To JRD
Dakujem za upresnenie.
Řídící jednotka???
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- Reklama
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řídící jednotka???
Nemas zac..
nejake tie hydra som doma nasiel funkcne vycistene ..
pouzitelne... az by bol zaujem... na vymenny sposob..
nejake tie hydra som doma nasiel funkcne vycistene ..
pouzitelne... az by bol zaujem... na vymenny sposob..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Řídící jednotka???
Dakujem za ponuku, ale bude to musiet chvilu pockat, lebo zatial len zberam informacie okolo Nexie.
Toto forum som presiel takmer cele, precital som si nespocetne vela tem zo vsetkych 51 stranok
tohoto fora. Doma mam este Favorit, ktory s manzelkou pouzivame ako pohotovostne vozidlo a
nexia cuci v garazi a pozera cez otvorene dvere ako vonku prsi, fuka a snezi.
Podla tohoto fora sa mi podarilo spojazdnit radio Tank.
Moja nexia : http://www.jpeg.cz/images/2015/03/31/TR1Ue.jpg
: http://www.jpeg.cz/images/2015/03/31/cf8Rx.jpg
Prvy majitel tohoto auta bol nejaky inzinier z Piestan. Riadne si viedol servisnu knizku a z autoservisu
mal vsetky faktury za opravy. Motorovy olej pouzival Castrol GTX Professional A3 10W-40. Menene boli brzdy, brzdove oblozenia, gulove capy, tesnenie pod hlavou a vyfuk. Mensie opravy nebudem popisovat. /Este k tomu obrazku, fotky su robene na parkovisku hotela Jalta v Piestanoch tyzden pred kupou auta/.
Ked malo auto 80.000 km, tak ho predal pristahovanemu Anglicanovi, ktory robi v Piestanskych
hoteloch lektora anglictiny. No a tu historia auta konci. Vsetko si daval robit nejakemu kamaratovi, ktory vedel anglicky a to bez akehokolvek zaznamu. Ked som sa pytal aky olej je v motore, tak nevedel ani Anglican ani ten jeho kamarat/ cez telefon/. Ked som auto doviezol domov, dal som
vymenit rozvody a vodnu pumpu ako prve. Vymenil som olej a filter, dal som tam Shell Helix
HX7 10W-40 a filter Champion G102. Rad by som vedel Tvoj nazor na tento olej, ci som spravil
dobre. Inak motor olej asi nezerie, lebo po 400 km je tam tak isto, ako som tam nalial, ale je dost
zakarbonovany /motor, nie olej/ a premyslam, ci dat alebo nedat do oleja nejaky pripravok na vycistenie. Sviecky su pekne, ciste, kremovo hnedastej farby, len na 4-tom valci je sviecka trocha hnedsia, nie vsak tmava ani cierna. Prosim Tvoj nazor na ten pripravok. A este by som chcel vediet, co pouzivas na cistenie hydrostelov, ci benzin, naftu,aceton, petrolej alebo nieco ine. Za odpoved vopred dakujem.
O tom pripravku na vybratie hydra uz mam tiez predstavu, len ho musim spravit . Kto by mal
zaujem, najde ho tu : https://www.youtube.com/watch?v=g3U5EGXhTM8 je to ruske video.
A este moj nazor : rozdiel medzi jazdou na konskom povoze a Favorite, je ten isty, ako rozdiel
medzi jazdou na Favorite a Nexii.
Toto forum som presiel takmer cele, precital som si nespocetne vela tem zo vsetkych 51 stranok
tohoto fora. Doma mam este Favorit, ktory s manzelkou pouzivame ako pohotovostne vozidlo a
nexia cuci v garazi a pozera cez otvorene dvere ako vonku prsi, fuka a snezi.
Podla tohoto fora sa mi podarilo spojazdnit radio Tank.
Moja nexia : http://www.jpeg.cz/images/2015/03/31/TR1Ue.jpg
: http://www.jpeg.cz/images/2015/03/31/cf8Rx.jpg
Prvy majitel tohoto auta bol nejaky inzinier z Piestan. Riadne si viedol servisnu knizku a z autoservisu
mal vsetky faktury za opravy. Motorovy olej pouzival Castrol GTX Professional A3 10W-40. Menene boli brzdy, brzdove oblozenia, gulove capy, tesnenie pod hlavou a vyfuk. Mensie opravy nebudem popisovat. /Este k tomu obrazku, fotky su robene na parkovisku hotela Jalta v Piestanoch tyzden pred kupou auta/.
Ked malo auto 80.000 km, tak ho predal pristahovanemu Anglicanovi, ktory robi v Piestanskych
hoteloch lektora anglictiny. No a tu historia auta konci. Vsetko si daval robit nejakemu kamaratovi, ktory vedel anglicky a to bez akehokolvek zaznamu. Ked som sa pytal aky olej je v motore, tak nevedel ani Anglican ani ten jeho kamarat/ cez telefon/. Ked som auto doviezol domov, dal som
vymenit rozvody a vodnu pumpu ako prve. Vymenil som olej a filter, dal som tam Shell Helix
HX7 10W-40 a filter Champion G102. Rad by som vedel Tvoj nazor na tento olej, ci som spravil
dobre. Inak motor olej asi nezerie, lebo po 400 km je tam tak isto, ako som tam nalial, ale je dost
zakarbonovany /motor, nie olej/ a premyslam, ci dat alebo nedat do oleja nejaky pripravok na vycistenie. Sviecky su pekne, ciste, kremovo hnedastej farby, len na 4-tom valci je sviecka trocha hnedsia, nie vsak tmava ani cierna. Prosim Tvoj nazor na ten pripravok. A este by som chcel vediet, co pouzivas na cistenie hydrostelov, ci benzin, naftu,aceton, petrolej alebo nieco ine. Za odpoved vopred dakujem.
O tom pripravku na vybratie hydra uz mam tiez predstavu, len ho musim spravit . Kto by mal
zaujem, najde ho tu : https://www.youtube.com/watch?v=g3U5EGXhTM8 je to ruske video.
A este moj nazor : rozdiel medzi jazdou na konskom povoze a Favorite, je ten isty, ako rozdiel
medzi jazdou na Favorite a Nexii.
Re: Řídící jednotka???
Zdravim vsetkych nexiakov.
To JRD
O nexii viem len to, co som sa docital na tomto fore, a preto si neviem vysvetlit, ako je mozne, ze
vahadlo derie vacku pravidelne dokola. Ved ked sa zakarbonuje a zadrie hydraulicke zdvihatko, tak
uz potom ten piestik v nom nechodi a nemoze tlacit na vahadlo a to na vacku v case, ked je piest
v kompresnom zdvihu. Podla mna je to mozne iba tak, ze sa olej dostane okolo spodnej tesniacej
/ licovanej/ plochy hydra na dno tej diery v ktorej je hydro a cele hydro tlaci von z diery. To potom
nefunkcnym piestikom tlaci na vahadlo a vahadlo na vacku, ktora sa potom pravidelne dokola po
celom obvode rovnako derie. /Hlavne, ak nie je dostatocne vacka mazana./ A tu by som prosil
odpoved na otazku : Je na dne tej diery, kam ide hydraulicke zdvihatko odtokovy kanalik na prebytocny olej alebo nie je ? Dufam, ze odpoved na tuto otazku mi pomoze vyriest problem.
Vopred dakujem za odpoved.
To JRD
O nexii viem len to, co som sa docital na tomto fore, a preto si neviem vysvetlit, ako je mozne, ze
vahadlo derie vacku pravidelne dokola. Ved ked sa zakarbonuje a zadrie hydraulicke zdvihatko, tak
uz potom ten piestik v nom nechodi a nemoze tlacit na vahadlo a to na vacku v case, ked je piest
v kompresnom zdvihu. Podla mna je to mozne iba tak, ze sa olej dostane okolo spodnej tesniacej
/ licovanej/ plochy hydra na dno tej diery v ktorej je hydro a cele hydro tlaci von z diery. To potom
nefunkcnym piestikom tlaci na vahadlo a vahadlo na vacku, ktora sa potom pravidelne dokola po
celom obvode rovnako derie. /Hlavne, ak nie je dostatocne vacka mazana./ A tu by som prosil
odpoved na otazku : Je na dne tej diery, kam ide hydraulicke zdvihatko odtokovy kanalik na prebytocny olej alebo nie je ? Dufam, ze odpoved na tuto otazku mi pomoze vyriest problem.
Vopred dakujem za odpoved.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řídící jednotka???
no..
ono to vahadlo je v kontakte s vackou stale..
ak si das namahu, a najdes fotky 8V hlavy, tak zistis, ze pri kadzom dvihatku je este navrtana dierka..
..to je mazaci kanal ... co mam omyvat vsetko potrebne naokolo olejom..
a tie su proste ucpate.. rovnako aj kanal vo vacke..
takze sa to derie ..derie..derie..
ono to vahadlo je v kontakte s vackou stale..
ak si das namahu, a najdes fotky 8V hlavy, tak zistis, ze pri kadzom dvihatku je este navrtana dierka..
..to je mazaci kanal ... co mam omyvat vsetko potrebne naokolo olejom..
a tie su proste ucpate.. rovnako aj kanal vo vacke..
takze sa to derie ..derie..derie..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
Re: Řídící jednotka???
Zdravim a dakujem za odpoved. Az sa trocha pocasie umudri, skusim tie zdihatka vybrat
a vycistit. Prajem prijemne prezitie Velkonocnych sviatkov vsetkym nexiakom.
a vycistit. Prajem prijemne prezitie Velkonocnych sviatkov vsetkym nexiakom.
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte čer 02, 2015 10:08
Re: Řídící jednotka???
ahojte chalani, moja nexia 1,5 8V bez immobilizéra nechce nakopnúť... čerpadlo je počuť, tlak benzínu ide do vstrekovacej lišty, cievka na rozdeľovači má 780ohmov, riadiaci jednotka vyblikala 12 čiže bez závad, skúšal som aj druhý modul v rozdeľovači, no bezúspešne... nehádže iskru ani nevstrekuje benzín... problém nastal po výmene motora, oba motory išli v oboch autách, prišiel som na nich do servisu po svojich!!! všetko sme zapojili tak ako aj bolo, presvietili sme všetky káble či sú v poriadku a stále nič... riadiaca jednotka sa nedá vymeniť lebo má iné zárezy, jedna je FC a druhá je NS...čo to ešte môže robiť? poradťe prosím, už som z toho zúfalý, ďakujem
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řídící jednotka???
ak ma RJ ine konektory,..
tak boli aj ine kabelaze, a ine zapojenia v poistkovke.. napr.
takze ....
kabelaz a ecu zostali povodne ..??
tak boli aj ine kabelaze, a ine zapojenia v poistkovke.. napr.
takze ....
kabelaz a ecu zostali povodne ..??
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov