Po diagnostice přední nápravy
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
Po diagnostice přední nápravy
Tak jsem si nechal prohlídnout přední nápravu, protože jsem začal cítit vůle v řízení. Hlavně při přejezdu nerovností (kostky, koleje) byly ve volantu cítit kovové rázy. Předpokládal jsem, že to bude špatně nastavené předpětí v převodce řízení, ale ta je OK. Výsledek je ten, že po 103000 km je vytlučený levý vnější čep řízení a pravý je na nejlepší cestě ho následovat. V obou ložiscích jsou mírné vůle. Takže na pořadu dne bude repase za asi 3000 za matroš a 1000 za práci. Asi to nechám udělat všecko naráz. Uvažuju, jestli zároveň nevyměním i kotouče, ale ty se jeví OK, ještě je přeměřím. Ramena vč. uložení jsou OK.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
- Reklama
Re: Po diagnostice přední nápravy
jestli jsou puvodni, tak bych je (osobne) menil, cim driv, tim lip, at to mas sesedly pred zimou, ale ber to tak, ze to imho bude spis otazka prevence (jakoze je nedojedes fakt az nadoraz) ...Ondras píše:Uvažuju, jestli zároveň nevyměním i kotouče, ale ty se jeví OK, ještě je přeměřím. Ramena vč. uložení jsou OK.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
No zvážím to. Právě proto, že se to dělá při jednom. Nevím proč to korejci vymysleli s těma kotoučema tak blbě. Proč pro boha nejsou chycené vně náboje jako např u vaterlandwagenu a spol.? To bych si je vyměnil sám až by to bylo skutečně třeba... Musím se smířit s tím, že to bude dost pálka, ale zase snad bude na dalších 100000km pokoj
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
To bych tomu svýmu neudělal, alespoň prozatím ne. Je tam citová vazba . Za tuhle plánovanou opravu i s kotoučem dám okolo 9000Kč. Kromě čepů, ložisek a kotoučů je tam ještě přetěsnění vany, výměna oleje a další úkony při 105.000 km prohlídce. Nový by mě vyšel podstatně dráž.Miloš píše:A co takhle koupit novýho matýska
Jinak otec docela vážně uvažuje o výměně svého tříletého M2 0.8 za M3 jakmile bude na trhu. Tak jsem zvědaf, jestli nemluvil do luftu. Jeho M2 je takový smůlovatý kousek, takže je to dost reálné.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Jak to? Má nějaké vážnější problémy? HynekOndras píše:To bych tomu svýmu neudělal, alespoň prozatím ne. Je tam citová vazba . Za tuhle plánovanou opravu i s kotoučem dám okolo 9000Kč. Kromě čepů, ložisek a kotoučů je tam ještě přetěsnění vany, výměna oleje a další úkony při 105.000 km prohlídce. Nový by mě vyšel podstatně dráž.Miloš píše:A co takhle koupit novýho matýska
Jinak otec docela vážně uvažuje o výměně svého tříletého M2 0.8 za M3 jakmile bude na trhu. Tak jsem zvědaf, jestli nemluvil do luftu. Jeho M2 je takový smůlovatý kousek, takže je to dost reálné.
-
- Příspěvky: 1623
- Registrován: sob bře 27, 2004 22:21
- Bydliště: Ostrava Výškovice
- Kontaktovat uživatele:
No vážnější ani ne, ale prostě je s tím každou chvíli něco. Během záruky už se měnily všechny vstřikovače, záhy po zakoupení EEGR ventil (častá bolest M2), jedno rameno (z ničeho nic začalo třískat), převodovka neudržela pětku apod. Auto je línější než třeba můj kus, a to i po montáži koničáku.shaman píše:Jak to? Má nějaké vážnější problémy? Hynek
Pokud by to byl ital, tak je to jednoznačně pondělní nebo páteční kousek.
|\/| /\ '|' | '/.
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
byl to - ročník 1998 / 0.8i / přes 136.000 km / přímé sání, 15" alukola, snížení o 30mm, palubní počítač, otáčkoměr, sportovní interiér, folie, svody, laďáček a další capiny
Ondráši tak to je opravdu nějakej smolík pacholík tolik závad a ještě k tomu takové na jednom autě sem neviděl jak píšeš EEGR je výrobní vada nového Matize vyměňují ho prý za novej a přeprogramovávají jednotku Já sem ho jen pročistil a pak to většinou taky funngovalo
Novej Matiz je línější vždy je to kvůli emisím aby plnil Euro 3 stejný je to s Nexii a Lanosem ten taky jede hůř a ještě s vyšší spotřebou
Novej Matiz je línější vždy je to kvůli emisím aby plnil Euro 3 stejný je to s Nexii a Lanosem ten taky jede hůř a ještě s vyšší spotřebou