ahojte,potreboval bych se zeptat jestli me motor jeste vydrzi dalsich 200000km najezdit ,pravidelne vymenuju olej a to kvalitni ,rozvody udelane vse co je potreba ,nexiii davam vse ,a chtel bych aby jeste jednou tolik aspon naslapala ,myslite si ,ze je to mozne a ,kdyz ne tak jde udelat urcite go motoru ne ??,nemusi se hned vyhazovat.. diky.
jojo ,diky ,takze ,kdyz se budu starat tak by to mohlo jeste najezdit dalsich tech 200000 tis, ne ??,to znamena vyborny olej a meneni filtru ,jinak ,se da na nexií udelat Go mototu ne ?.
No , jak píše Ivan, není nic nezvyklého ujet s Nesinkou 250 000 km. Má to ale jeden omezovací limit. Pokud je chceš ujet za 35 let, tak to se ti nepodaří.To sice vydrží ten motor, ale zaručeně "vypadne" z toho šrotu , co ti z auta za ty roky zbyde.
VW 1,2HTP, 1,4 a 1,6, 2,5 az 4,2L
niektore motory HONDA,
ci vlastne vacsina tych, co maju celohlinnikovy blok, z takzvanym "otvorenym vrchom",
kde valec je len tenkostenna ocelova vlozka, specialne zaliata v hlinniku,
vnutro valca ma specialnu povrchovu upravu, tak odolnu voci opotrebeniu..
ze predpokladana zivotnost od vyrobcu je vyse 500tkm,
tak tam vybrus valca nespravish..(a asi to ani nikdy nebudesh potrebovat robit)
tiez niektore bloky VW su dodavane iba z osadenou klukou,
ktora je vo fabrike priamo namontovana, kde sa na dosiahnutie spravnej vole na loziskach
vyuziva pnutie materialu - bloku...
takze tu vybrus kluky nespravish, a aj keby , tak takyto blok nema "salky lozisiek"..
lozisko je proste "ta diera navrtana v bloku" a nic viac..
ked povolish co i len jeden zo srobov drziaci niektore z klukovych lozisk, tak to cele mozes zahodit,
pretoze blok sa skruti, a klukou viac nepotocis...
HTP su "nizkorozpoctove motory", tam vyrobca neponuka nic, nic "vybrusove"..
proste vydrzi pri najoptimistickejsej predstave 250tkm.. a dost..
ratane do aut, kde sa pocita rocne z 15-20tkm, to mame za 10 rokov celkom pekne ojazdene auto,
ktore uz nikdo nebude xet, takze sup snim na vrakac..
ked sa ti pokazi skor, ...tak novy motor...
-------------------------------------------------
(stare)
DAEWOO motory su stale starej konstrukcie GM..
kde je mozny vybrus, takze neni sa coho bat...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
jojo ,budu tam davat kvalitni olej ,ted jsme menil rozvody ,to jeste vydrzi ten motor hodne nic neklepe i mechanik se divil ,jak to krasne slape z Daewoo motor ,:),kdyz neco bude s motorem tak to dam na go snad se vlezu tak do 10 tis za go ne ?:)