Poznate toto auto???
Moderátoři: Blue Lanos, pejee
- Reklama
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poznate toto auto???
Jo tie puklice ber ako výryp Na zimu dobrá volba
A s tým indiánem máš pravdu
ŠKODA Winetou
Rok výroby
1967
Charakteristika
prototyp, dvoudvéřový dvoumístný roadster, motor vzadu a pohon zadních kol
Motor
čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, dva karburátory Jikov
Zdvihový objem
988 ccm
Výkon
38 kW při 5000 ot/min
Převodové ústrojí
v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor
Podvozek
laminátová karosérie na ocelovém rámu
Celkové rozměry
3815x1595x1300 mm
Hmotnost
661 kg
Max. rychlost
126 km/h
Karoserie
celokovová, samonosná, uzavřená
Poznámka
Prototyp sportovního vozu Škoda Winetou byl postaven švýcarskou firmou A.P.Glättli AG Dietlikon. Do karosérie zakoupené od německé firmy Hubert Seuren KG Aaechen byly zamontovány podvozkové orgány vozu Škoda 1000 MBX.
A s tým indiánem máš pravdu
ŠKODA Winetou
Rok výroby
1967
Charakteristika
prototyp, dvoudvéřový dvoumístný roadster, motor vzadu a pohon zadních kol
Motor
čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, dva karburátory Jikov
Zdvihový objem
988 ccm
Výkon
38 kW při 5000 ot/min
Převodové ústrojí
v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor
Podvozek
laminátová karosérie na ocelovém rámu
Celkové rozměry
3815x1595x1300 mm
Hmotnost
661 kg
Max. rychlost
126 km/h
Karoserie
celokovová, samonosná, uzavřená
Poznámka
Prototyp sportovního vozu Škoda Winetou byl postaven švýcarskou firmou A.P.Glättli AG Dietlikon. Do karosérie zakoupené od německé firmy Hubert Seuren KG Aaechen byly zamontovány podvozkové orgány vozu Škoda 1000 MBX.
Re: Poznate toto auto???
Však jasně, já taky přece rád rýpu. Proto jsem vlastně měl k těm poklicím spíš napsat, že mě překvapuje, že se nelíbí ani Hanzymu (ač tu jinak polské druhovýrobě dělá velkou reklamu a pěje na ni samou chválu), protože jsem mu chtěl jenom udělat radost, aby i na mým autě bylo taky něco z Polska, když ta Hanzyho Leganza je už určitě minimálně napůl polský výrobek...-peha- píše:Jo tie puklice ber ako výryp
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poznate toto auto???
Hele asi ho poznáš ale daj chvýlu tým čo nie sú taký hystorici
čo je to za kúsok - je to velice lahké ale.....
- Přílohy
-
- pepino2.jpg (16.7 KiB) Zobrazeno 1443 x
Re: Poznate toto auto???
2 hodiny bylo dost času - prototyp Škoda 1100 GT (1976) a navíc už to tu bylo - viz strana 31-32 tohoto vlákna!
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poznate toto auto???
No jó sem vedel že Ty to vieš ale hele aký najveší obsah motoru sa montoval do Škodoviek
A hele netrafil si dátum lebo táto je...
ŠKODA 1100 GT
Rok výroby
1970
Charakteristika
prototyp dvoudvéřového sportovního kupé s pohonem zadních kol
Motor
čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou
Zdvihový objem
1140 ccm
Výkon
55 kW (75 k) při 5750 ot/min
Převodové ústrojí
v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor
Celkové rozměry
3880x1505x1125 mm
Hmotnost
816 kg
Max. rychlost
175 km/h
Karoserie
samonosná skeletová, dvoudveřová dvoumístná. Sklolaminátové povrchové dílce upevněny na ocelové nosné kostře. Zavazadlový prostor za sedadly. Teplovodní topení se vstupem vzduchu před čelním sklem, bezprůvanové větrání s odsávacími štěrbinami za zadními bočními okny. Hlavní světlomety Cibié vyklápěcí, vysouvané na popud spínače světelné houkačky, zasouvané pedálem. Palivová nádrž vpředu, objem 46 l
Poznámka
Vůz Škoda 1100 GT byl vyvinut v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze roku 1970. Na výrobě laminátové karosérie se podílely Rudý Letov Praha (forma) a Karosa Vysoké Mýto (zhotovení). K pohonu byl použit upravený motor Škoda 110 Rallye v úpravě A2, Dvojitý horizontální karburátor Weber 40 DCOE 2.
A hele netrafil si dátum lebo táto je...
ŠKODA 1100 GT
Rok výroby
1970
Charakteristika
prototyp dvoudvéřového sportovního kupé s pohonem zadních kol
Motor
čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV, umístěný podél za zadní nápravou
Zdvihový objem
1140 ccm
Výkon
55 kW (75 k) při 5750 ot/min
Převodové ústrojí
v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor
Celkové rozměry
3880x1505x1125 mm
Hmotnost
816 kg
Max. rychlost
175 km/h
Karoserie
samonosná skeletová, dvoudveřová dvoumístná. Sklolaminátové povrchové dílce upevněny na ocelové nosné kostře. Zavazadlový prostor za sedadly. Teplovodní topení se vstupem vzduchu před čelním sklem, bezprůvanové větrání s odsávacími štěrbinami za zadními bočními okny. Hlavní světlomety Cibié vyklápěcí, vysouvané na popud spínače světelné houkačky, zasouvané pedálem. Palivová nádrž vpředu, objem 46 l
Poznámka
Vůz Škoda 1100 GT byl vyvinut v Ústavu pro výzkum motorových vozidel v Praze roku 1970. Na výrobě laminátové karosérie se podílely Rudý Letov Praha (forma) a Karosa Vysoké Mýto (zhotovení). K pohonu byl použit upravený motor Škoda 110 Rallye v úpravě A2, Dvojitý horizontální karburátor Weber 40 DCOE 2.
- Přílohy
-
- pepino1.jpg (103.96 KiB) Zobrazeno 1436 x
Re: Poznate toto auto???
Ale no tak, já přece "netrefuju" ani nehádám, ale pouze uvádím přesná fakta! Opravdu Ti to červený, cos sem dal předtím, a to světlé, cos sem dal teď, přijde stejné? Vždyť to má úplně jiná kola, zpětná zrcátka, větrací otvor pod okýnkem, blikače na blatnících, zadní nárazník, atd. atd. Těchhle prototypů bylo postupně vyrobeno celkem 7. A ty plastové kliky ze Š105/120, které právě přišly v tomhle roce s 1. faceliftem Š105/120, rozhodně nebyly ještě v roce 1970. Smiř se s tím, že to červený je prostě jeden ze 7, který byl zrovna vyroben v roce 1976:-peha- píše:A hele netrafil si dátum lebo táto je...
http://auta5p.eu/srazy/slavkov_2006/slavkov_066.htm
PS: A mám-li být úpřímný, tak ani ten prototyp na té černobílé fotce nebude asi z roku 1970, protože tyhle zapuštěné kliky dveří se na Š100/110 začaly montovat až od roku 1973...
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poznate toto auto???
A toto Vám ešte hovorí niečo? Kto čítal pravidelne časopis STOP,alebo je z Piešťan a okolia asi vie o čo ide
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Re: Poznate toto auto???
GIOM 5alvin píše:A toto Vám ešte hovorí niečo? Kto čítal pravidelne časopis STOP,alebo je z Piešťan a okolia asi vie o čo ide
http://www.vrchy.com/giom.php
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
Re: Poznate toto auto???
Taky něco přidám - co to je?
- Přílohy
-
- Rum 1.jpg (75.92 KiB) Zobrazeno 1376 x
Re: Poznate toto auto???
Mates VT.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Poznate toto auto???
Pokud myslíš sériové modely a nebereš v úvahu lokomotivy, náklaďáky apod. tak asi Škoda Hispano Suiza 25/100 s řadovým šestiválcem o objemu (obsah je plošná míra) 6654 cm³, ne?-peha- píše:ale hele aký najveší obsah motoru sa montoval do Škodoviek
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poznate toto auto???
Nie nákladnú Škodovku som mal veď som bol TIRÁK a za soci bola Líza to najlepšie ale myslel som tohle lebo tento motor tu máme v dielni ale webri sú zlé a tak sme dali Dell Orto no nemá to ten výkon ale je to fakt rarita no není môj to je škoda a ješte na neho potrebujeme kabát on je totiš to holý no strážený ako oko v hlave
ŠKODA 2000 MITurbo
Rok výroby
1975
Charakteristika
sportovní automobil s pohonem zadních kol
Motor
čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV s turbodmychadlem, umístěný uprostřed
Zdvihový objem
2479 ccm(s turbodmychadlem)
Výkon
175,2 kW (238 k) při 6000ot/min
Převodové ústrojí
v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor
Podvozek
bezrámová konstrukce
Karoserie
samonosná, uzavřená, s vnitřní trubkovou ochrannou klecí, coupé, panely karoserie z laminátu a hliníkového plechu
No pravde podobne je už len 1 zachovalý exemplár ale našťastie ako to v rally bývá motorov bolo viacej a môj šéfik je bývalý majster Slovenska a jazdil vetšinou na Škodovkách a tak sa sem ten motor dostal
ŠKODA 2000 MITurbo
Rok výroby
1975
Charakteristika
sportovní automobil s pohonem zadních kol
Motor
čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec OHV s turbodmychadlem, umístěný uprostřed
Zdvihový objem
2479 ccm(s turbodmychadlem)
Výkon
175,2 kW (238 k) při 6000ot/min
Převodové ústrojí
v bloku s motorem, v podélném uspořádání: převodovka - rozvodovka – motor
Podvozek
bezrámová konstrukce
Karoserie
samonosná, uzavřená, s vnitřní trubkovou ochrannou klecí, coupé, panely karoserie z laminátu a hliníkového plechu
No pravde podobne je už len 1 zachovalý exemplár ale našťastie ako to v rally bývá motorov bolo viacej a môj šéfik je bývalý majster Slovenska a jazdil vetšinou na Škodovkách a tak sa sem ten motor dostal
- Přílohy
-
- tn_2000mit.jpg (20.65 KiB) Zobrazeno 1367 x
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poznate toto auto???
No,Slame,aby si Ty niečo nevedel . takže už ani nemusím bližšie popisivať to vozidlo,ktoré bolo poostavené na základe sériovej Š100,neskôr vylepšené,lebo v tom članku je podrobný popis.Slam píše:GIOM 5alvin píše:A toto Vám ešte hovorí niečo? Kto čítal pravidelne časopis STOP,alebo je z Piešťan a okolia asi vie o čo ide
http://www.vrchy.com/giom.php
Ešte podobný "samizdat" teda športové auto vlastnej konštrukcie,jazdilo po Bratislave začiatkom 70,rokov,malo názov ESOX a tvorca použil motor a niektoré podvozkové časti z VW Chrobáka,žiaľ fotka sa mi nedochovala,ani na NETe ju neviem najť,podrobný popis bol v časopise STOP č 3/1974
Naposledy upravil(a) alvin dne pát led 23, 2009 08:23, celkem upraveno 1 x.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poznate toto auto???
Ale,keď sa tu bavíme o športových škodovkách,jednou za najrychlejších bola Škoda Spider 733 z r.1975
http://www.auta5p.eu/katalog/skoda/spider_04.htm
dokázala vyvinúť rychlosť až okolo 240 km/h,mala motore so súťažnej Š200 RS,ale žiaľ patrne nie je dochovaný žiaden exemplár tohoto vozidla,živé foto vo farbe bolo v STOPe č 12/1975,
dochovali sa aspoň čb zábery
http://web.skodateam.cz/web.php?&ses_we ... 0&item=309
http://www.auta5p.eu/katalog/skoda/spider_04.htm
dokázala vyvinúť rychlosť až okolo 240 km/h,mala motore so súťažnej Š200 RS,ale žiaľ patrne nie je dochovaný žiaden exemplár tohoto vozidla,živé foto vo farbe bolo v STOPe č 12/1975,
dochovali sa aspoň čb zábery
http://web.skodateam.cz/web.php?&ses_we ... 0&item=309
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L