neviem o tom,žeby nejaké Orlando bolo 4x4 , a malo ako zadnu napravu multilink
Ale ako fór dobre...
Inak vzhľadom na to,že Orlandu by som prisudil tzv. off-road faktor č.1 z možnych 10
taký kryt nema žiadny zmysel ,nakolko pre nizky podvozok ,tvrdé a hlučné odpruženie,
a slabý vykon v pomere ku vahe auta,
Orlando ma velke problemy prejsť polnou cestou, nieto ešte nejakým terenom.....
Laco ten ocelový kryt je na Orlando, akorát že prodejce naznačuje jak zhruba vypadá a co kryje na jiném autě.
Je to prostě "ilustrační foto"
Když jsem prodával Suzuki, daly se kryty motoru a i zadní rozvodovky třeba Na 4x4 SX4 či na Vitaru objednat nejen ocelové ale i hliníkové, které jsou samozřejmě daleko lehčí, ale cenu si již nepamatuji.... Vím že jsem to někde objednávali a že to dělali na spoustu různých aut.....
Na to, aby tam nešplíchala voda, by stačil i plastový, ne?
Já jsem si to na Leganzu taky dodatečně dal, právě kvůli tomu, aby mi tam necákal sajrajt a nelezli kuny apod. Pro Leganzu to byl originální díl (pružný plast asi 5 mm tlustý), který ale pro Evropu vůbec nemontovali, ale na autě na to jsou díry.
Má to ale i své nevýhody - když se třeba mění kondenzátor a upadne přitom šroubek, tak to na tom zůstane a blbě se vyndává...
Presne ja koupil plastovy je lehky a vyslo tusim kolem 500,- Ten plast je maximálně odolnej můžete ho přehnout na půl a skákat po tom stejně to nepraskne, každopádně super věc bez krytu byl motor pri jizde v desti celej zacakanej az ze zhora ted krasne cisty