posunout směrem od vstřiku, pak spustit do záhlubně, která je vzdálená asi 2 cm od díry se závitem. Tím je vidlice zaaretovaná a nevypadne z drážky. Kdyby vypadla, muselo by se demontovat víko hlavy válců! Takže opatrně. A pak už lze vytáhnout vstřik rukou, bez použití nástroje. Vstřik je v díře uložen volně, těsní jen na čele vstřiku. Pod vstřikem je měděná podložka, při zpětné montáži se doporučuje dát novou, u díry je trochu prolisovaná, takže dobře drží na špičce vstřiku a usnadňuje tak montáž.
Při zpětné montáži povytáhnout šroub a posunout s jeho pomocí vidlici směrem ke vstřiku, v případě potřeby pootočit vstřikem, až vidlice zapadne do drážky vstřiku. Šroub dotáhnout pomocí momentového klíče.
Takže závěrem - zbytečná investice
Jak vytáhnout vstřikovače na motoru 2,0 VDCI
Krásné SUV od Chevroletu
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Přejít na
- CHEVROLET diskuse dle modelů
- ↳ AVEO
- ↳ Aveoclub - všetko čo sa klubu týka
- ↳ Aveo - Motory
- ↳ Aveo - Podvozek a řízení
- ↳ Aveo - Kola a pneu
- ↳ Aveo - Interiér a exteriér
- ↳ Aveo - Elektronika
- ↳ Aveo - Tuning & Styling
- ↳ Kupujeme Aveo
- ↳ Aveo - Download
- ↳ Aveo - Technická sekce
- ↳ Aveo - Club Cars - Auta členů
- ↳ Aveo - Pokec
- ↳ CAMARO
- ↳ CAPTIVA
- ↳ CORVETTE
- ↳ CRUZE
- ↳ Kupujeme Cruze
- ↳ Cruze - Motory
- ↳ Benzín
- ↳ Diesel
- ↳ Cruze - Podvozek a řízení
- ↳ Cruze - Kola a pneu
- ↳ Cruze - Interiér a exteriér
- ↳ Cruze - Elektronika
- ↳ Cruze - Tuning & Styling
- ↳ Cruze - Download
- ↳ Cruze - Technická sekce
- ↳ Cruze - Club Cars - Auta členů
- ↳ Cruze - Pokec
- ↳ EPICA
- ↳ HHR
- ↳ Lacetti (Nubira 3)
- ↳ MALIBU
- ↳ ORLANDO
- ↳ Kupujeme Orlando
- ↳ Orlando - Motory
- ↳ Benzín
- ↳ Diesel
- ↳ Orlando - Podvozek a řízení
- ↳ Orlando - Kola a pneu
- ↳ Orlando - Interiér a exteriér
- ↳ Orlando - Elektronika
- ↳ Orlando - Tuning & Styling
- ↳ Orlando - Download
- ↳ Orlando - Technická sekce
- ↳ Orlando - Club Cars - Auta členů
- ↳ Orlando - Pokec
- ↳ SPARK
- ↳ TRAX
- ↳ Ostatni Chevy modely
- DAEWOO diskuse dle modelů
- ↳ ESPERO
- ↳ EVANDA
- ↳ KALOS
- ↳ LANOS
- ↳ LEGANZA
- ↳ MATIZ
- ↳ NEXIA
- ↳ NUBIRA
- ↳ RACER
- ↳ TACUMA/REZZO
- ↳ TICO
- ↳ Ostatní Daewoo modely
- Všeobecný pokec
- ↳ Vaše auta / Club cars
- ↳ Auto-hifi
- ↳ POKEC
- ↳ Srazy
- ↳ Video
- ↳ VIRTUAL TUNING
- ↳ Technická Sekce
- Inzerce
- ↳ Prodám
- ↳ Auta
- ↳ Disky, pneu
- ↳ Náhradní díly
- ↳ Ostatní
- ↳ Koupím
- ↳ Vyměním
- ↳ Firemní inzerce
- ENGLISH CORNER
- ↳ English Corner
- Administrátorská sekce
- ↳ O tomto foru