NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi
NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
ZDRAVIM VSETKYCH .
Poradte, kde je rel0 na cyklovac ? Prestal fungovat. pred casom sa mi potom sam od seba zapol pocas jazdy / mal som packu v polohe zap. / ale ked som motor vypol a nastartoval po 10 min uz zase nesiel a nejde uz dodnes. Proste mi idu len tie dve dalsie polohy, ale nie cyklovac. / prstenec nemam - mam stary cyklovac s jednym casom /
Takze otazka znie: Kde je relé ? Resp kde moze byt chyba ? páčka, relé, konektory ? Skusal som pokyvat s kazdym kablom pod volantom aj na tej poistkovej skrinke, kde je rele na smerovky, ale nič. posistky su vsetky ok. ale relé viem najst iba jedno a to su smerovky. V motorovej xcasti su rele na svetla.
dakujem za rady
Poradte, kde je rel0 na cyklovac ? Prestal fungovat. pred casom sa mi potom sam od seba zapol pocas jazdy / mal som packu v polohe zap. / ale ked som motor vypol a nastartoval po 10 min uz zase nesiel a nejde uz dodnes. Proste mi idu len tie dve dalsie polohy, ale nie cyklovac. / prstenec nemam - mam stary cyklovac s jednym casom /
Takze otazka znie: Kde je relé ? Resp kde moze byt chyba ? páčka, relé, konektory ? Skusal som pokyvat s kazdym kablom pod volantom aj na tej poistkovej skrinke, kde je rele na smerovky, ale nič. posistky su vsetky ok. ale relé viem najst iba jedno a to su smerovky. V motorovej xcasti su rele na svetla.
dakujem za rady
Chevrolet Aveo 1.2 8V
- Reklama
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
Pod přístrojovou deskou na straně řidiče. Někde se tu řešil i ciklovač a podobné věci. Hledej a najdeš.
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
Stačí napsat do "Hledat" a najdeš toto https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.p ... 8D#p242426
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
rele najdes na releovej doske ktora je na vodicovej strane pod volantom je tam viacero relatok je to cele zakrytovane tak neviem ci sa da do nej dostat a to co sa uz na fore pisalo ze staci vymenit len rele je jeden velky blud
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
Skús nám teda povedať prečo je to podľa Tebe blud.didi158 píše:rele najdes na releovej doske ktora je na vodicovej strane pod volantom je tam viacero relatok je to cele zakrytovane tak neviem ci sa da do nej dostat a to co sa uz na fore pisalo ze staci vymenit len rele je jeden velky blud
aký máš dôvod.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený
Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb
Kód: Vybrat vše
http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
podla mna tam budu ine pätice na rele
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
Pokud je to jako na Lanosu, tak to blud není. Stačilo vyměnit relé za relé z Feldy a bylo to.
Relé bylo na levé straně u řidiče, musel se otevřít kryt palubky na levém boku a pak už to šlo.
Relé bylo na levé straně u řidiče, musel se otevřít kryt palubky na levém boku a pak už to šlo.
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
Diky za linky.
Ja som to tu uz raz hladal . Vsade sa ale pisalo len o casovom relé. v mojom pripade sa to neda nahradit. Nemam nikde osobitne ulozene relé na cyklovac, ani prstenec na packe kde sa daju menit intervaly. mam jeden pevne nastaveny interval.
Nakoniec bude to relé v tej skrinke ktora je cela zaplastovana pod volantom. kde je aj gong. bude to problem rozobrat ale pokusim sa. pretoze je to "hluché" . necvaká. a ide ma porazit
Ja som to tu uz raz hladal . Vsade sa ale pisalo len o casovom relé. v mojom pripade sa to neda nahradit. Nemam nikde osobitne ulozene relé na cyklovac, ani prstenec na packe kde sa daju menit intervaly. mam jeden pevne nastaveny interval.
Nakoniec bude to relé v tej skrinke ktora je cela zaplastovana pod volantom. kde je aj gong. bude to problem rozobrat ale pokusim sa. pretoze je to "hluché" . necvaká. a ide ma porazit
Chevrolet Aveo 1.2 8V
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
ministry - přesně jak uvádíš, jsou různé modifikace. Taky to mám jak ty r.v.10/2008. Scorpion.11 to má taky tak r.v.5/2009. Ty máš který termín výroby?
člen AVEO Fanclubu č.4
Od 27.5. 2014 již jenom člen.
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
ja mam prve modely. rok 2006 / 06saamm píše:ministry - přesně jak uvádíš, jsou různé modifikace. Taky to mám jak ty r.v.10/2008. Scorpion.11 to má taky tak r.v.5/2009. Ty máš který termín výroby?
Chevrolet Aveo 1.2 8V
Re: NEFUNKCNY CYKLOVAC STIERACOV
Diagnostické pomůcky
Relé stěračů se nachází za přístrojovou deskou pod spínačem přepínání tlumených světel ve sdruženém bloku přístrojů. Odmontujte spínač přepínání tlumených světel na sdruženém bloku přístrojů a boční kryt přístrojové desky, abyste získali přístup k relé stěračů.
Krok Akce Hodnota nebo hodnoty Ano Ne
1 Zapněte zapalování.
Použijte voltmetr k vyzkoušení napětí baterie na svorce 30 konektoru relé stěračů.
Je na svorce 30 napětí baterie? 11-14 v Přejděte na krok 3. Přejděte na krok 2.
2 Opravte přerušený obvod mezi svorkou 30 konektoru relé stěračů a pojistkou F2.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
3 Zapněte zapalování.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Ukazuje voltmetr na svorce I konektoru relé stěračů napětí baterie? 11-14 v Přejděte na krok 7. Přejděte na krok 4.
4 Zapněte zapalování.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Voltmetrem zkontrolujte napětí baterie na svorce 6 (A6 u pětidvéřového automobilu) konektoru spínače stěrače . 11-14 v Přejděte na krok 6. Přejděte na krok 5.
5 Vyměňte spínač stěračů.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
6 Opravte přerušený obvod mezi svorkou 6 konektoru spínače stěrače (A6 u pětidvéřového automobilu) a svorkou 30 konektoru relé stírače.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
7 Zapněte zapalování.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Ukazuje voltmetr na svorce 30 konektoru relé stěračů pulzující napětí baterie? 11-14 v Přejděte na krok 11. Přejděte na krok 8.
8 Pomocí ohmmetru změřte zemnicí obvod motoru stěrače.
Je uzemněný obvod v pořádku? 0 Ω Přejděte na krok 10. Přejděte na krok 9.
9 Opravte přerušený uzemněný obvod.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
10 Vyměňte relé stěračů.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
11 Odpojte konektor spínače stěrače.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Pomocí ohmmetru zkontrolujte spínač stěrače.
Existuje kontinuita mezi svorkami 5 a 6 (A5 a A6 u pětidvéřového automobilu)? 0 Ω Přejděte na krok 13. Přejděte na krok 12.
12 Vyměňte vadný spínač stěrače.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. Přejděte na krok 14.
13 Opravte přerušený obvod mezi spínačem stěračů a relé stěračů.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
14 Vyměňte řídicí modul (SJB).
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku.
Relé stěračů se nachází za přístrojovou deskou pod spínačem přepínání tlumených světel ve sdruženém bloku přístrojů. Odmontujte spínač přepínání tlumených světel na sdruženém bloku přístrojů a boční kryt přístrojové desky, abyste získali přístup k relé stěračů.
Krok Akce Hodnota nebo hodnoty Ano Ne
1 Zapněte zapalování.
Použijte voltmetr k vyzkoušení napětí baterie na svorce 30 konektoru relé stěračů.
Je na svorce 30 napětí baterie? 11-14 v Přejděte na krok 3. Přejděte na krok 2.
2 Opravte přerušený obvod mezi svorkou 30 konektoru relé stěračů a pojistkou F2.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
3 Zapněte zapalování.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Ukazuje voltmetr na svorce I konektoru relé stěračů napětí baterie? 11-14 v Přejděte na krok 7. Přejděte na krok 4.
4 Zapněte zapalování.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Voltmetrem zkontrolujte napětí baterie na svorce 6 (A6 u pětidvéřového automobilu) konektoru spínače stěrače . 11-14 v Přejděte na krok 6. Přejděte na krok 5.
5 Vyměňte spínač stěračů.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
6 Opravte přerušený obvod mezi svorkou 6 konektoru spínače stěrače (A6 u pětidvéřového automobilu) a svorkou 30 konektoru relé stírače.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
7 Zapněte zapalování.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Ukazuje voltmetr na svorce 30 konektoru relé stěračů pulzující napětí baterie? 11-14 v Přejděte na krok 11. Přejděte na krok 8.
8 Pomocí ohmmetru změřte zemnicí obvod motoru stěrače.
Je uzemněný obvod v pořádku? 0 Ω Přejděte na krok 10. Přejděte na krok 9.
9 Opravte přerušený uzemněný obvod.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
10 Vyměňte relé stěračů.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
11 Odpojte konektor spínače stěrače.
Otočte spínačem stěračů do polohy INT.
Pomocí ohmmetru zkontrolujte spínač stěrače.
Existuje kontinuita mezi svorkami 5 a 6 (A5 a A6 u pětidvéřového automobilu)? 0 Ω Přejděte na krok 13. Přejděte na krok 12.
12 Vyměňte vadný spínač stěrače.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. Přejděte na krok 14.
13 Opravte přerušený obvod mezi spínačem stěračů a relé stěračů.
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku. -
14 Vyměňte řídicí modul (SJB).
Je oprava hotová? - Systém je v pořádku.