Orlando a LPG

Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666

Odpovědět
Laco71
Příspěvky: 671
Registrován: úte lis 19, 2013 19:40

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Laco71 »

mirdoch píše:V plzeňském Chevroletu mě do Orlanda bez problémů namontovali
LPG s nádrží místo rezervy.Jezdím za 8l/100km a na nic si nemůžu
stěžovat.Prostě super
Nie je to nejak malo 8 litrov plynu ???

Orlando ma svoju hmotnost...

Na benzín si mal aku spotrebu ???

Podla prepočtu vychádza že 6,15 ????

Neverím tomu.

Ja mam v Orlande LPG a spotreba /priemerná/ podla tankovania je 9,5
pod 9 ešte nebolo nikdy
Reklama
 

hoza
Příspěvky: 733
Registrován: pon kvě 14, 2012 20:58

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od hoza »

mirdoch píše:V plzeňském Chevroletu mě do Orlanda bez problémů namontovali
LPG s nádrží místo rezervy.Jezdím za 8l/100km a na nic si nemůžu
stěžovat.Prostě super
To je trošku mimo, kdyžtak sem napiš skutečné hodnoty díky :D
Uživatelský avatar
inza
Příspěvky: 588
Registrován: ned úno 13, 2011 22:07
Bydliště: Brno

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od inza »

Skutečnou hodnotu mám 12,5 :) - ale je to automat

Jinak určitě hodně záleží na systému, kolega má v jednom z prvních Prins a jezdí kolem 10l LPG po městě, ve druhém má LandiRenzo a jezdí to tak za 11.
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG Obrázek
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG Obrázek
Uživatelský avatar
solda
Příspěvky: 56
Registrován: pon led 09, 2012 07:10
Bydliště: Brno

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od solda »

já mám teď po cestě z Chorvatska. Tankoval jsem průběžně... Někde v Chorvatsku (Istrie) do plna a pak na hranici Slovinsko - Rakousko... Odjeto 340km a natankoval 31,2L. Po dálnici, mazal jsem to 130km/h, sem tam zpomalení na 100km/h. Tak je to divný, že je to pod 10l. Zřejmě na to má vliv i přístřik benzinu a tam to nemůžu odhadnout, kolik to tam toho benzinu dalo ;) Má někdo jiné zkušenosti?
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno
Uživatelský avatar
inza
Příspěvky: 588
Registrován: ned úno 13, 2011 22:07
Bydliště: Brno

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od inza »

to s manuálem odpovídá... při tachometrových 130 s těmi zpomalováními (tunely, zúžení atd.) to tak může vycházet...

Já se zatím pod nějakých 11,5 nedostal ať jezdím jak jezdím....
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG Obrázek
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG Obrázek
Uživatelský avatar
solda
Příspěvky: 56
Registrován: pon led 09, 2012 07:10
Bydliště: Brno

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od solda »

inza píše:to s manuálem odpovídá... při tachometrových 130 s těmi zpomalováními (tunely, zúžení atd.) to tak může vycházet...

Já se zatím pod nějakých 11,5 nedostal ať jezdím jak jezdím....
Mě to v průměru vycházelo 10l/100km jezdíme 50/50 Brno a dálky. Teď mi měnili po 58t vstřikovací lištu a že mi to celé museli nastavit znovu, tak že uvidím, jaká bude spotřeba a případně dojet ještě jednou na seřízení. Předtím se to ale celkem upravilo v průměru, když jsem jezdil decentka, ale samozřejmě jsem tomu i pořádně dal, dostával jsem se bez problému i pod 10l. Jinak mimo téma spotřeba, ty darebáci chtěli za tu lištu 2500,- + 450,- výměnu. Měnil to už někdo nebo jsem jen já ten smolař?
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno
Uživatelský avatar
inza
Příspěvky: 588
Registrován: ned úno 13, 2011 22:07
Bydliště: Brno

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od inza »

To už není v záruce? Nebo proč by se na to neměla vztahovat? Jinak mi ta cena nepřijde úplně hrozná...

Mohlo na tu závadu mít nějaký vliv LPG?
Chevrolet Orlando 1.8 AT6 MY2014 LTZ + LPG Obrázek
Honda Accord Tourer 2.4 VTEC AT 2007 140kW + LPG Obrázek
Uživatelský avatar
solda
Příspěvky: 56
Registrován: pon led 09, 2012 07:10
Bydliště: Brno

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od solda »

inza píše:To už není v záruce? Nebo proč by se na to neměla vztahovat? Jinak mi ta cena nepřijde úplně hrozná...

Mohlo na tu závadu mít nějaký vliv LPG?
Záruka je 2 roky, já jsem kousek za ní.... Říkali, že výrobce udává životnost 50t já se dostal 8t za, ale prý vydrží někomu 30t, jinému i 100t :roll:
Chevrolet Orlando 1,8 LTZ, zakoupen v Renocar Brno
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od Krtek »

Na mym Landi Renzo odešla po 145 tisících km. Ale plynoservisák, co k nmu jezdim na revize, řikal že to byl zázrak. Vstřiky Matrix prej maj životnost buďto 40-50 tis km nebo "normální" a vydržej snad i tak dlouho jako mně. Vstřiky stály před 3 rokama cca 8 tisíc.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
vasa.prokop
Příspěvky: 107
Registrován: úte čer 14, 2011 20:45
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od vasa.prokop »

Zdravím Vás Orlanďáci a Orlanďačky.
Po delší době bych rád přidal nové informace ohledně našeho Plynového Orlanda.

Od doby co jsem řešil problém pokaženým motorem a totálně zhovadilým přístupem jistého prodejce z Kunína už uplynula nějaká doba.

Nyní máme najeto skoro 170 tisíc kilometrů a zatím auto šlape jak hodinky. Jediný problém, který máme, je svítící kontrolka motoru, která od doby poruchy (ve 100 000 km) stále svítí ale na výkon motoru to nemá vůbec žádný vliv.

Jsem nesmírně rád, že se má obava o to, že se to stane i ostatním nepotvrdila. Usuzuji z toho, že se patrně jednalo buď o špatný kus už od začátku, zpackanou montáž LPG, nebo jinou Vyšší moc.

V současné době plánujeme že si pořídíme do flotily další auto (místo citroena C4 piccasso 1.8 přestavěný na LPG) a patrně opět půjdeme do Orlanda.

Jednak bychom rádi ujednotili naše auta ale hlavně se mi žádné jiné auto nelíbí tak, jako právě Orlando.

Trochu mě překvapila docela vysoká cena ojetých Orlíků a to nejen na českém trhu, ale i v celé Evropě. Tak nějak jsem předpokládal, že po té co Chevrolet opustil evropský trh začnou lidi panikařit a zbavovat se Chevroletů a i ceny Orlanda budou nízké. No spletl jsem se. Je viděl že i ojeté Orlando si drží poměrně dobře cenu a dokonce i bouraná, kde lze předpokládat velice vysokou cenu karosářských dílů.


Abych to tedy shrnul.

Po více jak 160 tis. kilometrech jsem s Orlem nadmíru spokojen
na prohlídky jezdím ke svému garážmistrovi (olej, veškeré filtry, práce) vše do dvou tisíc. V autorizovaném jsem platil něco mezi 5500,- až 7.000,- už nikdy víc originál

dosavadní závady:
Výše zmíněná oprava motoru ve 97.000 km
Nefunkční otvírání kufru (v záruce opraveno)
Rezavějící šrouby držící krytku osvětlení SPZ - vyměněno
Únavová vada táhla levého stěrače (plastový kloub a kovový protikus - vychodilo se to a to táhlo, osa ,či jak se ten bazmek jmenuje prostě nedrží a je potřeba ho vyměnit. (pouze v originálu, bo náhražka prý neexistuje)

A to je zatím z poruch vše.

Mějte se pěkně a přeju mnoho spokojených kilometrů. Jo a kdybyste někdy chtěli svého Orla prodat za přijatelnou cenu, tak mi napište. počítám, že budu ještě nějakou dobu hledat, než najdu odpovídající verzi (1.8LTZ) za rozumnou cenu.

EDIT:

úplně jsem zapomněl na dvě další závady, za což bych se chtěl omluvit.

První, která byla už krátce po Opravě motoru byla výměna zapalovacích cívek. Bohužel u Orlanda to mají udělané tak na cypa, že je mají všechny 4 zalité dohromady na jedné rampě. takže odejde jedna a vyměňujete celý komplet. ( na jejich obranu. zatím jsme je měnili jen jednou. u Toyoty Previa 2.4 překopané na LPG jsem jich měnil postupně 8. tam jsou každá zvlášť edna stojí cca 3000,- v origo. z ebay jsou levnější.)

Takhle ty cívky vypadají u Orla:
http://www.ebay.com/itm/CHEVROLET-ORLAN ... 27eef2e05d


Druhá závada bylo vadné ložisko v převodovce. (cca 8.000,- 2 ložiska, 2x Gufero - na ty se čekalo docela dlouho. šly až z Koreje, olej a práce)
Projevovalo se to podobně, jako vadné ložisku v kole. tedy hučením, zajímavé bylo, že to ze začátku hučelo jen trochu. Při zatočené na stranu to hučelo víc. Nakonec už to byl docela nepříjemný zvuk a prý kdybysme to nechali ještě chvilku dýl, mohlo se to rozpadnout a v převodovce udělat pěknou neplechu. Zeptám se mojeho opraváře jestli ho ještě někde má a pokud jo, tak bych Vám sem dal fotku abyste viděli jak to vypadá. Říkal, že už asi muselo být špatné od začátku, ale do toho nevidím.

Jinak ještě asi budu muset za pár kilometrů vyměnit levý zadní tlumič, ale to nepovažuju za závadu, jelikož je to spotřební materiál a na to, že vozím dost často plné auto, to vydrželo docela dlouho.

Tak snad jsem už na nic nezapomněl.


Oproti předchozím autům je těch závad teda o poznání méně.
mari1300
Příspěvky: 17
Registrován: úte led 31, 2012 13:27

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od mari1300 »

Zdravím,
chtěl bych se zde zeptat na nějaké informace spojené s Orlandem a provozem na LPG + pár ještě jiných dotazů ohledně praktičnosti a spolehlivosti.
Nepročítal jsem to tu vše, pokud se to tu již řešilo, tak se omlouvám...


1.
-Kdo jste dávali LPG do Orlanda 1.8 - montoval vám to přímo autorizovaný prodejce Chevrolet, nebo jiná firma, nepřišli jste tak o záruku?
(volal jsem autoriz. prodejce/servis Chevrolet-Praha a bylo mi zděleno, že u nás se Orlando s LPG nikdy jako nové neprodávalo a že výrobce auta systém LPG nedoporučuje a i kdyby autoriz. servis, kde se auto koupilo a nechalo zároveń na LPG předělat, záruku ponechal, tak v jiném autoriz. servisu Chevrolet/pokud by bylo třeba při eventuální poruše na cestách/ odvést auto jinam, tak tam by záruku údajně neuznali a buď by auto neopravili, nebo opravili s tím, že záruka by padla...)
-jaký systém a za kolik máte + máte přimazávání? pokud ano tak jednobodové, nebo s rozbočovačem?

2.
- Věděl by někdo, co je v benzínovém Orlandu přesně za motor(je to stejný motor 1.8 Ecotec, co se dával do Opláckých zafir)?
- Rozvody jsou řetěz, nebo řemen?
- ventilové vůle jsou vymezovány hydroštely, nebo na pevno podložkami?
- Je dle vašich zjištěných informacích(pokud se o to teda někdo zajímal) tento motor na provoz na LPG vhodný, není u něj známá nějaká konstrukční překážka, která by znamenala potencionální problémy při provozování na LPG? V tom servisu mi LPG vůbec nedoporučovali...

3.
- Vejdou se do kufru(při složených sedačkách 2 nerozložená jízdní kola?
- disponuje auto sklopnou př. sedačkou spolujezdce?(sklopení opěradla do úrovně podlahy= prodloužení rovné ložné plochy-dnes celkem častý a příjemný prvek výrobců).
- Jak hodnotíte celkovou spolehlivost a zpracování auta?

Docela mě zarazilo, že Chevrolet ukončil prodej pro Evropu...(zřejmě Oplácká Lobby, když zjistili, že Orlando může být pro Zafiru vážným konkurentem, na druhou starnu Zafira není špatné auto a ve vnitř bude o dost prostornější-myšlen hlavně kufr.


Díky za objasnění, Marek

EDIT : máte někdo v Orlandu systém Lovato?Údajně s ním mají být v tomto autě nějaké problémy.,..
Naposledy upravil(a) mari1300 dne pon pro 01, 2014 20:41, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
ChOrlando
Příspěvky: 84
Registrován: úte lis 19, 2013 16:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od ChOrlando »

to nebylo lobby opla, ale nemecke (EU) vlady ta do oplu nalila nekolik miliard eur, aby nepropoustel zamestnance a nekrach, na oplatku tak GM stahl z EU znacku chevrolet vyrabenou v korei a prodeji vsech Europskech aut tak ubyla jedna z mala zdrave konkurence...
Orlando 1.8 Benzin
mari1300
Příspěvky: 17
Registrován: úte led 31, 2012 13:27

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od mari1300 »

ChOrlando: OK-díky za vysvětlení situace o ukončení prodeje...

k těm ostatním věcem by nic nebylo???
Uživatelský avatar
vasa.prokop
Příspěvky: 107
Registrován: úte čer 14, 2011 20:45
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od vasa.prokop »

mě se při sklopených sedačkách docela pohodlně vleze koloběžka Mibo express
kolo bych tam nerval.

Co se týká zbytku:
bod 1: na téma záruky je tu toho hodně. stačí hledat.

bod 2: to je spíše na nějakého technika, ale náš opravář říkal, že je to oplácký motor
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: Orlando a LPG

Příspěvek od smire666 »

K rozvodom, je tam remeň ( výmena rozvodov pri 150 tkm alebo po 10 rokoch prevádzky ). Sú tam hydroštely.
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Odpovědět

Zpět na „Orlando - Motory“