motor 1 500 DOHC
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
motor 1 500 DOHC
Pánové,
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
- Reklama
Re: motor 1 500 DOHC
Preco som si stale myslel,ze novy motor do Nexie je nerentabilny ked cele auto stoji menej ako ten motor? Asi som sa mylil. Co ti poradim. Generalkovat, generalkovat, generalkovat az to raz vydrzi a piesty neprasknu.bartosja@seznam.cz píše:Pánové,
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
- verusamira
- Příspěvky: 167
- Registrován: sob zář 04, 2004 00:30
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Miky, prosímtě, budeš mít na ten vrakáč cestu? Sháním zadní nárazník. Je mi jedno v jaké barvě a celkem i v jakém stavu... Nemáte někdo třeba starý bouraný v garáži??? Za rozumný peníz bych to od Vás odkoupil... Díky všem...
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
Je to kousek od Benešova:wapril píše:máš nějaký kontakt na ten vrakáč?
http://opel.autovrakoviste.cz/
Červený Matiz 0.8 CD (dual airbag, ABS, posilovač, stylový interiér, zadní kšilt, atd. )
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1 500 DOHC
No pekne pekne...bartosja@seznam.cz píše:Pánové,
jsem asi v maléru. Mám Nexii 1 500 DOHC r.v. 1997. Odešel mi motor a v servise mi dali nový ale s použitou hlavou. Po cca 3 000 km mi ohořely všechny písty a dva dokonce praskly! Po nové repasi se totéž přesně opakovalo! Nevíme co se děje. Neví to někdo z vás?
J.Bartoš
Co presne ti v servise repasovali..??
dali ti druhy blok+piesty+ojnice+klukovka+secko co je este vo vnutry
a namontovali naspet "tvoju" povodnu hlavu..??
diat sa totizto moze vselico...
..a kedze dovnutra nevidish...
tazko poradit...
..a nexesh nahodou novy motor ..??
...
CO ta vlastne cela ta "oprava" zatial staaala..??
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Este ma napadlo...
Ked spominash ze sa upecu kruzky,
a praskaju piesty...
ci ma valec v bloku motora po celej dlzke rovnaky priemer ..???
treba to premerat spec. mikrometrom....
prip. ci nieje zdeformavany prehriatim ci marazom,
(teda myslim zamrznutim chladiacej kvapaliny)
rozmery valca v mm... (aspon dufam ze su to tieto..)
STD - 76.00
I. - 76.25
II. - 76.50
III. - 76.75
tolerancia zvykne byt max. cca +- 0.03 ci +-0.05mm
ak je viac je zle..
Ked spominash ze sa upecu kruzky,
a praskaju piesty...
ci ma valec v bloku motora po celej dlzke rovnaky priemer ..???
treba to premerat spec. mikrometrom....
prip. ci nieje zdeformavany prehriatim ci marazom,
(teda myslim zamrznutim chladiacej kvapaliny)
rozmery valca v mm... (aspon dufam ze su to tieto..)
STD - 76.00
I. - 76.25
II. - 76.50
III. - 76.75
tolerancia zvykne byt max. cca +- 0.03 ci +-0.05mm
ak je viac je zle..
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Pricina neznama. Servis tvrdi ze chipovanim a zaruku na zgeneralkovany motor mi daju iba ked tam dam original seriovu jednotku bez prechipovania. Chlapici,od ktorych budem RJ kupovat tvrdia,ze motor by odisiel tak ci tak aj bez nachipovania. 6 mesiacov mi odporucaju jazdit na povodnu od niektoreho z nich a po zaruke generalky motora dat naspat tu nachipovanu. Ale ja nechcem riskovat. Necham sportovy filter a vyfuk,chiptuning nemusi byt. Uz sme tu pred casom vela o tom diskutovali,no asi dam na radu servisu,co ine mi ostava ked chcem dalej jazdit?
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
JRD, mám dotaz: copak lze kompresní poměr nastavit softwarově? Já vždycky myslel, že je třeba úpravu kompresního poměru provést "fyzicky" např. snížením hlavy...JRD McLAREN píše:este ma tak napadaa....
ZEBY ZA TO MOHOL VYSOKY KOMPRESNY POMER ..??
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
V servise tvrdia,zeby to mohlo byt bohatou zmesou alebo vysokym kompresnym pomerom. Ale tak ako pise aj McLaren,zrejme sa to da upravovat softverovo. Ved o com potom by bol chiptuning? Vsetky tieto hodnoty sa preprogramovanim RJ menia. A to cele zrejme uskodilo mojmu motoriku. Ale suvis to urcite ma aj s prasknutym tesnenim pod hlavou,hlavou atd. Jedno s druhym a tak. Odbornici na auto-elektroniku ale tvrdia,ze destrukcia motora by nastala aj s originalnou RJ,ze chipovanie nema s tym ziadny suvis.
- Ivan
- Příspěvky: 3937
- Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
To mi připomíná doktory, taky Ti každej tvrdí něco jiného... a vyber si potom
Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project