Vlastním Lacetti SW (Diesel). Při rozjezdu na 1 či 2 rychlost se ozve zprava zepředu zavrzání, jako když se šlápne na staré parkety Zvlášť je to znát při současném zatáčení doleva. Slyšel jsem, že to prý dělá horní uložení tlumiče. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Kde co namazat či přitáhnout, aby to nevrzalo.
Díky za názory či podněty.
MaKor
Vrzání při akceleraci
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
- Reklama
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: pát lis 30, 2007 19:23
- Bydliště: Praha 9
Těmi popruhy jsem to řešil já , musí to v klidu vydržet , alespoň já mám pusu celou , ale neberte to , že to doporučuji , to pero může udělat pěknej malér s obličejem ( pro někoho i k lepšímu .. ? )megajvr píše:pokud je horní uložení tlumiče vpr...., tak většinou vyměnit Není to katastrofa, ale celý tlumič musí jít dolů A potřebuješ k tomu nějaký "forichtung" na stáhnutí pružin Někdo to tu dokonce řešil silon. popruhy s račnou
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Re: Vrzání při akceleraci
Namazani pomuze jen na chvili, do prvniho deste. A jak se tu pise, je to horni ulozeni tlumicu, ktere casem vyrezne. Takze pokud to chces co nejlevneji vyresit, tak se hold rozjizdej opatrne a volantem otacej pomalu nebo si porid vatu do usi!makor píše:Vlastním Lacetti SW (Diesel). Při rozjezdu na 1 či 2 rychlost se ozve zprava zepředu zavrzání, jako když se šlápne na staré parkety Zvlášť je to znát při současném zatáčení doleva. Slyšel jsem, že to prý dělá horní uložení tlumiče. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Kde co namazat či přitáhnout, aby to nevrzalo.
MaKor
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
No , nevím kudy se tam ten bordel dostává , ale měl jsem s tím problémy na UNU , tam jsem to čistil každý půlrok , uplně zadrhával volant , na Matizu , ani Nubi zapla´tpánbůh bez problémů , ani nevím , jestli je tam ložisko , na favoritu tam byly kuličky v teflonovým futru , taky moc velkou životnost to nemělo .
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e