spinanie ventiltoru chladica
Moderátor: Blue Lanos
spinanie ventiltoru chladica
Cavte rucicka teploty je v polovici, ked otvorim expansku voda jak by vriala a ventiator sa nezapne neviete kde je problem? termostat je novy ventilator funfuje. Dakujem
Skoda 105l (Uz nebohá*)
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
- Reklama
Re: spinanie ventiltoru chladica
ventilator sa zapina:
1. termospinacom na chladici (na boku pri akumulatore), samozrejme len ak tam je a ak je zapojeny. Ja som ho nemal, kedze chladic menili, teraz uz sice termospinac mma ale este stale som sa nedokopal ho zapojit . Termospinac vsak vetrak chladica zapne len cez predradny odpor, teda na nizsie otacky. Tusim to cidlo je na 92 alebo 95stC, neviem presne.
2. riadiaca jednotka ked podla cidla teploty na bloku motora zisti, ze uz teplota motora vystupala nad nejaku hranicu, tusim 105stC. Vtedy spusti ventilator na chladici bez predradneho odporu a teda na plny vykon. U mna je vtedy rucicka teplomeru medzi predposlednym a poslednym dielikom. Docielit sa mi to podarilo len tym, ze nemam zapojeny termospinac a statim v kolone pocas leta. Za minutku rucicka teplomera klesla na obvyklu hodnotu, cize medzi prvym a druhym dielikom a vetrak sa vypol.
3. pri zapnuti klimatizacie, sa spustia oba vetraky na plny vykon. Zapnutie klimatiacie implikuje ze tam dva vetraky su . Ale ci to zapina RJ alebo je to jednoduchsie to neviem, treba pozriet schemu v servisnom manuali.
1. termospinacom na chladici (na boku pri akumulatore), samozrejme len ak tam je a ak je zapojeny. Ja som ho nemal, kedze chladic menili, teraz uz sice termospinac mma ale este stale som sa nedokopal ho zapojit . Termospinac vsak vetrak chladica zapne len cez predradny odpor, teda na nizsie otacky. Tusim to cidlo je na 92 alebo 95stC, neviem presne.
2. riadiaca jednotka ked podla cidla teploty na bloku motora zisti, ze uz teplota motora vystupala nad nejaku hranicu, tusim 105stC. Vtedy spusti ventilator na chladici bez predradneho odporu a teda na plny vykon. U mna je vtedy rucicka teplomeru medzi predposlednym a poslednym dielikom. Docielit sa mi to podarilo len tym, ze nemam zapojeny termospinac a statim v kolone pocas leta. Za minutku rucicka teplomera klesla na obvyklu hodnotu, cize medzi prvym a druhym dielikom a vetrak sa vypol.
3. pri zapnuti klimatizacie, sa spustia oba vetraky na plny vykon. Zapnutie klimatiacie implikuje ze tam dva vetraky su . Ale ci to zapina RJ alebo je to jednoduchsie to neviem, treba pozriet schemu v servisnom manuali.
Re: spinanie ventiltoru chladica
NO NA CHLADICI TERNMOSPINAC NENI TAK MUSI TAM BYT NIECO NA MOTORE. LEN NEVIEM KDE
Skoda 105l (Uz nebohá*)
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Daewoo Espero 1.5I GLX rv 1997,Elektrony, Klima,Servo.El.okna,el.zrkadla.Zelená metaliza. Radio pioneer 4*45w zošrotované
Ford Scorpio ll Klaun combik, 2,5TD.92kw 123koni
polokoža,Tempomat,šiber,klima,central, 17´225x45 kolesá
Re: spinanie ventiltoru chladica
2 vyvodove cidlo na hlave.to je pro RJ a ta spina vetrak.
chce to kabelaz a rele projit.
chce to kabelaz a rele projit.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil