výmena čidla teploty vody - prístrojovka
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: čtv říj 20, 2011 21:28
výmena čidla teploty vody - prístrojovka
Ručička teploty vody na prístrojovej doske mi neukazuje žiadne hodnoty. Kúpil som čidlo teploty vody - kod 94582769, ale neviem ho nájsť v motore auta. Nevie niekto kde sa presne toto čidlo nachádza? dakujem za radu a pomoc už vopred
- Přílohy
-
- imagesCAL2ZKEE.jpg (3.9 KiB) Zobrazeno 8395 x
- Reklama
Re: výmena čidla teploty vody - prístrojovka
Já už jsem jsem to tady neúspěšně zjišťoval ale odpověď jsem zjistil až sám při demontáži startéru.
To čidlo je mezi startétem a alternátorem,musí se vlézt pod auto.
To čidlo je mezi startétem a alternátorem,musí se vlézt pod auto.
Daewoo Tico 0.8 + Mazda Premacy 1.8 - supr auta!!!
Re: výmena čidla teploty vody - prístrojovka
Přesně tak, konektor teploty je dole vedle alternátoru.
Na saharu za chladičem ja napojený relátko. Na relátku je gumový držák, který je nasunutý na plech na karoserii.
Relátko je obdélníkový, má čtyři konektory. Já jsem měl jeden kontakt upadlý a vnitřek byl vyhřátý.
Kdyby se konektory oddělily tak se nechá použít běžné relátko.
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0986AH0453/9449721
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0332209150/3313213
Ukruh jsem si ještě upravil na přepínač, kterým si spustím sám saharu za chladičem.
Kontrolku jsem použil vedle kontrolky pásů. U kontrolky jsem musel musel odděli kontakty na tachometru a napájel jsem tam dva labely, kabely jsem upevnil ještě k tachometru, aby se kontakty neutrhly.
Vyfotil jsem relátko, umítění relátka.
Doplnil jsem okruh ještě o jedno relátko. Proud do relátka pouštím přes přepínač ze spínačky.
Kabely do motoru jsem protáhnul kolem náhonu tachometru. Gumovou průchodku jsem propíchnul šroubovákem.
Aby se vyndal náhon tachometru u převodovky tak se vyndá drátěná ségrovka na převodovce.
Pokud tam chci dát kontrolku zapnutí sahary tak se to nechá udělat dvěma způsoby.
Bud se zapojí žárovka rovnou na kabel do relátka, když se spustí proud přepínačem do relátka tak se kontrolka rozsvítí.
Lepší, ale komplikovanější by bylo, napojit kontrolku přímo od kabelu od sahary, ale tam vznikne problém ten, že pokud se za jízdy roztočí vlivem větru sahara tak se začne kontrolka rozsvěcet podle náporu vzduchu. To se nechá vyřešit třeba tak, že se tam dá nějaká dioda třeba z nějakého starého alternátoru, která se napojí na kabel.
Ve schématu vylepšení neni nakresleno.
Toto vylepšení jenom pro velmi náročné.
Vylepšil jsem to tak, že jsem dal přepínač, kterým si zvolím to, jestli chci proud vézt přes diodu nebo jestli chci vidět jestli se roztáčí ventilátor náporem vzduchu.
Palubovka budík.
http://www.iautodily.cz/pristrojova-des ... 34129.html
Relé ventilátoru.
http://www.czdrafel.cz/rele-ventilatoru-tico-p3653
Na saharu za chladičem ja napojený relátko. Na relátku je gumový držák, který je nasunutý na plech na karoserii.
Relátko je obdélníkový, má čtyři konektory. Já jsem měl jeden kontakt upadlý a vnitřek byl vyhřátý.
Kdyby se konektory oddělily tak se nechá použít běžné relátko.
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0986AH0453/9449721
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0332209150/3313213
Ukruh jsem si ještě upravil na přepínač, kterým si spustím sám saharu za chladičem.
Kontrolku jsem použil vedle kontrolky pásů. U kontrolky jsem musel musel odděli kontakty na tachometru a napájel jsem tam dva labely, kabely jsem upevnil ještě k tachometru, aby se kontakty neutrhly.
Vyfotil jsem relátko, umítění relátka.
Doplnil jsem okruh ještě o jedno relátko. Proud do relátka pouštím přes přepínač ze spínačky.
Kabely do motoru jsem protáhnul kolem náhonu tachometru. Gumovou průchodku jsem propíchnul šroubovákem.
Aby se vyndal náhon tachometru u převodovky tak se vyndá drátěná ségrovka na převodovce.
Pokud tam chci dát kontrolku zapnutí sahary tak se to nechá udělat dvěma způsoby.
Bud se zapojí žárovka rovnou na kabel do relátka, když se spustí proud přepínačem do relátka tak se kontrolka rozsvítí.
Lepší, ale komplikovanější by bylo, napojit kontrolku přímo od kabelu od sahary, ale tam vznikne problém ten, že pokud se za jízdy roztočí vlivem větru sahara tak se začne kontrolka rozsvěcet podle náporu vzduchu. To se nechá vyřešit třeba tak, že se tam dá nějaká dioda třeba z nějakého starého alternátoru, která se napojí na kabel.
Ve schématu vylepšení neni nakresleno.
Toto vylepšení jenom pro velmi náročné.
Vylepšil jsem to tak, že jsem dal přepínač, kterým si zvolím to, jestli chci proud vézt přes diodu nebo jestli chci vidět jestli se roztáčí ventilátor náporem vzduchu.
Palubovka budík.
http://www.iautodily.cz/pristrojova-des ... 34129.html
Relé ventilátoru.
http://www.czdrafel.cz/rele-ventilatoru-tico-p3653
Re: výmena čidla teploty vody - prístrojovka
Fotka relátka směrovek.
Přerušovač je u pojistek vlevo pod palubovkou.
Přerušovač je u pojistek vlevo pod palubovkou.
Re: výmena čidla teploty vody - prístrojovka
Fotka budíku palubovky.
Tachometr.
Tam kde jsou černé čárky tam jsem přerušil spoje.
Tachometr.
Tam kde jsou černé čárky tam jsem přerušil spoje.