protaceni za studena
Moderátor: Blue Lanos
protaceni za studena
Ahoj vsichni, co se presne deje s motorem, kdyz ho nekdo vytoci za studena a jaky dily to odnasej? BTW Ja to nedelam jen me to zajima
Long Is The Time and Hard Is The Road.
- Reklama
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
....a musel by si pri tom este aj fajcit
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
- SkylineGTR
- Příspěvky: 1463
- Registrován: čtv úno 05, 2004 09:50
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
to Lanosek: Nejvíc trpí těsnění pod hlavou!!
Daewoo Lanos 1,6 16v - Remus + Denso + KD + OMP + KYB + H&R + O.Z ;o)
http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
http://s10.gladiatus.cz/game/c.php?uid=111067
mazanie a spol
Nazdar, nievem odkial je tento clanok, ale mal som ho v takom svojom subore s clankami o autach. Netvrdim, ze je pravdivy ani ze s nim suhlasim, len ze som taky nasiel. Posuddte sami.
Špatné mazání při volnoběhu je stupidní pověra a pí.ovina na n-tou. Motor je zcela pochopitelně konstruován tak, aby měl i při volnoběžných otáčkách dostatečný tlak v mazání - i s rezervou! A s těmi ropáky - parkujete-li v podmínkách, odkud nelze vyjet "piánko" (typicky - v údolí, hned po výjezdu je třeba jet do 2 km kopce, a ještě k tomu po jednotřídce, kde se nedá moc courat), tím okamžitým vyjetím zrovna u toho ropáka riskujete prasknutí hlavy. Jinak důvod, proč se nedoporučuje zahřívání motoru volnoběhem, je především ekologický - protože je to prasárna a bezohlednost. Jako u všeho jiného zde platí - všeho s mírou - takže nechat v takovém případě běžet volně apoň čtvrt minuty až minutu motoru jen prospěje - zvlášť pokud vyjíždíte do výše popsaných podmínek. Tohle je naprosto typické téma, ke kterému se plácá neuvěřitelné množství nesmyslných pověr .
M.
Špatné mazání při volnoběhu je stupidní pověra a pí.ovina na n-tou. Motor je zcela pochopitelně konstruován tak, aby měl i při volnoběžných otáčkách dostatečný tlak v mazání - i s rezervou! A s těmi ropáky - parkujete-li v podmínkách, odkud nelze vyjet "piánko" (typicky - v údolí, hned po výjezdu je třeba jet do 2 km kopce, a ještě k tomu po jednotřídce, kde se nedá moc courat), tím okamžitým vyjetím zrovna u toho ropáka riskujete prasknutí hlavy. Jinak důvod, proč se nedoporučuje zahřívání motoru volnoběhem, je především ekologický - protože je to prasárna a bezohlednost. Jako u všeho jiného zde platí - všeho s mírou - takže nechat v takovém případě běžet volně apoň čtvrt minuty až minutu motoru jen prospěje - zvlášť pokud vyjíždíte do výše popsaných podmínek. Tohle je naprosto typické téma, ke kterému se plácá neuvěřitelné množství nesmyslných pověr .
M.
Matiz SE 0.8 1998
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
No,je to asi tak... Vyrobcovia predsa musia testovat chod motora pri -50 stupnoch na volnobehu aj na vysokych otackach a tak musia byt konstruovane aj motory. Lenze trha mi srdce ked rano vidim sviatocnych vodicov ci uz Skodoviek alebo lepsich aut,ako hned po nastartovani motor vytacaju na mieste bez dovodu a spred garaze sa pohynaju na 3.000 otackach.
- eMKa Slovensko
- Příspěvky: 2087
- Registrován: úte zář 30, 2003 20:41
- Bydliště: TN - NMnV
- Kontaktovat uživatele:
hej, ja mam tiez takeho suseda jedneho so Skodou 120, tomu staci na jazdu po meste dvojka. ide na tom aj 60 po parkovisku, aj ked o 20m dalej musi brzdit. a rano ked odchadza tak tomu vzdy vytne asi 30km/h na jednotke.Radoslav Hološka píše:No,je to asi tak... Vyrobcovia predsa musia testovat chod motora pri -50 stupnoch na volnobehu aj na vysokych otackach a tak musia byt konstruovane aj motory. Lenze trha mi srdce ked rano vidim sviatocnych vodicov ci uz Skodoviek alebo lepsich aut,ako hned po nastartovani motor vytacaju na mieste bez dovodu a spred garaze sa pohynaju na 3.000 otackach.
Daewoo Lanos 1.5
Škoda Octavia 1.6
Škoda Octavia 1.6