Cierna voda v expanzke a tesnenie

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Cierna voda v expanzke a tesnenie

Příspěvek od ppp »

Prosim vas, uvazujem spravne, ze ked je voda v expanzke cierna, tak je prdnute tesnenie pod hlavou?
Kolko cca moze stat oprava (vymena tesnenie, praca, prebrus hlavy) a kde to vedia spravit dobre v BA a okoli? Hrozi pri takomto motre este nejaka komplikacia? Ked je cierna nemrzka predpokladam ze isli len spaliny do vody a nie voda do motora, akurat snad ked stal.

Nepodarilo sa mi najst vo fore dostatocne uspokojive odpovede akurat nejake ceny ale tie boli dost rozne.

Pytam sa preto, lebo som bol pozriet jednu nubiru z IT a okrem motora (teda cierneho tusu v expanzke) vyzera byt v poriadku. Par kozmetickych vad ako tazko odomykajuce sa 5te dvere a kapota je nic. Ale ten motor z toho mam obavy, takze z toho pravdepodobne nic nebude.
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Cierna voda v expanzke a tesnenie

Příspěvek od palikx »

pokud je cerna a je ji dost a normalne startuje je jen proste spinava.staci proplach a je to dobry.
jen je temer jiste ze je uz ucpany radiator topeni a ten se asi bude muset vymenit.
motor byt v haji nemusi.
cena opravy je opravdu ruzna-tesneni cca 500 brouseni cca 800 nova voda a proplach cca 400 a pak asi 10 hodin prace podle servisu cca 5000.nebo nekdo jako ja-opravar amater :D za 2500
zalezi co se ale jeste bude menit za tesneni a treba rozvody pak je to o mnoho drazssi.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Cierna voda v expanzke a tesnenie

Příspěvek od ppp »

Nezda sa mi to na spinu to by to muselo jazdit bez viecka expanzky a to tam bolo. Dalo by sa to pouzit miesto tusu na technicke vykresy :). Neviem ci hlinik z hlavy moze reagovat s nemrzkou za vzniku cierneho sajrajtu ale sadze zo spalin by to takto zaciernit podla mna dokazali.
Dik za info o cene, u nas by som povedal ze to bude este viac. Radsej si necham na nu zajst chut. Este su tam aj tesnenia pod sanim a zvodmi. Ale rozvody by mali vyjst na 3 az 3.5 ak su na 1.6tku rovnake ako na espero 1.5. Inac teoreticky az na ten prebrus by som to zvladol spravit aj sam, len netusim kde v ba brusia hlavy a ci sa nemozu vyskytnut komplikacie a pacient neumrie.

Motor isiel aj ked bol dost hlucny asi ako na skodovke v 130km/h rychlosti. Teda ked ide skodovka 130km/h zatial co nubira sla len okolo 100. O startovani neviem nic, pretoze uz to nakopli ked sme dosli, vraj kvoli vybitej baterke (ta bola mrtva to sedi) ale ked mi to znenazdajky skapalo pri otacani pri skusobnej jazde tak to slo v pohode roztlacit. Dost silno v motore nieco aj na volnobehu klepalo mozno hydrostely mozno nieco ine, tazko povedat, ja som vlastne este hydrostely klepat nepocul, ale nebolo to ako na espere kte nieco ostro klepalo a nakoniec to bola nejaka netesnost na vyfukovych zvodoch.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Cierna voda v expanzke a tesnenie

Příspěvek od palikx »

aha
tak to je opravdu asi na generalku.
pokud to bylo uplne cerne a ne jen hnede tak je to asi ze spalin nebo tak neco.
klepani to znamena problem.
tak to neres.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“