Dnes se mi stala zajímavá věc. Vyjel jsem z garáže, vše OK ujel jsme asi 5km a najednou začala ručka palivoměru ze 3/4 stoupat pomalu nahoru až se uhnízdila na hodnotě plná nádrž. Celkem příjemné, když to bylo zadarmo Dosud jsem vždy platil a a celkem, dost. Celý den tvrdohlavě ležela na značce plná.... Nabral jsem u Shellu plnou ( mimochodem za posledních 300 km spotřeba 7,21 na 100km na zimních gumách) Po cca 20 km když by měla být ručička bez hnutí zcela na plné najednou klesla o dílek ( ten druhý zprava- skoro plná) tam se chvilku držela a zas vystoupala na plnou. Zřejmě žije svým vlastním životem . Myslím, že se mi to už jednou stalo, ale srovnalo se to samo. Myslíte, že je problém v nějaké kostře? Nesetkal se někdo s něčím podobným? A jaké bylo řešení? Jinak vše funguje OK, nepřišel jsem na žádný problém v pojistkách atd. Funguje ručka když nemá např. kostru tak že vyjede na plnou, nebo klesne na 0?? Díky za info
mne sa podobne chova rucicka teplomera, proste si je v strede a zrazu behom pol sekundy vystreli najvyssie ako sa len da a tam uz aj ostane, len obcas sa "chyti" a vrati sa s5 do stredu, aby mohla po chvilke znovu vystrelit uplne hore...
hipi, nám tohle dělá taky...jak tady čtu, je možné, že je problém v kostře, ale Palikx mi na srazu říkal, že to už párkrát u Nubir zaznamenal a budík celej vyměnil...prý to je nejjednodušší řešení ohledně tohoto...cenu mi říkal okolo 700 Kč....takže u vás možná něco okolo 1000 Sk???
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
jasne jsou to 2 veci.plovak v nadrzi.zatim nejcastejsi problem,a druha budicek v pristrojovce.zacal bych plovakem v nadrzi casem se vypali vodiva odporova cesta a zacne si hazet bludy
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil