hmmm, nebolo by to zle... ale...
ake ucinky by to malo na samotny motor, ci sa s tym da aj stale jazdit, ci to treba vypinat...
a hlavne nevrazim do espera 15-20 tis. /to si uz radsej dam osetrit hrdzu, spravit tlmice alebo brzdy a pod.../ korun na zvysenie 7 kW, ktore si /podla mojho nazoru/ mozno ani nikto nevsimne....
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Zaujimavy napad, uz som nad tym par krat rozmyslal, aspon ako kompenzacia mierneho poklesu vykonu pri pustenej klime a aj pri predbiehani by to asi neuskodilo, ale dat 6500sk za 7 kW, no neviem, ak by sa na to vztahovala akcia ako na niektore modely skoda t.j. cena 4000, tak by som to prijal.
DAEWOO ESPERO 1.5 16V r.v.96
MAZDA 6 WAGON 2.0D r.v.06
tam robia samé hardcorové úpravy viď časák at Magazín, no to by som chcel vidieť to Daewoo po i ch zásahu...
Daewoo Espero 1,5 16V (1996), klíma, ABS,Alu 185/60 Michelin, hudba SONY GTX616U,Ground ZERO 165MK2,Sinus Live SL240, MACAUDIO Z4200!,Neóny, Poťahy na mieru, podsvietený interiér na červeno, modré neóny,