Dobrý den,mám zájem o koupi benzínu 1.8. Případně i s plynem. Jaká je kvalita motoru? Co poruchovost? Či je to vlastně motor? Přímo Chevrolet? Plánuji koupi a jde mi o to jak je to s poruchovostí. Jestli to není jak Fabie 1.2htp. Kde motory byly špatný.
Děkuji za připomínky. Nechci koupit za 200tis. a pak investovat peníze kde je motor konstrukčně špatný.
Děkuji
Orlando 1.8 benzín koupě
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
- Reklama
Re: Orlando 1.8 benzín koupě
Tomíku, stačí si přečíst tuto sekci, kde je vše o koupi Orlanda.
https://www.chevroletclub.cz/viewforum.php?f=102
https://www.chevroletclub.cz/viewforum.php?f=102
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Orlando 1.8 benzín koupě
Už jsem toho četl dost,ano přiznávám se že ne vše. To bych strávil dost času nemohu nikde najít či je to motor. Oplu či konstrukce Chevrolet?
Re: Orlando 1.8 benzín koupě
Nejsem Orlandista, ale za cca 2 sekundy v Google (tedy nicotný zlomek času, co jsi strávil opakovaným dotazem):
https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family ... ration_III
Je to vlastně Astra/Zafira s jinou kastlí, zjednodušeně řečeno:
https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Delta_ ... m#Delta_II
https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Family ... ration_III
Je to vlastně Astra/Zafira s jinou kastlí, zjednodušeně řečeno:
https://en.wikipedia.org/wiki/GM_Delta_ ... m#Delta_II
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Orlando 1.8 benzín koupě
1.8 i je vymakaný motor,
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722921
má vychytavky ,ktoré iné motory iných značiek NEMAJU ...
napr. odľahčené piesty, kované ojnice, odĺahčené vačkové hriadele.. čo pomáha motoru točiť sa ľahšie
a pracovať efektivnejšie..,
ďalej blok motora zo sivej liatiny a hlava motora z hlinika spolu z hlinikovou olejovou vańou umožňujú dobrý prestup tepla a tiež pomahajú v zdokonalenom chladení motora, ktorý zo špecialnym chladičom oleja a ostrekovaním dna piesta prudom oleja, elektronickym termostatom,
zabezpečujú vynikajuce chladenie pri veĺkých výkonoch a extremnych klimatických podmienkach
Ďalej nasavacie potrubie spolu z členom premenlivej dlžky a vyfukovými zvodmi 4-1 zabezpečujú
dobrý výkon motora vo všetkých prevádzkových režimoch.
System VVTi je velkou vyhodou tohto motora a súčasne aj jeho najväčším prekliatím,
cez system VVTi ECU motora kontroluje jeho chod vo vykonových parametroch a súčasne v predpísaných emisných limitoch
stačí malý nesúlad vo fungovaní jeho komponentov a motor ma velky problém....
Odborný servis je nutnosťou a niekedy aj pri tom vzniknú problémy...
Takže 1.8 Orlando na LPG ANO , ale len s ODBORNÝM servisom ,kde vedia čo robia .
Jednoducho povedané ,
pokiaľ najdeš Orlando s benzinovým motorom PO VYMENE ROZVODOV a pracuje dobre a bezchybne , bez závad , vtedy možeš spokojne sa voziť a spokojne spávať,
auto PRED vymenou rozvodov s najazdom nad 120 000 asi nebrať. možu ťa čakať velké prekvapenia.
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722921
má vychytavky ,ktoré iné motory iných značiek NEMAJU ...
napr. odľahčené piesty, kované ojnice, odĺahčené vačkové hriadele.. čo pomáha motoru točiť sa ľahšie
a pracovať efektivnejšie..,
ďalej blok motora zo sivej liatiny a hlava motora z hlinika spolu z hlinikovou olejovou vańou umožňujú dobrý prestup tepla a tiež pomahajú v zdokonalenom chladení motora, ktorý zo špecialnym chladičom oleja a ostrekovaním dna piesta prudom oleja, elektronickym termostatom,
zabezpečujú vynikajuce chladenie pri veĺkých výkonoch a extremnych klimatických podmienkach
Ďalej nasavacie potrubie spolu z členom premenlivej dlžky a vyfukovými zvodmi 4-1 zabezpečujú
dobrý výkon motora vo všetkých prevádzkových režimoch.
System VVTi je velkou vyhodou tohto motora a súčasne aj jeho najväčším prekliatím,
cez system VVTi ECU motora kontroluje jeho chod vo vykonových parametroch a súčasne v predpísaných emisných limitoch
stačí malý nesúlad vo fungovaní jeho komponentov a motor ma velky problém....
Odborný servis je nutnosťou a niekedy aj pri tom vzniknú problémy...
Takže 1.8 Orlando na LPG ANO , ale len s ODBORNÝM servisom ,kde vedia čo robia .
Jednoducho povedané ,
pokiaľ najdeš Orlando s benzinovým motorom PO VYMENE ROZVODOV a pracuje dobre a bezchybne , bez závad , vtedy možeš spokojne sa voziť a spokojne spávať,
auto PRED vymenou rozvodov s najazdom nad 120 000 asi nebrať. možu ťa čakať velké prekvapenia.