Vážené fórum,
minulý týden jsem si vzal auto ze servisu, kde se opraovoval pokousaný kabelový svazek ke vstřikovačům a měnila se řící jednotka.
Bohužel už cestou se mi auto hlásilo při otáčkách na 2000 nízký tlak mazání. Kontrolou měrky jsem zjistil, že oleje bylo těsně nad minimem, takže dneska jsem olej vyměnil, samozřejmě včetně filtru, ale problém přetrvává a vůbec netuším proč.
Po nastartování normálně kontrolka zhasne jak má, když protočím motor na volnoběh, vše je ok.
Při jízdě na jedničku je všechno ok, ale jakmile automat nebo já zařadí vyšší rychlost, rozbliká se tlak oleje a bliká až do chvíle, kdy zpomalím.
Diagnostika nic neukazuje, nouzový režim naštěstí nesvítí, MIL taky ne. Kde by se dalo začít něco zjišťovat?
Jen pro doplnění, to auto teď půl roku víceméně stálo. Mohlo někde něco zatuhnout? Může to být "jen" čidlem tlaku?
Nesignalizuje u captivy tahle kontrolka třeba i tlak jiného oleje než jen v motoru?
Prosím o radu
kontrolka tlaku oleje
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: kontrolka tlaku oleje
Osobně, když by mi někdo vyměnil řídící jednotku, tak by nejdřív hledal chybu tam, když auto bylo v pořádku krom těch kabelů
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu