Klakson a 15P disky

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Alexnext65
Příspěvky: 44
Registrován: ned led 18, 2009 13:10

Klakson a 15P disky

Příspěvek od Alexnext65 »

Nazdar esperaci.Nefunguje mi klakson a chcem sa opytat ci ma klakson samostatnu poistku alebo je priame zapojena.Este jedna vec ci mozem dat 15palcove plechove disky alebo ostat radsej pri 14palcovom a ake vady by sa staly pri 15palcovom plechovom disku na espere. :roll:
Reklama
 

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Klakson a 15P disky

Příspěvek od palikx »

klakson-sezrane kabely pod chaldicem.je tam svazek kabelu a v nem 2 spojky ty jsou kaput.
vyzkousej jestli cvaka rele v motoru kdyz mackas klakson.
pojistku to myslim nema.ale radeji se podivam
15 ky disky tam dej a nic by se nemelo stat.pokud tam das nejake ktere jsou na to auto predepsane vse bude ok.(vim ze 15 seriove nebyly ale urcite nekdo dela disky na opel a ty tam pujdou.)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Klakson a 15P disky

Příspěvek od ppp »

nviem ci je to rarita alebo bezna vec, mne klakson prestal fungovat pretoze ten mosadzny? "bezec" :) co je pod volantom po ktorom beha koliesko s kontaktnou drahou bol zodraty a kypet ktory ostal na boku "bezca" uz dhocil len po plastovom kraji taniera a nic sa nedotykalo kontaktnej drahy, natocenie nemalo vyznam raz dva sa obratil do predoslej polohy, pomohlo az zbrusenie do roviny
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Re: Klakson a 15P disky

Příspěvek od stefan »

Keď cvaká relé v motorovom priestore pri zatlačení volantu je chyba medzi relé a klaksónom.
Keď relé necvaká, je chyba medzi volantom a relé.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Alexnext65
Příspěvky: 44
Registrován: ned led 18, 2009 13:10

Re: Klakson a 15P disky

Příspěvek od Alexnext65 »

Dakujem za info a napady.Klakson budem premeriavat el. merakom mam na 6V a viac proste da sa merat aj v aute.Budem mudrejsi co mi odislo. ;)
Alexnext65
Příspěvky: 44
Registrován: ned led 18, 2009 13:10

Re: Klakson a 15P disky

Příspěvek od Alexnext65 »

Kontroloval som klakson a ide aj volant je ok {Myslim kable a spinac vo volante} tak to bude rele ale nekupil som.Ked tak kupim a uvidim ci pojde lebo nesla stava do klaksonu som meral s merakom.Dufam ze to bude to rele.
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Klakson a 15P disky

Příspěvek od palikx »

tu kabelaz si uz kontroloval?nebo to sem pisu uplne zbytecne.
pod chladicem ve svazku jsou spojky.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Klakson a 15P disky

Příspěvek od -peha- »

Aj na Matízkovi to tam odchádza práve pred včerom sme na to došli a keď to budeš premerávať tak vetšinou Ti 12V ukáže ale prežratý bývá práve kostrový ktorý dává impuls :lol: :lol: :lol: Já už som si to na Legyne ošetril a fakt je to na blbom mieste večne tam je voda a vlhko :idea:
stefan
Příspěvky: 640
Registrován: čtv črc 28, 2005 09:21
Bydliště: Žilina

Re: Klakson a 15P disky

Příspěvek od stefan »

Čo sa týka klaksónu mal som už tri poruchy.
Najprv bol vysoký prechodový odpor na vodiči k cievke relé,
potom druhý vodič k cievke relé a teraz vodič od kontaktu
relé ku klaksónom. Vždy to bolo v skrinke relé v motorovom
priestore - riešil som to pripojením nových vodičov priamo
z cievky relé a konaktu na vodiče idúce zo skrinky.
Na klaksóne je červený a zelený vodič, na červenom je trvalý plus.
Na zelenom je spínaný mínus. Keď zelený vodič spojíš s kostrou musí to trúbiť.
Relé sa dá jednoducho rozobrať, pochybujem že to bude v ňom keď cvaká.
k necvaká dá sa pri zhodenom jeho kryte jednoducho ovládať aj prstom.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Alexnext65
Příspěvky: 44
Registrován: ned led 18, 2009 13:10

Re: Klakson a 15P disky

Příspěvek od Alexnext65 »

Tak to.Klakson je iny a su dve na seba.Kable su dve jeden cierny a modry.S klaksonom uz sa niekto hral lebo su tam dva cokolatky a izoloacnej pasky.Pochybujem ze korea take daco by dala.Pozriem sa na rele a vymenim kable ked bude treba.Dam vediet co bola chyba.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“