Nezlobte se na mne ... " Peháčik " má určitě pravdu ... ale já ho tam to oko ... nevidím-peha- píše:Lega má aj v predu aj vzadu ťažné oko a to vždy v strede no nakolko je posunuté troška dozadu tak ho takmer nevidno ale je tam
Kvalita je otřesná
Moderátor: Blue Lanos
- Vazoun
- Příspěvky: 3622
- Registrován: sob dub 22, 2006 11:27
- Bydliště: Dolní Poustevna Vilémovská 381
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita je otřesná
- Reklama
Re: Kvalita je otřesná
ty jo kluci, to nikto nic, ziadna reakcia na moj prispevok? Myslel som ze sa ma ako novacika aspon niekto chyti a poradi ake kable a aky olej.. Ak tu na to mate vlakna milerad privitam aj link..
Chevy SPARK 0,8i '06 / 56 ps (manzelka) / Chevy SPARK 1.0i '10 (pani mama) / Matiz 0,8i '99 (ex)
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita je otřesná
No takto Já preferujem káble od TESLY
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 6,1961,651
A olej no to je na tebe ale vždy len kvalitný čiže žiaden LIDL a spol čiže 5-30,5-40, a podobne no a značku si už popísal
Jo a mimochodom to VOLVO aj s tým motorom čo máš v podpise mi tu stojí v garáži Je to automat v striebornej farbe dovezený vo full výbave z Californie
A nevboj nováčik dlho nebudeš
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... 6,1961,651
A olej no to je na tebe ale vždy len kvalitný čiže žiaden LIDL a spol čiže 5-30,5-40, a podobne no a značku si už popísal
Jo a mimochodom to VOLVO aj s tým motorom čo máš v podpise mi tu stojí v garáži Je to automat v striebornej farbe dovezený vo full výbave z Californie
A nevboj nováčik dlho nebudeš
Re: Kvalita je otřesná
Dakujem pekne za link, slo hlavne o kod alebo cislo sady Fuha, takze hovoris ze eRko ma strieborneho brata hned vedla v Roznave? Aky mas presne typ??
Chevy SPARK 0,8i '06 / 56 ps (manzelka) / Chevy SPARK 1.0i '10 (pani mama) / Matiz 0,8i '99 (ex)
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
-
- Příspěvky: 9225
- Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
- Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita je otřesná
No je to ročník 2004 a ten istý motor + automat ako máš Ty Inak je môjho kamoša ale vetšinou spolu s mojou parkujú
- Přílohy
-
- VOLVO (6).jpg (92.61 KiB) Zobrazeno 11552 x
-
- VOLVO (2).jpg (94.68 KiB) Zobrazeno 11552 x
-
- DSC07650.jpg (70.22 KiB) Zobrazeno 11552 x
Re: Kvalita je otřesná
pekne pekne, V70 II je kralovske auto a volvatka to je moje, kamos chodi aj na ceske alebo slovenske Volvo forum alebo na zrazy?? Ja sa zial o Chevyho sa zacinam zaujimat az teraz a dohnat vsetko zameskane kedze prichadza do stredneho veku ale zatial sluzi ukazkovo (dufam ze to nezakriknem)
toto je moj 240 konovy Yin zlatak: http://www.garaget.org/?car=164062 je to ten starsi model do r.v. 00.
Sparka mam ako Yang do mesta a okruhov do 200km s prenadhernou 4x nizsou spotrebou v meste a schopnostou vopchat sa do kazdej skarocky
toto je moj 240 konovy Yin zlatak: http://www.garaget.org/?car=164062 je to ten starsi model do r.v. 00.
Sparka mam ako Yang do mesta a okruhov do 200km s prenadhernou 4x nizsou spotrebou v meste a schopnostou vopchat sa do kazdej skarocky
Chevy SPARK 0,8i '06 / 56 ps (manzelka) / Chevy SPARK 1.0i '10 (pani mama) / Matiz 0,8i '99 (ex)
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
Re: Kvalita je otřesná
Oprava překlepu chtěl jsem napsat "pouze vzadu". Peha uvedl správně že je i vpředu uprostřed. Podrobně jsem zkoumal na kanále a našel stopy po oku. Zřejmně předchozí majitel mu pomohl. Musím to dát příležitostně do pořádku. Jeden nikdy neví kdy ho bude potřebovat.Docent II. píše:Nějak nejsem v obraze... Tak mají Leganzy vpředu oko nebo nemají ?Peterek píše:Musel jsem jej zklamat poněvadž mé Daewoo nemá vpředu oko. Řekl jsem mu, že Leganzy mají oka pro tažení pouze vpředu
stará Škoda OCTAVIE, 2xMB W123, manželka Š100, Olcit (děs a hrůza), Opel Kadet combi, Toyota Yaris (automat), nyní náhodně Leganza přezdívaná "Legolanza" tmavá modrozelená metalíza
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon úno 20, 2012 13:47
Re: Kvalita je otřesná
Mám chevroleta Sparka 0,8...na krátké vzdálenosti do 50 km mám spotřebu 5,5...pokud jedu víc jak 200-250 km mám spotřebu 4,5 i míň podle toho jestli držím těch 3000 otáček a neblbnu protože u Sparka je to hned..4000 ot. a to se pak zvedá spotřeba i na 6-6,5 i víc!! U Sparka je vše na stylu jízdy a je to znát!!
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř led 16, 2013 15:52
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kvalita je otřesná
Zdravím,
moje máma má matize už asi osm let. První rok s nim měla hrozný problémy, několikrát jí to nechalo na dálnici a tak.. Dala za to tenkrát všechny našetřený peníze, no prostě hrůza. Po roce problémů jí tam ale nahráli novej software a o té doby je s tim autem naprosto spokojená. A to jezdí denně po praze a docela mu dává zabrat..
moje máma má matize už asi osm let. První rok s nim měla hrozný problémy, několikrát jí to nechalo na dálnici a tak.. Dala za to tenkrát všechny našetřený peníze, no prostě hrůza. Po roce problémů jí tam ale nahráli novej software a o té doby je s tim autem naprosto spokojená. A to jezdí denně po praze a docela mu dává zabrat..
http://www.rogi-ploty.cz/
Re: Kvalita je otřesná
Zdravím Spárkaře r.v.2007-od začátku jsem ho moc nešetřil a asi jsem udělal dobře,byl jsem jenom na dvou garančkách!!!další by byly vyhozené peníze,závady co jsem měl byl nefunkční ERG ventil a prorezl palivový filtr.Jezdím olej Castrol 5W-40,benzín Euro Oil,Benzina-nikdy problém,letos po zimě koupě nového obutí,na původních Kumho najeto 62 000km,byl jsem s ním i v Chorvatsku(Omiš),v zimě stojí venku-nikdy problém se startem,nyní najeto 65000km-u mě spokojenost...
Re: Kvalita je otřesná
fuha, som netusil ze Sparcik ma EGR ventil bol upchaty? alebo neotvaral? Ako sa prejavovala porucha?bohouš píše:Zdravím Spárkaře r.v.2007-od začátku jsem ho moc nešetřil a asi jsem udělal dobře,byl jsem jenom na dvou garančkách!!!další by byly vyhozené peníze,závady co jsem měl byl nefunkční ERG ventil a prorezl palivový filtr....
garancky som dal tiez iba dve a dost! tiez moc nesetrim ale je aspon svizne zajazdeny a zatial slape bez zavady ako hodinky, sme na 66 tis. momentalne.
Chevy SPARK 0,8i '06 / 56 ps (manzelka) / Chevy SPARK 1.0i '10 (pani mama) / Matiz 0,8i '99 (ex)
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
Re: Kvalita je otřesná
Tak se taky přidám se zkušenostmi. Mám Sparka 0,8 od roku 2008. Ročně najedu cca. 12.0000 Km (aktuální stav 85.000 Km). Servisovaný pravidelně (výměna oleje a jiných provozních kapalin dle servisní knížky). Po třech letech negativních zkušeností z ofiko servisem, jsem si našel jiného mechanika a cenově a hlavně kvalitativně naprostá spokojenost. Do ofiko servisu už nikdy nepojedu.
Výpis závad:
1. Ještě v záruce asi po 1,5 roce výměna jednoho přicpaného vstřiku. To mě netrápilo, nic jsem neplatil. Po záruce se rozsvítila kontrolka motoru. V ofiko servisu na diagnostice řekly vadný EGR ventil, výměna 4.500 Kč. Na to jsem se jim vykašlal, vyčištění EGR ventilu mě stálo pár stovek a funguje dodnes (od vyčištění najeto cca. 40.000 Km).
2. Pátým rokem se začal projevovat problém s výfukem, občas urezl nějaký ten úchyt, jednoduché zavaření to spravilo. Šestý rok povolilo těšnění výfuku hned u motoru (prdělo to jak traktor). Takže jsem nechal vyměnit těsnění, vyměnil se vlnovec (pružná část výfuku) a navařily se komplet nové úchytu výfuku. To vše do 1.000 Kč. Už zase přede jak koťátko
3. Najeto cca. 60.000 Km. Netěsnost kolem olejové vany = únik oleje. Při té příležitosti se vyměnily i rozvody. Cena kolem 5.000 Kč.
4. Po 70.000 km, se přes zimu objevil problém se startováním. Ono to vždy nastartovalo, ale třeba až na druhý nebo třetí pokus + rozsvítila se kontrolka motoru. Výsledek, vadné čidlo vačkové hřídele. Oprava cca. 1.000 Kč. Dodnes v pohodě.
5. Najeto 80.00, výměna pravého ramene nápravy. Byl tam vymlácený čep a je to v jednom kuse. Rameno stojí cca. 1.000 Kč + práce.
6. Aktuálně se mi projevilo tady zmiňované škubání motoru, ztráta výkonu, doprovázeno blikáním kontrolky motoru. Výměna svíček a kabelů to sice zlepšila, ale diagnóza je, špatná cívka zapalování. Zatím jsem neměnil, ale asi se tomu nevyhnu. Za diagnostiku, svíčky a kabely jsem zaplatil cca. 800 Kč a ještě mě teda bude čekat ta cívka, která stojí cca. 3.500 Kč.
Sparka nijak nešetříme, po dálnici umí i 150, ale 75% jízd je ve městě. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 5,6 litrů (stojí na ulici za každého počasí). Momentálně, kvůli problémům s cukáním je zvýšená, tipuji tak 6,5 l. Ze začátku jsem se s tím nijak nemazlil, a když byl Sparky nový (asi 3 měsíce), vzali jsme ho na výlet do Říma. Ujel na jeden zátah 1.600 km tam a to stejné zpátky. To vše po dálnicích v rychlostech kolem 140 Km při otáčkách 5.500 a víc. Takhle jel několik hodin v kuse, občas jen zastávka na občerstvení. Myslím, že i díky tady tomu „drastickému“ zajetí šlape do dnes docela slušně. Křižovatku opouštím mezi prvními a na rovinkách se taky slušně drží, v kopcích samozřejmě výkon chybí. Nikdy nás nenechal ve štychu, vždy jsme dojeli, kam jsme potřebovali. S autem spokojenost (je to lepší než moje předchozí Škoda 120), ale upřímně už bych si ho nekoupil. Ty opravy se sice dají snést, ale hodně mě to obtěžuje. Otec si ve stejné době koupil Chevrolet Aveo 1.2 (sedan), má najeto 97.000 Kč a do dnešního dne, kromě pravidelné výměny oleje, neřešil žádnou závadu. To je to co jsem od nového auta očekával, bohužel se Sparkem jsem v servisu jak doma.
Výpis závad:
1. Ještě v záruce asi po 1,5 roce výměna jednoho přicpaného vstřiku. To mě netrápilo, nic jsem neplatil. Po záruce se rozsvítila kontrolka motoru. V ofiko servisu na diagnostice řekly vadný EGR ventil, výměna 4.500 Kč. Na to jsem se jim vykašlal, vyčištění EGR ventilu mě stálo pár stovek a funguje dodnes (od vyčištění najeto cca. 40.000 Km).
2. Pátým rokem se začal projevovat problém s výfukem, občas urezl nějaký ten úchyt, jednoduché zavaření to spravilo. Šestý rok povolilo těšnění výfuku hned u motoru (prdělo to jak traktor). Takže jsem nechal vyměnit těsnění, vyměnil se vlnovec (pružná část výfuku) a navařily se komplet nové úchytu výfuku. To vše do 1.000 Kč. Už zase přede jak koťátko
3. Najeto cca. 60.000 Km. Netěsnost kolem olejové vany = únik oleje. Při té příležitosti se vyměnily i rozvody. Cena kolem 5.000 Kč.
4. Po 70.000 km, se přes zimu objevil problém se startováním. Ono to vždy nastartovalo, ale třeba až na druhý nebo třetí pokus + rozsvítila se kontrolka motoru. Výsledek, vadné čidlo vačkové hřídele. Oprava cca. 1.000 Kč. Dodnes v pohodě.
5. Najeto 80.00, výměna pravého ramene nápravy. Byl tam vymlácený čep a je to v jednom kuse. Rameno stojí cca. 1.000 Kč + práce.
6. Aktuálně se mi projevilo tady zmiňované škubání motoru, ztráta výkonu, doprovázeno blikáním kontrolky motoru. Výměna svíček a kabelů to sice zlepšila, ale diagnóza je, špatná cívka zapalování. Zatím jsem neměnil, ale asi se tomu nevyhnu. Za diagnostiku, svíčky a kabely jsem zaplatil cca. 800 Kč a ještě mě teda bude čekat ta cívka, která stojí cca. 3.500 Kč.
Sparka nijak nešetříme, po dálnici umí i 150, ale 75% jízd je ve městě. Dlouhodobá průměrná spotřeba je 5,6 litrů (stojí na ulici za každého počasí). Momentálně, kvůli problémům s cukáním je zvýšená, tipuji tak 6,5 l. Ze začátku jsem se s tím nijak nemazlil, a když byl Sparky nový (asi 3 měsíce), vzali jsme ho na výlet do Říma. Ujel na jeden zátah 1.600 km tam a to stejné zpátky. To vše po dálnicích v rychlostech kolem 140 Km při otáčkách 5.500 a víc. Takhle jel několik hodin v kuse, občas jen zastávka na občerstvení. Myslím, že i díky tady tomu „drastickému“ zajetí šlape do dnes docela slušně. Křižovatku opouštím mezi prvními a na rovinkách se taky slušně drží, v kopcích samozřejmě výkon chybí. Nikdy nás nenechal ve štychu, vždy jsme dojeli, kam jsme potřebovali. S autem spokojenost (je to lepší než moje předchozí Škoda 120), ale upřímně už bych si ho nekoupil. Ty opravy se sice dají snést, ale hodně mě to obtěžuje. Otec si ve stejné době koupil Chevrolet Aveo 1.2 (sedan), má najeto 97.000 Kč a do dnešního dne, kromě pravidelné výměny oleje, neřešil žádnou závadu. To je to co jsem od nového auta očekával, bohužel se Sparkem jsem v servisu jak doma.
Re: Kvalita je otřesná
Ahoj a vítám tě tu
Pěkná recenze,jen škoda že jsi natrefil na ,,1 kus ze 100 špatných"
Ano autorizovaný servis se vyplácí při reklamaci,jinak velice natahujou jak umí
Doplň si prosím bydliště (stačí i okres )
Pěkná recenze,jen škoda že jsi natrefil na ,,1 kus ze 100 špatných"
Ano autorizovaný servis se vyplácí při reklamaci,jinak velice natahujou jak umí
Doplň si prosím bydliště (stačí i okres )
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU)
Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite
Carthell Prg
Re: Kvalita je otřesná
Zdravím, známá přemýšlí o koupi Sparka, má vybrané tyto dva http://www.tipcars.com/chevrolet-spark/ ... 42021.html a http://www.tipcars.com/chevrolet-spark/ ... 42021.html. Jezdí pouze ve městě. Je lepší koupit silnější motor, nebo postačí 0,8? Díky moc za odpověĎ.