Ahoj ...
Moderátoři: Blue Lanos, koniQ
Ahoj ...
lidi poradil by mi nekdo ? Nedavno se mi stalo ze sem koukal dole u spolujezdce ze tam mam nastrikanou vodu nacez sem zjistil ze to je voda z okruhu topeni. A vcera dokonce mi za jizdy sla z pruduchu v palubce smerem na predni okno docela hodne para ... ale pritom rucicku na vode jsem mel pred pulkou jako normalne takze jsem nevaril ( aspon doufam ) ... stalo se to nekomu poradil by mi co s tim ? ...
- Reklama
EPPI : Asi te nepotesim, taky jsem ten samy problem resil pred tydnem Prisel jsem na to az jsem malem uvaril motor(bez vody se spatne jezdi) a pod koberci to cvachtalo jak na mechovem jezirku.
Takze se priprav na nejhorsi.Bud mas cas(hodne casu),prostory(nejlepe garaz) a jsi trpelivy a sikovny,tak to jde udelat svepomoci.Nebo to dat do servisu a pripravit se na primerenou cenu za praci mechanika(nekolik hodin).
V mem pripade jsem to delal sam.Coz obnaselo vyhazeni VSECH sedadel(pro lepsi pristup), vydolovani CELEHO tapecirunku z podlahy(obcas nutno pouzit destruktivni metody),vyzdimani nekolik litru vody z filcu a molitanu,ktery je na podlaze.Vysuseni podlahy(kupodivu bez koroze),pak nastava vrchol celeho snazeni: rozebrani topeni To znamena rozebrat CELOU palubku do vyse volantu,vsecny plasty zleva doprava vcetne stredoveho tunelu a kovovych vyztuh. Zkratka vse co je pod urovni airbagu musi dolu.Pak zacne "chutovka",demontaz krytu topeni,coz obnasi demontaz mnoha sroubku umistenych na co nejnepristupnejsich mistech. Konecne se dostanes po vypaceni nekolika plastu k radiatoru,ktery take odpojis v motorovem prostoru od hadic(vypustit vodu).
Nasleduje opacny postup pri montazi,pokusd si sikovny jako ja tak se ti to asi nepovede slozit dokonale zpet do puvodniho stavu.Proste nektere plasty a srouby nejdou narvat zpet a nebudou licovat . Coz sice znamena ze topeni bude foukat trochu mimo,ale to tak moc nevadi.
Cena radiatoru je kolem 2,5tis. Do Oktavky stoji asi 1tis.
Mas chut se do toho pustit? Neodradil jsem te ? Pokud jsem neco vynechal,ptej se .
Takze se priprav na nejhorsi.Bud mas cas(hodne casu),prostory(nejlepe garaz) a jsi trpelivy a sikovny,tak to jde udelat svepomoci.Nebo to dat do servisu a pripravit se na primerenou cenu za praci mechanika(nekolik hodin).
V mem pripade jsem to delal sam.Coz obnaselo vyhazeni VSECH sedadel(pro lepsi pristup), vydolovani CELEHO tapecirunku z podlahy(obcas nutno pouzit destruktivni metody),vyzdimani nekolik litru vody z filcu a molitanu,ktery je na podlaze.Vysuseni podlahy(kupodivu bez koroze),pak nastava vrchol celeho snazeni: rozebrani topeni To znamena rozebrat CELOU palubku do vyse volantu,vsecny plasty zleva doprava vcetne stredoveho tunelu a kovovych vyztuh. Zkratka vse co je pod urovni airbagu musi dolu.Pak zacne "chutovka",demontaz krytu topeni,coz obnasi demontaz mnoha sroubku umistenych na co nejnepristupnejsich mistech. Konecne se dostanes po vypaceni nekolika plastu k radiatoru,ktery take odpojis v motorovem prostoru od hadic(vypustit vodu).
Nasleduje opacny postup pri montazi,pokusd si sikovny jako ja tak se ti to asi nepovede slozit dokonale zpet do puvodniho stavu.Proste nektere plasty a srouby nejdou narvat zpet a nebudou licovat . Coz sice znamena ze topeni bude foukat trochu mimo,ale to tak moc nevadi.
Cena radiatoru je kolem 2,5tis. Do Oktavky stoji asi 1tis.
Mas chut se do toho pustit? Neodradil jsem te ? Pokud jsem neco vynechal,ptej se .
DAEWOO Nubira II SE(social edition) hatchback, 1.6 16v , 76kW, zlatá metalíza, LPG ELPIGAS Stella Nord, r.v.2001, rádio JVC KD-G631,160tis. km, dovoz z Holandska.