Vrajprův Dejwík
Moderátor: Blue Lanos
Vrajprův Dejwík
Ahoj všem ! Leganzu vlastním již od 6.3.2010 a udělal jsem velmi dobře, že jsem jako první vůz zvolil právě tento.
od té doby jsem se neustále kochal u příspěvků nás majitelů hlavně ( Pehy ), který má Bílou krásku jako já. . a neustále se to tu měnilo.. kdo a co má nového, nebo zajímavého na svém miláčkovi.
Dlouho jsem tu nebyl a mrzí mě, že tyto příspěvky ( co je nového, jak to vypadá nebo plánované změny tu už moc nejsou.) A tak z nudy se sem pokusím přidat pár snímků, jak se má Lega má.. a doufám, že se přidáte..
od té doby jsem se neustále kochal u příspěvků nás majitelů hlavně ( Pehy ), který má Bílou krásku jako já. . a neustále se to tu měnilo.. kdo a co má nového, nebo zajímavého na svém miláčkovi.
Dlouho jsem tu nebyl a mrzí mě, že tyto příspěvky ( co je nového, jak to vypadá nebo plánované změny tu už moc nejsou.) A tak z nudy se sem pokusím přidat pár snímků, jak se má Lega má.. a doufám, že se přidáte..
Leganza 2.0 16V CDX LPG r.v. 98, 98 Kw
- Reklama
Re: Vrajprův Dejwík
Tak ahoj no Peha už má iné forum niektorí sme tu aj tam Máš peknú Legu a bielúúú ako Petko
Re: Vrajprův Dejwík
Tož to počkej až sem hodim zbytek....) jen ty fotky musím poladit, mám špatnou velikost.. a jaké forum že bych se jukl..HusarJan píše:Tak ahoj no Peha už má iné forum niektorí sme tu aj tam Máš peknú Legu a bielúúú ako Petko
Leganza 2.0 16V CDX LPG r.v. 98, 98 Kw
Re: Vrajprův Dejwík
Už sa teším no má forum http://daewoo.oforum.sk tam ho možeš pozret
Re: Vrajprův Dejwík
A tu je první odborná montáž blinkrů... Bylo použito plexisklo ze starých krytů na zářivky..
Leganza 2.0 16V CDX LPG r.v. 98, 98 Kw
Re: Vrajprův Dejwík
A další vychytávky ) bohužel ty poslední nejsou tolik vidět ale slouží k pohodlí řidiče popis později )
Leganza 2.0 16V CDX LPG r.v. 98, 98 Kw
Re: Vrajprův Dejwík
čosi zmenil podsvietenie no ja som ostal pri zelenom
Re: Vrajprův Dejwík
jen některé ) aby mi to ladilo s budíky .. JSOU TAM DRACI..:D:D
Leganza 2.0 16V CDX LPG r.v. 98, 98 Kw
Re: Vrajprův Dejwík
Ahoj , Tvou legu si pamatuju ještě když stála v bazaru, taky jsem na ní koukal , jinak hezký úpravy
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: Vrajprův Dejwík
no a je to v plné kráse... Jěště že si mi jí nekoupil... Bůch ví s čím bych jezdilll:D
Leganza 2.0 16V CDX LPG r.v. 98, 98 Kw
Re: Vrajprův Dejwík
a zatím konečná verze mého Dejwíka je...: pomocí dálky při odemčení se aktivuje ACC v autě.. ( neboli první otočení klíčku ) zapne se rádio než se nastoupí nebo jde do kufru.. velmi pěkná věc
A konečně bez použití klíče startování
1) jelikož nemám tempomat, tak jsem použil tlačítko na anténu + kontrolku security
2) sepnutím spínače (č. 2) aktivuji ON ( druhé otočení klíčku ) sepne se časák na čerpadlo.. musí být splněna podmínka: imobilizér, další časák napojen k centrálu na zachování ochrany proti odcizení a jiné zabezpečení, které vám řikat nebudu..
Jinak abych to mohl předělat bylo použito: Hafo nervů , časové relé na 12 až 230 V už 3 v autě a 4 přepínací (schodišťové relé ) 1x 6+6 a 3x 6...... Proto hafo nervů a hodně zapojování ... a také magnetický spínač, umístěn na spojku.
3) stlačením tlačítka č 3 začne startovat a jede se
4) držák na mobil
5) zásuvka pro nabíječku
Pokud by měl někdo zájem startovat též na dvě tlačítka tak své poznatky a studie rád poskytnu tedy pokud si vzpomenu na schema zapojení, které jsem si nepoznamenal
A konečně bez použití klíče startování
1) jelikož nemám tempomat, tak jsem použil tlačítko na anténu + kontrolku security
2) sepnutím spínače (č. 2) aktivuji ON ( druhé otočení klíčku ) sepne se časák na čerpadlo.. musí být splněna podmínka: imobilizér, další časák napojen k centrálu na zachování ochrany proti odcizení a jiné zabezpečení, které vám řikat nebudu..
Jinak abych to mohl předělat bylo použito: Hafo nervů , časové relé na 12 až 230 V už 3 v autě a 4 přepínací (schodišťové relé ) 1x 6+6 a 3x 6...... Proto hafo nervů a hodně zapojování ... a také magnetický spínač, umístěn na spojku.
3) stlačením tlačítka č 3 začne startovat a jede se
4) držák na mobil
5) zásuvka pro nabíječku
Pokud by měl někdo zájem startovat též na dvě tlačítka tak své poznatky a studie rád poskytnu tedy pokud si vzpomenu na schema zapojení, které jsem si nepoznamenal
Leganza 2.0 16V CDX LPG r.v. 98, 98 Kw
Re: Vrajprův Dejwík
Máš to dost komplikované stláčat tolko tlačíok nestačilo by jedno a čo sklúčom a zamykania volantu všetko máš pekné ale za nami si ešte dost pozadu Máš čo dohánat tak nech sa Ti darí