medené brzdové trubky??
Moderátor: Blue Lanos
medené brzdové trubky??
Ahojte chcem sa spýtať, aké dať zadné brzdové trubky .Väčšinou predávajú medené sú vhodné??
- Reklama
- LordMMX
- Příspěvky: 1535
- Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
- Bydliště: Halič /SVK/
- Kontaktovat uživatele:
Re: medené brzdové trubky??
Nie, neodporúčam.
brzdovka ti bude trubky rozožierať, plus meď pokiaľ sa veľmi zohreje a vychladne (opakovane) tak sa stane krehkou a potom keď pri brzdení stúpne tlak tak praskne... tiež som urobil chybu v podobe medených trubiek pred 2 rokmi a teraz ich musím vymeniť lebo tečú na oboch zadných kolesách.
ak tak, tak objednať original trubky
brzdovka ti bude trubky rozožierať, plus meď pokiaľ sa veľmi zohreje a vychladne (opakovane) tak sa stane krehkou a potom keď pri brzdení stúpne tlak tak praskne... tiež som urobil chybu v podobe medených trubiek pred 2 rokmi a teraz ich musím vymeniť lebo tečú na oboch zadných kolesách.
ak tak, tak objednať original trubky
Daewoo Lacetti Premiere 2011 (Cruze)
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Re: medené brzdové trubky??
no nevím, standartně se měď žíhá a schlazuje, aby změkla a dala se lépe ohýbat, či kovat na koncích vedení, já nikdy s mědí problémy neměl, nikdy mi nepraskla, natož aby tekla. Vždy shnily ty kovové pohliníkované, nebo hliníkové...... měď je dle mě věčná......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: medené brzdové trubky??
Ďakujem za radu a teraz si vyber jedný chvália druhý nadávaju.....Richard píše:no nevím, standartně se měď žíhá a schlazuje, aby změkla a dala se lépe ohýbat, či kovat na koncích vedení, já nikdy s mědí problémy neměl, nikdy mi nepraskla, natož aby tekla. Vždy shnily ty kovové pohliníkované, nebo hliníkové...... měď je dle mě věčná......
Re: medené brzdové trubky??
Taky bych dal měď
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: medené brzdové trubky??
Ja by som ani neriesil material, myslim ze ak kupis akekolvek nove trubky lanosa uz preziju... Samozrejme zas nie nejake papierove napodobeniny z ebay. Ak by som mal na vyber z viacerych typov, skor by som sa pozrel na kvalitu a detaily spracovania, hlavne hlavice a srobenia...
Daewoo Lanos 1,5 63kW 1998 HB-5Dv, 27U - uplne bez vybavy (bez kurvitok).
- LordMMX
- Příspěvky: 1535
- Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
- Bydliště: Halič /SVK/
- Kontaktovat uživatele:
Re: medené brzdové trubky??
Daewoo Lacetti Premiere 2011 (Cruze)
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Re: medené brzdové trubky??
Nechci komentovat vše výše uvedené, nemám ani žádnou měděnou trubku na autě, ale za svůj život jsem se setkal se spoustou názorů a většinou si vždy položím otázku komu to prospěje? Není náhodou měď jako materiál podstatně dražší, než jiné materiály používané v automobilové výrobě ? Vzhledem k době, kdy se hledá kde ušetřit 0,01 Kč zavedením jiného materialu který vydrží "hovno" resp. vydrží akorát do konce záruky, mě podobné informace nechávají klidným. Samozřejmě není možné použít pro brzdy trubku , která není atestována pro tlaky jaké jsou v autobrzdách. Tlak v brzdovém systému může dosáhnout do +- 20 Mpa což je cca 200 barů, nebo zas cca 200 atm. To znamená že pokud použijeme měděnou trubku určenou pro tlaky třeba 50Mpa, těžko něco pokazíme. Když jsem kdysi na svém Moskviči měnil shnilé brzdové trubky, tak jsem ty "kovové" ve většině případů při montáži zlomil Dal jsem tam měděné a už jsem se o trubky nestaral...... Ale znovu říkám, na současném autě žádné měděné trubky nemám ..........
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Re: medené brzdové trubky??
Asi tak nejak v dnešnej dobe je niekedy ťažšie sa rozhodovať ako niekedy......vlastne čo je lepšie......Richard píše:Nechci komentovat vše výše uvedené, nemám ani žádnou měděnou trubku na autě, ale za svůj život jsem se setkal se spoustou názorů a většinou si vždy položím otázku komu to prospěje? Není náhodou měď jako materiál podstatně dražší, než jiné materiály používané v automobilové výrobě ? Vzhledem k době, kdy se hledá kde ušetřit 0,01 Kč zavedením jiného materialu který vydrží "hovno" resp. vydrží akorát do konce záruky, mě podobné informace nechávají klidným. Samozřejmě není možné použít pro brzdy trubku , která není atestována pro tlaky jaké jsou v autobrzdách. Tlak v brzdovém systému může dosáhnout do +- 20 Mpa což je cca 200 barů, nebo zas cca 200 atm. To znamená že pokud použijeme měděnou trubku určenou pro tlaky třeba 50Mpa, těžko něco pokazíme. Když jsem kdysi na svém Moskviči měnil shnilé brzdové trubky, tak jsem ty "kovové" ve většině případů při montáži zlomil Dal jsem tam měděné a už jsem se o trubky nestaral...... Ale znovu říkám, na současném autě žádné měděné trubky nemám ..........