Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Nedávno vyšel v časopise Svět motorů test těchto rodinných kombíků - Chevrolet Lacetti, Opel Astra Classic, Kia Ceed a Dacia Logan MCV.
Vice zde - https://www.astra-g.cz/srovnavaci-test- ... 00-000-kc/
Vice zde - https://www.astra-g.cz/srovnavaci-test- ... 00-000-kc/
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Jo četl jsem to a ikdyž myslí Daewoo skončilo jakoby poslední, pořád má co nabídnout Na KIU sice nemá, ale Dacia se každému nelíbí a Opel je už "Dědeček" bez urážky
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Už jsem asi ten SM vyhodil, ale pokud si pamatuji, zarazilo mě pár věcí:
1/ Mám pocit, že brzdná dráha u Loganu byla v učitých parametrech horší než u Astry a přesto
měl Logan Lepší hodnocení.
2/ Nezdála se mi uváděná pružnost motoru u Lacetti a tak jsem nahlédl do ofic. stránek GM a do starého testu na Autorevue a tam byla rapidně odlišná. U těchto dvou článků se lišila minimálně, v porovnání s testem odlišnost několik vteřin.
Nechci říkat, že Lacetti je nejlepší, ale někdy mám pocit, že pokud SM hodnotí Daewoo/Chevrolet, tak to člověk ani nemusí číst, protože výsledek je vždy stejný.
1/ Mám pocit, že brzdná dráha u Loganu byla v učitých parametrech horší než u Astry a přesto
měl Logan Lepší hodnocení.
2/ Nezdála se mi uváděná pružnost motoru u Lacetti a tak jsem nahlédl do ofic. stránek GM a do starého testu na Autorevue a tam byla rapidně odlišná. U těchto dvou článků se lišila minimálně, v porovnání s testem odlišnost několik vteřin.
Nechci říkat, že Lacetti je nejlepší, ale někdy mám pocit, že pokud SM hodnotí Daewoo/Chevrolet, tak to člověk ani nemusí číst, protože výsledek je vždy stejný.
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
...no milosh, musím ti zalichotit - OPEL G dopad velmi dobře, tuším druhý ze srovnávaných ( SM jsem četl na připojeném fotu ale nerozliším text ) a to je výborný výsledek na auto z minulého století... a zřejmě klasický hydraulický posilovač řízení je nepřekonatelný oproti elektrickým ( jejich dávkování...)
...jinak k fóru " perfecto ", smajlíci jsou zapnutí , to mi připomnělo přijímací diktát na stř. školu : ledoborci pluli...
Mějte se fajn
...jinak k fóru " perfecto ", smajlíci jsou zapnutí , to mi připomnělo přijímací diktát na stř. školu : ledoborci pluli...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
serpico
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Časopis Vivat Škoda už nekupuji jako dřív , ale tenhle mám ... Mě to nepřekvapuje , ale toho Logana bych si stejně nekoupil - to je auto o dvě třídy zpátky , Kia je jasná 1. a Astra je tu už za veterána ( v tomhle modelu ) .
Jen nevím , proč pořád kritizují velikost kufru laceti , není to přece tak rozdílné s nubirou , jen ty boky nemá tolik vybrané .....
Jen nevím , proč pořád kritizují velikost kufru laceti , není to přece tak rozdílné s nubirou , jen ty boky nemá tolik vybrané .....
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát lis 30, 2007 19:23
- Bydliště: Praha 9
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
No mě vysloveně přijde,že člověk,nebo lidi co psali recenzi,tak neměli lacetti moc rádi.Třeba ta věta:Proč takovej humpoláckej rámeček kolem budíku,ale že dacia má to samý,ne-li horší,tak tam je to v pohodě.No kia je kia,dacia na mě působí pořád hodně lacino,opel-tam už neni co měnit,je to pořád to samý.U mě vítězí Lacík,taky o něm už uvažuju až dojezdím nubirku
DAEWOO NUBIRA SX 1.6,16V 1999 již prodaná...
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
Peugeot 406,combi,2.0 Hdi,80Kw,Full výbava
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Docela jsem nepochopil,proč testují auta z jiného vzniku a ne konkrétně stejné modelové ročníky? Kia Ceed nejmladší a Opel Astra G nejstarší a přesto skončí druhá? Kdyby tam dali Astru H,tak Ceed nemá šanci. Já vím,že jde o cenu,ale nemůžu kritizovat u auta z roku 1997,že je něco out,když v roce 1997 to bylo nad in!
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
v 97 se gecko jeste nedelaloPetr Soukup píše:Docela jsem nepochopil,proč testují auta z jiného vzniku a ne konkrétně stejné modelové ročníky? Kia Ceed nejmladší a Opel Astra G nejstarší a přesto skončí druhá? Kdyby tam dali Astru H,tak Ceed nemá šanci. Já vím,že jde o cenu,ale nemůžu kritizovat u auta z roku 1997,že je něco out,když v roce 1997 to bylo nad in!
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Astra"G" se pořád prodává a docela slušně. Pořád je na úrovni ikdyž někde už strácí. Ani Logan není špatné auto. Nikde nekoupíte za 300 háků tak velký kombík (dokonce pro 7 lidí) a se zárukou Renault Lacetti je zlatá střední cesta-solidní rodinné auto s pohledným designem . No a KIA je už novinka a má opravdu dobré motory Ty testy neberte doslovně, někdy jsou tam taky pěkné hovadiny
Exauta : nějaká Tatra,Praga V3S,Karosa,Zetor,Olcit,Simca,Renault,Nissan,Škoda 100,1000,1203,Fabia,Nubira a teď Tacuma
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Současné služ. : Škoda Octavia 1.9 Tdi
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
ceed neni zadnej zazrak.prijemne silny naftovy motor to ano ale jinak je to korejec montovany se slovenskou dokonalosti.
zkratka nic moc.dnes jsem musel dopasovat nektere dily karoserie jelikoz po pul roce pouzivani se to jaksi pohnulo a rozhodne ne vlivem nehody.jo a prvni den v servisu jsem musel dopasovat ridicovy dvere protoze nesly zavrit a kdyz uz tak byly u 3mm vystouple.
presne mi to pripomina sangyonga.tam jsem po nehode rovnal predek a kdyz jsem zkoncil tak byl presnejsi nez vsecky nove auta co nam staly na dvore.
prevodovky ceeda zadnej zazrak uz jsem asi 3 opravoval jelikoz to neradi.
logana neresim to pro me neni -neverim tomu a nemam rad renaulta
lacik jelikoz vim z ceho to pochazi tak asi taky neni nad cim plesat i kdyz proti nubi je to o kus lepsi.kvalita srovnatelna s kiou.jen tam porad neco chybi
astra se mi vzdy libila jen nejak tomu autu nemuzu prijit na chut.jezdil sem s tim dobry prijemnej interier ale nejak to taky neni ono.
ono clovek porad porovnava a na kazdem je neco.
zkratka nic moc.dnes jsem musel dopasovat nektere dily karoserie jelikoz po pul roce pouzivani se to jaksi pohnulo a rozhodne ne vlivem nehody.jo a prvni den v servisu jsem musel dopasovat ridicovy dvere protoze nesly zavrit a kdyz uz tak byly u 3mm vystouple.
presne mi to pripomina sangyonga.tam jsem po nehode rovnal predek a kdyz jsem zkoncil tak byl presnejsi nez vsecky nove auta co nam staly na dvore.
prevodovky ceeda zadnej zazrak uz jsem asi 3 opravoval jelikoz to neradi.
logana neresim to pro me neni -neverim tomu a nemam rad renaulta
lacik jelikoz vim z ceho to pochazi tak asi taky neni nad cim plesat i kdyz proti nubi je to o kus lepsi.kvalita srovnatelna s kiou.jen tam porad neco chybi
astra se mi vzdy libila jen nejak tomu autu nemuzu prijit na chut.jezdil sem s tim dobry prijemnej interier ale nejak to taky neni ono.
ono clovek porad porovnava a na kazdem je neco.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Myslíš? Astra G byla představena na jaře 1997 a prodávat se začala na podzim 1997.milosh píše:v 97 se gecko jeste nedelaloPetr Soukup píše:Docela jsem nepochopil,proč testují auta z jiného vzniku a ne konkrétně stejné modelové ročníky? Kia Ceed nejmladší a Opel Astra G nejstarší a přesto skončí druhá? Kdyby tam dali Astru H,tak Ceed nemá šanci. Já vím,že jde o cenu,ale nemůžu kritizovat u auta z roku 1997,že je něco out,když v roce 1997 to bylo nad in!
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Asi ne vid zacala se vyrabet az 02/1998
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
Mildo sory,představena na podzim 1997,prodej v Německu zahájen 02/1998,jsem se nějak překouk.
- Přílohy
-
- sorry.gif (1.73 KiB) Zobrazeno 3620 x
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
- Jalan-Aajav
- Příspěvky: 149
- Registrován: pát dub 09, 2010 02:09
Re: Srovnávací test 4 kombíků v ceně kolem 300 000 kč
pfu... trosku neskoro som o toto zakopol, ale ked som to precital, nemozem sa nevyjadrit
musim konstatovat ze autori boli vselico, len nie nestranni...
ked si mam porovnavat napriklad vybavu - kia cee'd ma v standardnej vybave hovno (slusne povedane nic - vobec nic) a lacettimu chybaju do dokonalosti (z mojho pohladu) iba hmlovky - ma klimu, el. predne okna, el. ovladane a vyhrievanie spatne zrkadla. a kia cee'd toto vsetko postrada...
znamkovat vzhlad je scestne... hoci sa z autormi zhodnem na prvom a stvrtom mieste (kia je najkrajsia a dacia najohavnejsia - aj ked na fiat multipla stale nema) lacetti je podla mna z estetickej stranky za kiou velmi tesne, a astra niekde uprostred
co sa toho radenia tyka, uznavam ze idealne nie je ale tak zle aby lacetti dostalo 4 zase tiez nie - keby tam zrovnavali fiat doblo podla tejto skaly by musel dotat tak 14 - a fiat multipla za estetiku tak 47 )
co sa ovladatelnosti tyka autori vycitaju lacetti v casti estetickej malu vzdialenost naprav, ale to ako sa to premieta do ovladatelnosti si nevsimli - polomer otacania ma mensi ako napr felicia combi, co je v porovnani s lacettim znacne mensie auto.
tiez vycitany maly batozinovy priestor je sice ciselne maly ale vzhladom na mnozstvo drobnych uloznych priestorov v okoli rezervy a po stranach kufra, neodkusuje z batozinoveho priestoru prakticky nic z povinnej aj velkej casti nepovinnej vybavy.
musim konstatovat ze autori boli vselico, len nie nestranni...
ked si mam porovnavat napriklad vybavu - kia cee'd ma v standardnej vybave hovno (slusne povedane nic - vobec nic) a lacettimu chybaju do dokonalosti (z mojho pohladu) iba hmlovky - ma klimu, el. predne okna, el. ovladane a vyhrievanie spatne zrkadla. a kia cee'd toto vsetko postrada...
znamkovat vzhlad je scestne... hoci sa z autormi zhodnem na prvom a stvrtom mieste (kia je najkrajsia a dacia najohavnejsia - aj ked na fiat multipla stale nema) lacetti je podla mna z estetickej stranky za kiou velmi tesne, a astra niekde uprostred
co sa toho radenia tyka, uznavam ze idealne nie je ale tak zle aby lacetti dostalo 4 zase tiez nie - keby tam zrovnavali fiat doblo podla tejto skaly by musel dotat tak 14 - a fiat multipla za estetiku tak 47 )
co sa ovladatelnosti tyka autori vycitaju lacetti v casti estetickej malu vzdialenost naprav, ale to ako sa to premieta do ovladatelnosti si nevsimli - polomer otacania ma mensi ako napr felicia combi, co je v porovnani s lacettim znacne mensie auto.
tiez vycitany maly batozinovy priestor je sice ciselne maly ale vzhladom na mnozstvo drobnych uloznych priestorov v okoli rezervy a po stranach kufra, neodkusuje z batozinoveho priestoru prakticky nic z povinnej aj velkej casti nepovinnej vybavy.