C 2,1 D 4WD problém s nabíjením
Moderátor: Blue Lanos
C 2,1 D 4WD problém s nabíjením
Už si fakt nevím rady. Občas se rozsvítila kontrolka nabíjení a pomalu se to zhoršovalo. Nakonec přestala úplně. Sehnal jsem repasovaný alternátor a ten dělal v podstatě totéž. Občas ano, občas ne. Vyměnil jsem datový konektor a proměřil datový kabel k řídící jednotce. Nepomohlo. Sehnal jsem originál altík z vrakáče a ten fungoval cca 14 dní. Zase přestal nabíjet, ale tentokrát zhasíná kontrolka nabíjení. Prostě motor naskočí, kontrolka zhasne, ale na palubě je tak 11,8V a stále to klesá. Ale kontrolka dobíjení teď nesvítí. Myslel jsem, že je to baterka, ale tu mi změřili a je v pohodě, jen dost vybitá. Když připojím nabíječku na baterku, která je zapojená na autě, tak mám na svorkách 11,8V, ale prokazatelně tam teče minimálně 5A. Když baterku vyndám a zapojím tu samou nabíječku doma, tak je tam 12,9V. Někdo ještě nějaký nápad?
- Reklama
Re: C 2,1 D 4WD problém s nabíjením
Něco v tom autě žere imervere 60W . To už musí někde něco topit.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: C 2,1 D 4WD problém s nabíjením
Zkusil bych jestli není problém v ukostření baterie zoxidované spoje , uvolněné a pod.