Klakson a 15P disky
Moderátor: Blue Lanos
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: ned led 18, 2009 13:10
Klakson a 15P disky
Nazdar esperaci.Nefunguje mi klakson a chcem sa opytat ci ma klakson samostatnu poistku alebo je priame zapojena.Este jedna vec ci mozem dat 15palcove plechove disky alebo ostat radsej pri 14palcovom a ake vady by sa staly pri 15palcovom plechovom disku na espere.
- Reklama
Re: Klakson a 15P disky
klakson-sezrane kabely pod chaldicem.je tam svazek kabelu a v nem 2 spojky ty jsou kaput.
vyzkousej jestli cvaka rele v motoru kdyz mackas klakson.
pojistku to myslim nema.ale radeji se podivam
15 ky disky tam dej a nic by se nemelo stat.pokud tam das nejake ktere jsou na to auto predepsane vse bude ok.(vim ze 15 seriove nebyly ale urcite nekdo dela disky na opel a ty tam pujdou.)
vyzkousej jestli cvaka rele v motoru kdyz mackas klakson.
pojistku to myslim nema.ale radeji se podivam
15 ky disky tam dej a nic by se nemelo stat.pokud tam das nejake ktere jsou na to auto predepsane vse bude ok.(vim ze 15 seriove nebyly ale urcite nekdo dela disky na opel a ty tam pujdou.)
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Klakson a 15P disky
nviem ci je to rarita alebo bezna vec, mne klakson prestal fungovat pretoze ten mosadzny? "bezec" co je pod volantom po ktorom beha koliesko s kontaktnou drahou bol zodraty a kypet ktory ostal na boku "bezca" uz dhocil len po plastovom kraji taniera a nic sa nedotykalo kontaktnej drahy, natocenie nemalo vyznam raz dva sa obratil do predoslej polohy, pomohlo az zbrusenie do roviny
Re: Klakson a 15P disky
Keď cvaká relé v motorovom priestore pri zatlačení volantu je chyba medzi relé a klaksónom.
Keď relé necvaká, je chyba medzi volantom a relé.
Keď relé necvaká, je chyba medzi volantom a relé.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: ned led 18, 2009 13:10
Re: Klakson a 15P disky
Dakujem za info a napady.Klakson budem premeriavat el. merakom mam na 6V a viac proste da sa merat aj v aute.Budem mudrejsi co mi odislo.
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: ned led 18, 2009 13:10
Re: Klakson a 15P disky
Kontroloval som klakson a ide aj volant je ok {Myslim kable a spinac vo volante} tak to bude rele ale nekupil som.Ked tak kupim a uvidim ci pojde lebo nesla stava do klaksonu som meral s merakom.Dufam ze to bude to rele.
Re: Klakson a 15P disky
tu kabelaz si uz kontroloval?nebo to sem pisu uplne zbytecne.
pod chladicem ve svazku jsou spojky.
pod chladicem ve svazku jsou spojky.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klakson a 15P disky
Aj na Matízkovi to tam odchádza práve pred včerom sme na to došli a keď to budeš premerávať tak vetšinou Ti 12V ukáže ale prežratý bývá práve kostrový ktorý dává impuls Já už som si to na Legyne ošetril a fakt je to na blbom mieste večne tam je voda a vlhko
Re: Klakson a 15P disky
Čo sa týka klaksónu mal som už tri poruchy.
Najprv bol vysoký prechodový odpor na vodiči k cievke relé,
potom druhý vodič k cievke relé a teraz vodič od kontaktu
relé ku klaksónom. Vždy to bolo v skrinke relé v motorovom
priestore - riešil som to pripojením nových vodičov priamo
z cievky relé a konaktu na vodiče idúce zo skrinky.
Na klaksóne je červený a zelený vodič, na červenom je trvalý plus.
Na zelenom je spínaný mínus. Keď zelený vodič spojíš s kostrou musí to trúbiť.
Relé sa dá jednoducho rozobrať, pochybujem že to bude v ňom keď cvaká.
k necvaká dá sa pri zhodenom jeho kryte jednoducho ovládať aj prstom.
Najprv bol vysoký prechodový odpor na vodiči k cievke relé,
potom druhý vodič k cievke relé a teraz vodič od kontaktu
relé ku klaksónom. Vždy to bolo v skrinke relé v motorovom
priestore - riešil som to pripojením nových vodičov priamo
z cievky relé a konaktu na vodiče idúce zo skrinky.
Na klaksóne je červený a zelený vodič, na červenom je trvalý plus.
Na zelenom je spínaný mínus. Keď zelený vodič spojíš s kostrou musí to trúbiť.
Relé sa dá jednoducho rozobrať, pochybujem že to bude v ňom keď cvaká.
k necvaká dá sa pri zhodenom jeho kryte jednoducho ovládať aj prstom.
ex - Espero, 11/96, 1,5 DOHC, 66 kW,strieborná metalíza, 107000km, plná výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
Renault Scenic, 12/2000, 1,9 dti, 72 kW, bordová metalíza, 150 000 km, ešte lepšia výbava.
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: ned led 18, 2009 13:10
Re: Klakson a 15P disky
Tak to.Klakson je iny a su dve na seba.Kable su dve jeden cierny a modry.S klaksonom uz sa niekto hral lebo su tam dva cokolatky a izoloacnej pasky.Pochybujem ze korea take daco by dala.Pozriem sa na rele a vymenim kable ked bude treba.Dam vediet co bola chyba.