Zdravím,
Potřebuji poradit,už jinak nevím co s tm aby to fachalo normálně mám 1.5 16V a neukazuje mi vůbec rychlost,otáčky fungují a neukazuje taky množství paliva,které jsem kontroloval a dráty jsou v pořádku nezkorodované a s tou rychlostí taky nevím,když jedu nějakou delší trasu,tak se chytí ale když pak zastavím,už ne,nejdříve leze pomalu a pak už pracuje,nějak se mu nechce,budíky se zdají být v pořádku a lanko rychlosti,poraďte budu rád za vše.díky
ukazatel rychlosti a nádrže
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
Re: ukazatel rychlosti a nádrže
...neukazuje rychlost - zkontroluj si náhon vyndej ho a pozor na konektory pro ŘJ u převodovky a vymontuj tachometr nejspíš ho někdo stočil a taky patřičně nakurvil...
...neukazuje palivo na spodku na nádrži jsou tři konektory z toho jeden zemnící bývá většinou " uhnilý "...
Mějte se fajn
...neukazuje palivo na spodku na nádrži jsou tři konektory z toho jeden zemnící bývá většinou " uhnilý "...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: ukazatel rychlosti a nádrže
Ten jsem kontroloval a zdál se být v pořádku i tak stejně ukazatel paliva,žádný drát nebyl uhnilý,takže už fakt nevím
Re: ukazatel rychlosti a nádrže
ty dráty musíš očistit a rozhýbat. hlavně ten spodní konektor. ten když je zoxidovaný tak nejde nic.
Chevy Cruze 1.8 LTZ sedan, modrá Moroccan
Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Daewoo Nexia 1.5 8V GLE ,,Nessie,, - Forever in my Heart + Daewoo Nexia 1.5 16V GLX
Re: ukazatel rychlosti a nádrže
Na tachometri pozri dieru kde zasuvas lanko,, ja som mal namiesto stvorca kruh ,,pozri ci to neni vydrate a tak isto aj na lanku ci je stvorcove nakonci...
Tak isto aj ked vyberes druhy koniec co ide do prevodovky tak ci neni zreformovany.. tam je take ozubene koliecko ...
S ukazovatelom benzina neviem... no nedavno mne neukazovalo teplotu,, mal som zlomeny kablik co ide do budika ... Tak skus aj to ...
Zasun konektor a skusaj hybat so zvazkom kablov ci sa nechyti.....
Tak isto aj ked vyberes druhy koniec co ide do prevodovky tak ci neni zreformovany.. tam je take ozubene koliecko ...
S ukazovatelom benzina neviem... no nedavno mne neukazovalo teplotu,, mal som zlomeny kablik co ide do budika ... Tak skus aj to ...
Zasun konektor a skusaj hybat so zvazkom kablov ci sa nechyti.....
Veľa zdaru makači
Nexia 8V - polovica auta už vymenená
Nexia 8V - polovica auta už vymenená
Re: ukazatel rychlosti a nádrže
pracuji na tom,až bude více času tak to všechno omrknu,zatím díky ae klidně pište dál nápady,nikdy člověk neví.díky
Re: ukazatel rychlosti a nádrže
no takto, tachometer je mechanicka zalezitost a palivo elektricka. ak neukazuje stav moze to byt aj v kabloch aj vadny samotny budik ale aj v nadrzi moze byt chyba. teda v plavaku. moze byt zaseknuty mechanicky, alebo moze sa hybat ale je tam zodraty poteciometer (ten odporovy pasik). cize aj sa plavak hybe ale nedava na vystupe ziadne napatie. potom ani nemoze nic ukazovat. ja mam taku vec ze asi v3/4 nadrze na tom potenciometri je naneseny volaky sajrajt. plavak tam nema kontakt a tak rucicka padne na nulu. prejdem asi 50 km a uz zase ukazuje. je to cele este aj brzdene kondenzatorom takze pada pomaly.
v praxi to vyzera tak ze mam plnu nadrz, idem na dlhu cestu normalne ukazuje ako sa mina benzin, pri cca200 prejdenych km zacne klesat az na nulu, ale nesvieti kontrolka, lebo plavak je normalne na hladine. akurat nema kontakt. idem dalej a ked sa minie nejake dalsie mnozstvo benzinu plavak zase trochu klesne a chyti ten kontakt, rucicka zase vylezie asi na 3/4nadrze a uz funguje normalne. a s tym tachom moze byt nieco zalepene vo vnutri. (vazelina a pod.) pri dlhsej jazde sa to zohreje a uvolni. je tam rotujuci magnet kt. vytvara virive mag. pole a tym vychyluje rucicku. mne sa tam tiez uvolnil daky bordel, asi stvrdnuta vyschnuta vazelina. dostala sa medzi magnet a misku a samozrejme sa to zacalo tocit spolu... takze isiel som 30km/h a ukazovalo 260 (teda oprelo sa to na doraz pri pocitadle km. stacilo rozobrat vycistit a ide to v poho. akurat to bolo treba nastavit. ja osobne som to robil podla GPS. je to dost presne
v praxi to vyzera tak ze mam plnu nadrz, idem na dlhu cestu normalne ukazuje ako sa mina benzin, pri cca200 prejdenych km zacne klesat az na nulu, ale nesvieti kontrolka, lebo plavak je normalne na hladine. akurat nema kontakt. idem dalej a ked sa minie nejake dalsie mnozstvo benzinu plavak zase trochu klesne a chyti ten kontakt, rucicka zase vylezie asi na 3/4nadrze a uz funguje normalne. a s tym tachom moze byt nieco zalepene vo vnutri. (vazelina a pod.) pri dlhsej jazde sa to zohreje a uvolni. je tam rotujuci magnet kt. vytvara virive mag. pole a tym vychyluje rucicku. mne sa tam tiez uvolnil daky bordel, asi stvrdnuta vyschnuta vazelina. dostala sa medzi magnet a misku a samozrejme sa to zacalo tocit spolu... takze isiel som 30km/h a ukazovalo 260 (teda oprelo sa to na doraz pri pocitadle km. stacilo rozobrat vycistit a ide to v poho. akurat to bolo treba nastavit. ja osobne som to robil podla GPS. je to dost presne
škoda 105
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0
š favorit 135
daewoo nexia 1,5 16V
renault espace III 2,0