Vyhrevanie zadneho skla
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Vyhrevanie zadneho skla
Mam taky problem, ze mam poskriabane, znicene skoro vsetky tie vyhr. dratky na skle. Dlho som rozmyslal a skusal vsetko mozne ako to opravit (menit to sklo sa mi nechcelo ani nahodou), Dokonca som skusal to aj letovat, no nic nepomahalo. Pocul som ze je nejaka pasta na opravu, ale cena okolo 6-700 kacek a to sa mi tiez nechcelo dat. Potom ma napadol elektrovodivy lak na DPS, Lenze ten dost tecie (tenka vrstva) a ja mam tie dratky prerusene o dlzke aj 4 cm, takze tiez nevhodne a tiez neviem ako by to znasalo teplo a tiez dost velky prud (v tej tenkej vrstve). Dnes mi prisiel konecne dvojzlozkovy tmel (aj v tej nanesenej vrstve by to malo normalne "kurit") priamo na tu opravu a cena celkom prijemna 330 Sk za dobierku. Zajtra bude test a dam vediet ako to dopadlo.
- Reklama
no, male skrabance som v pohode zatrel tym elektrovodivym lakom, ale 4cm je dost (co si s tym robil? ). co sa tyka letovania, treba dat pozor hlavne v pripade, ze clovek usklbne ten konektor, ktorym sa to pripaja na okno, pocul som uz take stories, ze clovek si ten konektor priletoval a za kratky cas sa mu to sklo cele vysypalo (asi nejake pnutie z tepla).
no opravit to jde tou vodivou barvou.4 cm je opravdu hodne a nevim jestli to pujde.
ja jsem si takhle prilepil ten privodni konektor.vydrzel presne do prvniho zapnuti vyhrivani a pak......BUM.......okno v pr.....
letovani se mi nikdy nepodarilo jelikoz to cim to letuji ve fabrice je kdovi co.
ja jsem si takhle prilepil ten privodni konektor.vydrzel presne do prvniho zapnuti vyhrivani a pak......BUM.......okno v pr.....
letovani se mi nikdy nepodarilo jelikoz to cim to letuji ve fabrice je kdovi co.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
problem je ten ze odpor opravneho laku je iny ako samotneho odporoveho ohrevneho pasika......a potom v mieste opravy vznikaju kruhove miesta s vyssou teplotou co potom moze sposobit prasknutie zadneho okna... a v konecnom dosledku to opravis tak ze vymenis cele sklo s novym ohrevom.
ak posukas po nete najdes samolepieci ohrev skla komplet novy.......to je asi lepsie riesenie ako sa jeb..at s opravou.
ak posukas po nete najdes samolepieci ohrev skla komplet novy.......to je asi lepsie riesenie ako sa jeb..at s opravou.
O tom samolepiacom vyhrievani som este nepocul a ani na nete sa mi to nepodarilo najst.PeterMI_SK píše:problem je ten ze odpor opravneho laku je iny ako samotneho odporoveho ohrevneho pasika......a potom v mieste opravy vznikaju kruhove miesta s vyssou teplotou co potom moze sposobit prasknutie zadneho okna... a v konecnom dosledku to opravis tak ze vymenis cele sklo s novym ohrevom.
ak posukas po nete najdes samolepieci ohrev skla komplet novy.......to je asi lepsie riesenie ako sa jeb..at s opravou.
- Slavek
- Příspěvky: 1718
- Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
- Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
videt to neni, aspon pokud nejsi pred sklem 40 cm, je psano ze pokud je vyhrivani v celnim skle tajk nesmi byt videno z 40 cm vzdalenost, je na to nejakej pristroj ktery meri stinivost, ja to teda na svim aute nevidim jen v rohu ale tezko aby si koukal na silnici prez ten ruzek
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA
Dovoz aut zD
Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech