Orlando a ethanol 85
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Orlando a ethanol 85
Zdar, přemýšlím o předělání Orlanda na ethanol 85, má s tím někdo zkušenost?Verny
- Reklama
Re: Orlando a ethanol 85
Na možnost úpravy na bioetanol jsem se dotazoval na zastoupení Chevroletu a sdělili mi, že E85 nedoporučují, tak pozor na záruku! A také na úpravce s krabičkou, kterou montují mezi ŘJ a vstřiky. Ta jen prodlužuje délku vstřiku, bez ohledu na co jedeš (natural/E85), chce to profesionální řešení.
Naposledy upravil(a) vasek dne ned čer 24, 2012 21:23, celkem upraveno 1 x.
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: Orlando a ethanol 85
Přečetl jsem o tom mraky diskuzí a recenzí, poptával se i u firmy Biopowers, kteří mi sdělili, že přestavba Orlanda je bez problémů a dali mi kontakt na člověka, který jezdí na ethanol s Orlem. Volal jsem mu a říkal, že to může doporučit, dal to tam hned jak ho koupil, má najeto 13tkm a bezproblémů, spotřeba 7,9l/100, v zimě krásně chytá, říkal, že má i C4 a tam má nějaké problémy, ale co je mi do C4 , myslím, že investice za 10.000,-- Kč za to stojí, člověk příjde i o víc, máximálně to vyrvu a jezdím dál na N95, potřebuju nutně rezervu,6 sedaček, takže LPG mít nemůžu, přemýšlel jste někdo o tom?
Re: Orlando a ethanol 85
Já o tom přemýšlím docela intenzivně
http://www.flexcar.cz tady jsem telefonoval a vse je na naše Orlanda bez problémů. Že bych to stihl do dovolený ??
http://www.flexcar.cz tady jsem telefonoval a vse je na naše Orlanda bez problémů. Že bych to stihl do dovolený ??
Re: Orlando a ethanol 85
Tady jsem našel článek o přestavbové sadě. Mazi řádky lze vyčíst i určitá rizika jízdy na líh...
Včem spočívá úprava motorů na pohon E85 více
Úprava motorů spočívá namontováním řídící jednotky E85, která prodlužuje dobu vstřiku a řídí složení směsi paliva. Řídící jednotka je ovládaná automaticky a sama rozpozná na jaké palivo jedete, dokonce v jakém poměru je E85 k Naturalu a na základě výfukových plynů sama určí bohatost směsi. Dále při nízkých teplotách v zimě nastaví velmi bohatou směs na start. Bez této jednotky Vaše vozidlo v zimě nenastartujete, škodíte motoru a hlavně zvýší se Vám spotřeba o 30% což je kontraproduktivní. Zde vznikly fámy o zvýšené spotřebě užíváním E85, pouze u nás garance zvýšení spotřeby na E85 max. do 15% (jinak vracíme peníze).
Upravujeme motor pomocí drahého diagnostického členu, kterým nastavíme bohatost směsi. Někdy je možné, že nebudeme schopni upravit hodnoty motoru pro bezproblémové používaní paliva E85 a tak Vám peníze s omluvou vrátíme. Tato část přestavby je tou nejdůležitější a bez ní je dosti možné, že Vám motor palivo E85 poškodí. A to díky chudé směsy, která zapříčiní zvýšení teploty na válci, kterou materiál nebude schopen vydržet. Proto je jízda na E85 bez přestavby dosti riziková.
Doporučená výměna svíček, vzduchového a palivového filtru více
Při provozu na Ethanol E85 doporučujeme namontovat vzduchový filtr výrobce K&N ( katalog filtrů)a dále pro lepší spalování směsi doporučujeme používat zapalovací svíčky BOSCH platinum LPG nebo NGK LPG(cca 250kč/ks). Touto úpravou dochází ke snížení paliva E85 a zvýšení výkonu motoru. Tato investice se vrátí jak na úspoře paliva, tak na větším výkonu a na bezproblémových startech na E85.
Pouze u nás ke každé montáži ZDARMA dostanete specielně vyrobené aditivum pro palivo E85, které Vám 100% zajistí bezproblémový chod motoru a minimalizuje jakékoliv negativní vlivy při použítí tohoto paliva na Váš motor. Příkladem jsou antikorozní ochrana, zvíšená mazivost a ochrana sedel ventilů. Finanční náklady aditiva na jednu nádrž paliva E85 jsou do 20kč. Při uživání paliva E85 a tohoto aditiva Váš motor bude v daleko lepším stavu, než při chodu na Natural 95/98. Pozor toto aditivum je vyrobené specielně pro palivo E85 a tak ho nenahradíte ničím jiným. Maloobchodní cena 0,5L aditiva pro E85 je 199kč s DPH. Poměr míchání je 1:1000
Včem spočívá úprava motorů na pohon E85 více
Úprava motorů spočívá namontováním řídící jednotky E85, která prodlužuje dobu vstřiku a řídí složení směsi paliva. Řídící jednotka je ovládaná automaticky a sama rozpozná na jaké palivo jedete, dokonce v jakém poměru je E85 k Naturalu a na základě výfukových plynů sama určí bohatost směsi. Dále při nízkých teplotách v zimě nastaví velmi bohatou směs na start. Bez této jednotky Vaše vozidlo v zimě nenastartujete, škodíte motoru a hlavně zvýší se Vám spotřeba o 30% což je kontraproduktivní. Zde vznikly fámy o zvýšené spotřebě užíváním E85, pouze u nás garance zvýšení spotřeby na E85 max. do 15% (jinak vracíme peníze).
Upravujeme motor pomocí drahého diagnostického členu, kterým nastavíme bohatost směsi. Někdy je možné, že nebudeme schopni upravit hodnoty motoru pro bezproblémové používaní paliva E85 a tak Vám peníze s omluvou vrátíme. Tato část přestavby je tou nejdůležitější a bez ní je dosti možné, že Vám motor palivo E85 poškodí. A to díky chudé směsy, která zapříčiní zvýšení teploty na válci, kterou materiál nebude schopen vydržet. Proto je jízda na E85 bez přestavby dosti riziková.
Doporučená výměna svíček, vzduchového a palivového filtru více
Při provozu na Ethanol E85 doporučujeme namontovat vzduchový filtr výrobce K&N ( katalog filtrů)a dále pro lepší spalování směsi doporučujeme používat zapalovací svíčky BOSCH platinum LPG nebo NGK LPG(cca 250kč/ks). Touto úpravou dochází ke snížení paliva E85 a zvýšení výkonu motoru. Tato investice se vrátí jak na úspoře paliva, tak na větším výkonu a na bezproblémových startech na E85.
Pouze u nás ke každé montáži ZDARMA dostanete specielně vyrobené aditivum pro palivo E85, které Vám 100% zajistí bezproblémový chod motoru a minimalizuje jakékoliv negativní vlivy při použítí tohoto paliva na Váš motor. Příkladem jsou antikorozní ochrana, zvíšená mazivost a ochrana sedel ventilů. Finanční náklady aditiva na jednu nádrž paliva E85 jsou do 20kč. Při uživání paliva E85 a tohoto aditiva Váš motor bude v daleko lepším stavu, než při chodu na Natural 95/98. Pozor toto aditivum je vyrobené specielně pro palivo E85 a tak ho nenahradíte ničím jiným. Maloobchodní cena 0,5L aditiva pro E85 je 199kč s DPH. Poměr míchání je 1:1000
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: Orlando a ethanol 85
Mě se líbí u Biopowers ta záruka na motor, jsou teda o polovinu dražší než flexcar, tak nevím, na diskuzi jsem četl, že ty jednotky jsou stejný, ale každá má jiný obal, tak nevímBlejkin píše:Já o tom přemýšlím docela intenzivně
http://www.flexcar.cz tady jsem telefonoval a vse je na naše Orlanda bez problémů. Že bych to stihl do dovolený ??
Re: Orlando a ethanol 85
Ted to neber jako rypani od "plynare", ale spis jsem zvedavy - proc neuvazujes spis o prestavbe na LPG? Cetl jsem tam ty jejich argumenty oproti LPG a moc presvedcive mi neprisly
Orlando 1.8 LTZ Smoke Grey s navi, LPG
Re: Orlando a ethanol 85
chtěl jsem LPG, jenže potřebuju rezervu a zároveň 6 sedaček, takže nemůžu jít do LPG, tý rádoby sadě nevěřím a hlavně je k ničemu, když udělám větší díruluke1 píše:Ted to neber jako rypani od "plynare", ale spis jsem zvedavy - proc neuvazujes spis o prestavbe na LPG? Cetl jsem tam ty jejich argumenty oproti LPG a moc presvedcive mi neprisly
Re: Orlando a ethanol 85
Obě výše uvedené přestavbové sady mají podle mě, jednu velkou chybu. Jenom KONSTANTNĚ prodlouží dobu vstřiku tak, aby řídící jednotka motoru byla vůbec schopna uregulovat chudou směs, která vzniká spalováním etanolu. Ze zapojení sady plyne, že dodatečné krabičky namají žádnou schopnost reagovat na druh paliva, teplotu nasátého vzduchu ani nereagují na bohatost směsi. To bude způsobovat vyšší skutečnou spotřebu, zvláště při střídání E85/Natural 95. Další problém je v tom, že zobrazení průměrné spotřeby nebude pravdivé, protože počítač v automobilu neví, že jí nějaká krabička prodlužuje dobu vstřiku
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: Orlando a ethanol 85
tak osobně si myslím, že sis někde něco přečetl.....ale nevyzkoušel..., kdyby to nefungovalo tak se tim lidi nezabývají a E85 se netankuje a stavba čerpacích stanic taky něco stojí, takže asi takhle....je na každým, kdo to zkusí, nic tím nezkazí....dobrouvasek píše:Obě výše uvedené přestavbové sady mají podle mě, jednu velkou chybu. Jenom KONSTANTNĚ prodlouží dobu vstřiku tak, aby řídící jednotka motoru byla vůbec schopna uregulovat chudou směs, která vzniká spalováním etanolu. Ze zapojení sady plyne, že dodatečné krabičky namají žádnou schopnost reagovat na druh paliva, teplotu nasátého vzduchu ani nereagují na bohatost směsi. To bude způsobovat vyšší skutečnou spotřebu, zvláště při střídání E85/Natural 95. Další problém je v tom, že zobrazení průměrné spotřeby nebude pravdivé, protože počítač v automobilu neví, že jí nějaká krabička prodlužuje dobu vstřiku
Re: Orlando a ethanol 85
Sice nemám orlando ale jezdím na to bez úpravy , spotřeba + 1 - 2 litry. V zimě míchám , teď v létě na čistý , start na poprvé. Cena 23.50
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Re: Orlando a ethanol 85
Máš pravdu, něco víc jsem si o tom přečetl...a všem to také doporučuji. O tom, že se nic nezkazí, když se to vyzkouší nejsem přesvědčen. E85 je skvělá věc a rád bych na to také jezdil, ale jen na motoru fabricky upraveném...protože jednoduchá řešení (krabička za 8.000,--) neexistují. Ten motor to pochopitelně určitou dobu vydrží, takže asi takhe, je to na každým...verny píše:tak osobně si myslím, že sis někde něco přečetl.....ale nevyzkoušel..., kdyby to nefungovalo tak se tim lidi nezabývají a E85 se netankuje a stavba čerpacích stanic taky něco stojí, takže asi takhle....je na každým, kdo to zkusí, nic tím nezkazí....dobrouvasek píše:Obě výše uvedené přestavbové sady mají podle mě, jednu velkou chybu. Jenom KONSTANTNĚ prodlouží dobu vstřiku tak, aby řídící jednotka motoru byla vůbec schopna uregulovat chudou směs, která vzniká spalováním etanolu. Ze zapojení sady plyne, že dodatečné krabičky namají žádnou schopnost reagovat na druh paliva, teplotu nasátého vzduchu ani nereagují na bohatost směsi. To bude způsobovat vyšší skutečnou spotřebu, zvláště při střídání E85/Natural 95. Další problém je v tom, že zobrazení průměrné spotřeby nebude pravdivé, protože počítač v automobilu neví, že jí nějaká krabička prodlužuje dobu vstřiku
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
Re: Orlando a ethanol 85
V servisnom manuali chevrolet som cital, ze je povoleny etanol ale len 10%. Takze nic sa nestane ked tam das 6L na kazde tankovanie.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Re: Orlando a ethanol 85
To ano, ale v podstatě to žádnou úsporu neřeší. Nezbývá si říci: když jsem měl na opici, musím mít i na banány
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Orlando a ethanol 85
Já furt nechápu co se řeší na těch palivech... motor je prostě kovová díra ve který něco bouchá a a hoří. Tak mi neni jasný jak by něco moho tenhle mechanismus poškodit. Když to přežije ty tlaky a teploty při normálnim spalování... Chápu hadičky, čerpadla ale motor jako takovej podle mně nezničí nic.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram