motor - tesnenie, filter ..
Moderátor: Blue Lanos
motor - tesnenie, filter ..
Ahoj, daewoo mi robi dalsie problemi :/
1. Tesnienie na druhej fotke je dost znicene, aj by som ho vymenil keby viem co to je zac ..tak isto znicene tesnenie je aj na pruhej (pravej) strane motora ..
2. Ako utesnit vzduchovy filter na tretej fotke, neviem ako ale presakuje a auto huci akoby som mal "sportovy" vyfuk ./
3. Na prvej fotke je vidiet ako je ulomena cast z "motora", bohuzial netusim co to je. Preto sa pytam, je to nieco dolezite, musi sa to vymenit alebo sa da jazdit aj s takymto stavom alebo to treba urychlene vymenit?
1. Tesnienie na druhej fotke je dost znicene, aj by som ho vymenil keby viem co to je zac ..tak isto znicene tesnenie je aj na pruhej (pravej) strane motora ..
2. Ako utesnit vzduchovy filter na tretej fotke, neviem ako ale presakuje a auto huci akoby som mal "sportovy" vyfuk ./
3. Na prvej fotke je vidiet ako je ulomena cast z "motora", bohuzial netusim co to je. Preto sa pytam, je to nieco dolezite, musi sa to vymenit alebo sa da jazdit aj s takymto stavom alebo to treba urychlene vymenit?
- Přílohy
-
- 21042011030.jpg (86.85 KiB) Zobrazeno 2156 x
-
- 21042011026.jpg (89.38 KiB) Zobrazeno 2156 x
-
- 21042011027.jpg (96.25 KiB) Zobrazeno 2171 x
Langos 1.5, 63kW, 5-door HB, SuperRed Color
- Reklama
Re: motor - tesnenie, filter ..
Ahoj,Hellboy píše:Ahoj, daewoo mi robi dalsie problemi :/
1. Tesnienie na druhej fotke je dost znicene, aj by som ho vymenil keby viem co to je zac ..tak isto znicene tesnenie je aj na pruhej (pravej) strane motora ..
2. Ako utesnit vzduchovy filter na tretej fotke, neviem ako ale presakuje a auto huci akoby som mal "sportovy" vyfuk ./
3. Na prvej fotke je vidiet ako je ulomena cast z "motora", bohuzial netusim co to je. Preto sa pytam, je to nieco dolezite, musi sa to vymenit alebo sa da jazdit aj s takymto stavom alebo to treba urychlene vymenit?
1. fotka = kryt rozvodů. Jak se tohle mohlo podařit? Nic akutního nehrozí, jen by to chtělo překrýt aby nešlo svinsvo na rozvodový řemen. Např. vystřihnout kus plechu a navrtat tam tak 4 dirky M4. Celý bazmeg pak vyměnit až se budou dělat rozvody (před kolika km se dělaly naposled?-:)
Největší nebezpečí by mohlo být jestli ten ulomený kousek spadl dolů a zůstal tam. Při nějakém drncáku by se mohl přimotat pod rozvoďák a to by bylo pak dost drahé.
2. fotka ("tesnenie") = horní uchycení tlumičů. Pokud to tam při rozhoupání kastle volně neběhá tak bych to neřešil, jen stříknul silikonovým olejem.
3. Fotka = spíš bych tipnul, že je popraskaná tak vlnovcová hadice sání co jde od kastle filtru (je v ní i teplotní čidlo). Bývá to zespodu, mám pocit, že na první fotce je prasklina trochu vidět.
Podle fotek bych přemýšlel i o výměně pár hadic chladící soustavy, alespoň 2x tlustá k chladiči a 2x k topení.
- FoXo
- Příspěvky: 3898
- Registrován: pát úno 22, 2008 00:00
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor - tesnenie, filter ..
Bol som predbehnuty ale zhruba podobne som to chcel napisat tiez.
Lanos Lanos....
Lanos Lanos....
Seat Altea XL 1,6 TDI
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Ex. Daewoo Langos 1.6 16 V 3D, r. v. 1999, ABS, 2 x Airbag, El. predne okna, El. zrkadlo, El. stresne okno
Ex. Skoda Octavia 1 Tour 2008 1.6 + LPG
Moj Langos: https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php?f=40&t=13996
Re: motor - tesnenie, filter ..
1. auto som dostal, vobec som si nevsimol vtedy ze by nieco take bolo, je mozne ze som to aj ja nejako odjebal jazdouBezny píše:Ahoj,Hellboy píše:Ahoj, daewoo mi robi dalsie problemi :/
1. Tesnienie na druhej fotke je dost znicene, aj by som ho vymenil keby viem co to je zac ..tak isto znicene tesnenie je aj na pruhej (pravej) strane motora ..
2. Ako utesnit vzduchovy filter na tretej fotke, neviem ako ale presakuje a auto huci akoby som mal "sportovy" vyfuk ./
3. Na prvej fotke je vidiet ako je ulomena cast z "motora", bohuzial netusim co to je. Preto sa pytam, je to nieco dolezite, musi sa to vymenit alebo sa da jazdit aj s takymto stavom alebo to treba urychlene vymenit?
1. fotka = kryt rozvodů. Jak se tohle mohlo podařit? Nic akutního nehrozí, jen by to chtělo překrýt aby nešlo svinsvo na rozvodový řemen. Např. vystřihnout kus plechu a navrtat tam tak 4 dirky M4. Celý bazmeg pak vyměnit až se budou dělat rozvody (před kolika km se dělaly naposled?-:)
Největší nebezpečí by mohlo být jestli ten ulomený kousek spadl dolů a zůstal tam. Při nějakém drncáku by se mohl přimotat pod rozvoďák a to by bylo pak dost drahé.
2. fotka ("tesnenie") = horní uchycení tlumičů. Pokud to tam při rozhoupání kastle volně neběhá tak bych to neřešil, jen stříknul silikonovým olejem.
3. Fotka = spíš bych tipnul, že je popraskaná tak vlnovcová hadice sání co jde od kastle filtru (je v ní i teplotní čidlo). Bývá to zespodu, mám pocit, že na první fotce je prasklina trochu vidět.
Podle fotek bych přemýšlel i o výměně pár hadic chladící soustavy, alespoň 2x tlustá k chladiči a 2x k topení.
2. tesnenia stoja par €, takze to je to najmenej ..ked sa bude objednavat viac veci pridam tam aj toto
3. pozrem tu hadicu, lebo mat zvuk ako deravy vyfuk ktory dost huci ./
btw, rozvody vobec netusim, auto som dostal a majitel obcas pride na kavu, no vtedy aj keby sa ho opytam mi nevie povedat
Dik teda, pozrem vse, vymenim/opravim a dam vediet ako - doplnim aj foto
Langos 1.5, 63kW, 5-door HB, SuperRed Color
Re: motor - tesnenie, filter ..
Hm, tak to by chtělo dostat trochu pod kontrolu, jinak budeš mít z auta potkana.Hellboy píše: btw, rozvody vobec netusim, auto som dostal a majitel obcas pride na kavu, no vtedy aj keby sa ho opytam mi nevie povedat
Ten známý je první majitel? Jezdil na pravidelné prohlídky? Dostals servisní knížku? Kolik to má na tachometru?
Jestli nic z toho, tak by se měl aspoň někdo znalý kouknout na rozvodový řemen (napnutí, roztřepení). Rozvody se mají dělat každých cca 70.000km, jinak hrozí větší výdaje.
Re: motor - tesnenie, filter ..
ano prvy majitel ..chodil na prehliadky, akurat to nebol autorizovany servis a tym padom ani servisnu knizku neriesil ..najazdene aktualne ~217 500km ..bohuzial som sa k tomu este nedostal, ale chystam sa tento tyzden to dat pozret mechanikoviBezny píše:Hm, tak to by chtělo dostat trochu pod kontrolu, jinak budeš mít z auta potkana.Hellboy píše: btw, rozvody vobec netusim, auto som dostal a majitel obcas pride na kavu, no vtedy aj keby sa ho opytam mi nevie povedat
Ten známý je první majitel? Jezdil na pravidelné prohlídky? Dostals servisní knížku? Kolik to má na tachometru?
Jestli nic z toho, tak by se měl aspoň někdo znalý kouknout na rozvodový řemen (napnutí, roztřepení). Rozvody se mají dělat každých cca 70.000km, jinak hrozí větší výdaje.
Langos 1.5, 63kW, 5-door HB, SuperRed Color
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
Re: motor - tesnenie, filter ..
...tie gumy na tlmicoch by som teda riesil po 217tis km Inak ak to malo odfusovanu starostlivost tak pri 217tis km by som bol obozretny uz len z letmeho pohladu na motor.
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
Re: motor - tesnenie, filter ..
tak ako, on s tym bol v servise kazdy den u kamarata ..takze tam sa menilo veci, auto mu vzdy islo ako hodinky ..akurat je par veci ktore treba vymenit, napr. tie tesnenia
Langos 1.5, 63kW, 5-door HB, SuperRed Color
Re: motor - tesnenie, filter ..
Bezny píše:Ahoj,Hellboy píše:Ahoj, daewoo mi robi dalsie problemi :/
1. Tesnienie na druhej fotke je dost znicene, aj by som ho vymenil keby viem co to je zac ..tak isto znicene tesnenie je aj na pruhej (pravej) strane motora ..
2. Ako utesnit vzduchovy filter na tretej fotke, neviem ako ale presakuje a auto huci akoby som mal "sportovy" vyfuk ./
3. Na prvej fotke je vidiet ako je ulomena cast z "motora", bohuzial netusim co to je. Preto sa pytam, je to nieco dolezite, musi sa to vymenit alebo sa da jazdit aj s takymto stavom alebo to treba urychlene vymenit?
1. fotka = kryt rozvodů. Jak se tohle mohlo podařit? Nic akutního nehrozí, jen by to chtělo překrýt aby nešlo svinsvo na rozvodový řemen. Např. vystřihnout kus plechu a navrtat tam tak 4 dirky M4. Celý bazmeg pak vyměnit až se budou dělat rozvody (před kolika km se dělaly naposled?-:)
Největší nebezpečí by mohlo být jestli ten ulomený kousek spadl dolů a zůstal tam. Při nějakém drncáku by se mohl přimotat pod rozvoďák a to by bylo pak dost drahé.
2. fotka ("tesnenie") = horní uchycení tlumičů. Pokud to tam při rozhoupání kastle volně neběhá tak bych to neřešil, jen stříknul silikonovým olejem.
3. Fotka = spíš bych tipnul, že je popraskaná tak vlnovcová hadice sání co jde od kastle filtru (je v ní i teplotní čidlo). Bývá to zespodu, mám pocit, že na první fotce je prasklina trochu vidět.
Podle fotek bych přemýšlel i o výměně pár hadic chladící soustavy, alespoň 2x tlustá k chladiči a 2x k topení.
1. budem nato vrtat plech, buduci tyzden by to malo byt
2. tesnenie objednane, cakam na dodanie
3. trafil si, hadica ma veelku dieru ..uz hladam nahradu
Langos 1.5, 63kW, 5-door HB, SuperRed Color