Zdravím,
Dnes jsme koupili matize a bohužel bez radia. Rad bych to radio tam měl, ale při nahlídnutí do otvoru po radiu na mě vykouklo http://imageshack.us/photo/my-images/33/pcpl.jpg/
Radio jsme sehnali a ISO konektory taky. Bohužel nejsem elektrikář, ale kabely spojit umím . Našel by se někdo s radou jak na to?
Díky moc.
Radio
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
Re: Radio
Tak ta tu vítam. Nabuduce skus pouzit ikonku ,, Hledat,, a urcjte nieco najdes. Zatial skus pozriet toto https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... enie+radia . Vela zdaru
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Re: Radio
Snad ti to pomůže (daewoo matiz 1,0)
BrW - hnědo-bílý drát
Y -žlutý drát
R -červený drát
GGr - zeleno-šedý drát
GB - zeleno-černý drát
LGr - modro-šedý drát
L - modrý drát
B - černý drát
BrG - hnědo-zelený drát
Gr -šedý
Br -hnědý drát
Dráty k jednomu reproduktoru bývají vždy vyvedeny vedle sebe (abys dokázal nějak rozlišit žlutý napájecí drát od žlutého drátu k reproduktoru, a nespálil radio)
celej manual je tady: http://vip.5053.com.cn/daewoo/en/docume ... matiz.html
BrW - hnědo-bílý drát
Y -žlutý drát
R -červený drát
GGr - zeleno-šedý drát
GB - zeleno-černý drát
LGr - modro-šedý drát
L - modrý drát
B - černý drát
BrG - hnědo-zelený drát
Gr -šedý
Br -hnědý drát
Dráty k jednomu reproduktoru bývají vždy vyvedeny vedle sebe (abys dokázal nějak rozlišit žlutý napájecí drát od žlutého drátu k reproduktoru, a nespálil radio)
celej manual je tady: http://vip.5053.com.cn/daewoo/en/docume ... matiz.html
Hyundai Bayon 1.2DPi 58kW - 2024
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Bylo:
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: Radio
Dnes som prehadzoval rádiá: BLAUPUNKT do zachovalého Matiza a do zničeného som dal ROADSTAR. Ale bola to riadna komédia, všetko iné - konektory a hlavne tie FARBY káblov!!! Aby som sa nabudúce už netrápil, urobil som si popis káblov - možno to niekomu tiež urýchli zapájanie.
*Ešte doplním, že nové rádio sa mi s kľúčikom vypínalo - dôvod: vymenený žltý a žltý káblik a nové sa mi nedalo vôbec zapnúť - dôvod: vymenený žltý a žltý káblik. Nič síce neodpálite, ale rozlíšiť sa nedajú...
*Ešte doplním, že nové rádio sa mi s kľúčikom vypínalo - dôvod: vymenený žltý a žltý káblik a nové sa mi nedalo vôbec zapnúť - dôvod: vymenený žltý a žltý káblik. Nič síce neodpálite, ale rozlíšiť sa nedajú...
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Re: Radio
Je to stará téma, ale keby ju niekto ešte potreboval, doplnenie:
Kristian, žltý a žltý rozoznáš. Ja som si celé rádio zapojil len za pomoci obyčajného multimetra, kde keď som skúšal žltý káblik, zapol som kľúčik a videl som, či mám správny a zase reproduktory si nameram pomocou merania odporu - do kontaktov multimetra vtedy prúdi malé množstvo prúdu, ale keĎ trafíš droty repráku, pri dotyku "zapraská". Inak pekne vyobrazené rozdelenie káblikov
Kristian, žltý a žltý rozoznáš. Ja som si celé rádio zapojil len za pomoci obyčajného multimetra, kde keď som skúšal žltý káblik, zapol som kľúčik a videl som, či mám správny a zase reproduktory si nameram pomocou merania odporu - do kontaktov multimetra vtedy prúdi malé množstvo prúdu, ale keĎ trafíš droty repráku, pri dotyku "zapraská". Inak pekne vyobrazené rozdelenie káblikov
Dokud nás STK nerozdělí!!
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km
EX Daewoo Matiz S0,8 rv. 1998, najeto 200 000km (už na něj nebyl čas)
Daewoo Leganza 2.0 LPG rv. 1999, najeto 306 000km
- Kristian_PM
- Příspěvky: 280
- Registrován: pát srp 31, 2012 17:55
- Bydliště: Beladice (SR)
Re: Radio
Skodovak, to si veľmi dobre poznamenal, že po otočení kľúčika je tam napätie.
*Lenže ja keď beriem do ruky Multimeter, tak to zvyčajne zle dopadne
*Lenže ja keď beriem do ruky Multimeter, tak to zvyčajne zle dopadne
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2000 (strieborný) - 126 000 km V/RS
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km
Daewoo Matiz SE 0,8 - 2001 (strieborný) - † 226 492 km
Volkswagen Golf IV 1,4 - 1998 (tmavomodrý) - 202 000 km
Fiat 600D 0,8 - 1964 (fialový) - 90 000 km