zdravím všechny
můj problem s centrálem je následující
koupil jsem Matějě a zjistil jsem,že ve dveřích mám motorky na centrál našel jsem i RJ pod volantem na svazku
podle toho co jsem našel na netu tak by to mělo být na dálkové ovládání MOLPIR (OK) s černým drátem (sensorem na dálkáč) ,ale prodávající mi žádný nedal asi ani nevěděl že tam nějaký je.Takže mám centrál a nemám ovladače.Nejde mi centeál ani přes klíč.jde RJ nějakým způsobem přenastavit aby mi to fungoval opřesklíč?ve dveřích u řidiče mám motorek s 5 vodičema.
kdyžvemu zkoušečku a ukostřím ji dotknu se na RJ rázdného kontaktu tak se dveeře zamknou všechny druhý kontak na RJ je odemkne
prosím o radu díky
centrál m-lock molpir
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- MATIZ 1999
- Příspěvky: 110
- Registrován: ned říj 28, 2012 19:52
- Bydliště: OL kraj
Re: centrál m-lock molpir
Na Matesovi je standartně instalován centrál ovládaný přes klíček u zámku řidiče. Pro montáž ovládání na dálkáč se musí použít další servo ,které zajistí pohyb zámku u řidiče.
Zamykání a odemykání se děje mechanickým přenosem v zámku u řidiče, které signály přenáší do ostatních motorků ve PP,ZP,ZL dveřích.
Takže to odhaduji na mechanickou závadu ve dveřích řidiče u zámku a čidel polohy zámku otevřeno-zavřeno.
Zamykání a odemykání se děje mechanickým přenosem v zámku u řidiče, které signály přenáší do ostatních motorků ve PP,ZP,ZL dveřích.
Takže to odhaduji na mechanickou závadu ve dveřích řidiče u zámku a čidel polohy zámku otevřeno-zavřeno.
Babeta 1986 Zelený šíp
Fáčko Silver line
Matiz 99 ABS,2xbag,servo
Toyota Carina E 1,6 etalon 100% spolehlivosti aut
Fáčko Silver line
Matiz 99 ABS,2xbag,servo
Toyota Carina E 1,6 etalon 100% spolehlivosti aut
Re: centrál m-lock molpir
ko.mar.75 odkud jsi ?
Ten origo zámek mohl odejít dřív, a předchozí majitel to nemusel zjistit, jestli tam dodělal DO a neodemykal klíčem. Určitě by to šlo opravit, nebo přepojit, pokud nechceš investovat, tak ten 5-ti drát má taky v sobě spínač. Ale chtělo by to nejdřív pořádně proměřit, může to být jen prodřený drát ve dveřích, nebo zoxidovaný kontakt ve spoji.
Ten origo zámek mohl odejít dřív, a předchozí majitel to nemusel zjistit, jestli tam dodělal DO a neodemykal klíčem. Určitě by to šlo opravit, nebo přepojit, pokud nechceš investovat, tak ten 5-ti drát má taky v sobě spínač. Ale chtělo by to nejdřív pořádně proměřit, může to být jen prodřený drát ve dveřích, nebo zoxidovaný kontakt ve spoji.
Hyundai Bayon 1.2DPi 58kW - 2024
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Re: centrál m-lock molpir
[quote="MATIZ 1999"]Na Matesovi je standartně instalován centrál ovládaný přes klíček u zámku řidiče. Pro montáž ovládání na dálkáč se musí použít další servo
zjistil jsem že Matiz s originál centrálem má servo přímo na zámku a RJ ve dveřích řidiče
jenže u mě nic takového není tak že bych řekl ze centrál je dodělávaný dodatečně je to ten m-lock molpir
na netu jsem našel 2 druhy jeden na klič a druhý na dálkový mám tan na dálkový
měl jsem za to že otevřít můžu jak dálokvým tak klíčem ,ale tady to asi nejde. Klíčem si otevřu jen dveře řidiče
schéma nebo foto zapojení molpir jsem na netu nenašel.Je dost možný že se do toho někdo hrabal a na RJ je to špatně zapojený
když vyndám pohon od řidiče 5drát a hejbu s táhlem tak slyším koncák svakat ale nic to nedělá nejde impuls
když propojím kontakt na RJ s kostrou tak vše funguje
zjistil jsem že Matiz s originál centrálem má servo přímo na zámku a RJ ve dveřích řidiče
jenže u mě nic takového není tak že bych řekl ze centrál je dodělávaný dodatečně je to ten m-lock molpir
na netu jsem našel 2 druhy jeden na klič a druhý na dálkový mám tan na dálkový
měl jsem za to že otevřít můžu jak dálokvým tak klíčem ,ale tady to asi nejde. Klíčem si otevřu jen dveře řidiče
schéma nebo foto zapojení molpir jsem na netu nenašel.Je dost možný že se do toho někdo hrabal a na RJ je to špatně zapojený
když vyndám pohon od řidiče 5drát a hejbu s táhlem tak slyším koncák svakat ale nic to nedělá nejde impuls
když propojím kontakt na RJ s kostrou tak vše funguje
Re: centrál m-lock molpir
Stačilo by tohle?
http://shop.molpir.sk/Prilohy/254090003659_0.pdf
http://www.jb-tuning.cz/www-jb-tuning-c ... ovouci-kod
http://vividauto.cz/ridici-jednotky-cen ... j-do2.html
http://shop.molpir.sk/Prilohy/254090003659_0.pdf
http://www.jb-tuning.cz/www-jb-tuning-c ... ovouci-kod
http://vividauto.cz/ridici-jednotky-cen ... j-do2.html
Hyundai Bayon 1.2DPi 58kW - 2024
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)