Svetla

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3614
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conpet »

Pristup tam je katastrofalni , ale az to budes delat po desaty , tak uz ti to pujde :lol:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Reklama
 

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Jupi píše:
ppp píše:Espero fakt svieti slabo aj s "lepsimi" ziarovkami ale ono je to ciastocne nezmyslom v zapojeni (silovy prud ide cez packu pod volantom a az potom ku svetlam, aj skodovky mali od isteho roku na to rele v kufri az za prepinacom). No a ciastocne tym ze esperacky alternator nedrzi peknych 14.3v ako altiky napr. vo feldach (a ktovie kolko maju fabky ked im tie h7 tak pekne praskaju :) ). Aspon teda moj si nejako rozmyslel tych 14.7V co mal pri predposlednom merani a uz ma len 14V. :)
A nechces ten problem s palubnym napatim vyriesit? Skus si vycistit zemniace body. Ja som v svojej Nexii ocistil a zakonzervoval len ten co je priamo pod baterkou a zrazu mi stuplo napatie z 13,8 na 14,7. ;-) Este som dobre dotiahol svorky na baterke (ale samozrejme bez ich pokrivenia) a vsetky kable, co sa pripajaju ku svorke (samozrejme pred tym tiez ocistit a potom natriet vazelinou). No a prestal som mat problemy aj s motorom, ktory mal obcas chut skapat.
Takze uz mi je to jasne. Moje espero (predpokladam ze nielen moje, ale mozno sa mylim) ma pri studenom motore s minimalnym odberom 14.7V, pri zapnutych svetlach a ventilatore 14.56V. Ale pri zohriatom motore ma uz len 14.1V a pri zapnutych svetlach 13.9V. Velmi mi to pripomina skodovku az na to, ze tam to bolo vsetko o pol volta nizsie.
Z toho mi vyplyva otazka: espero ma regulator osve? Viem ze je v alternatore, ale ci je mimo usmernovaca, proste ci sa da vymenit za nejaky domaci bastl ? Na Felde je napr priskturkovany zvonku na alternatore a nahradit ho nie je velky problem. Pripadne ci nemate skusenost s tym, ze novsie regulatory uz nemaju taky problem s ohriatim?
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

ppp píše:
Jupi píše:
ppp píše:Espero fakt svieti slabo aj s "lepsimi" ziarovkami ale ono je to ciastocne nezmyslom v zapojeni (silovy prud ide cez packu pod volantom a az potom ku svetlam, aj skodovky mali od isteho roku na to rele v kufri az za prepinacom). No a ciastocne tym ze esperacky alternator nedrzi peknych 14.3v ako altiky napr. vo feldach (a ktovie kolko maju fabky ked im tie h7 tak pekne praskaju :) ). Aspon teda moj si nejako rozmyslel tych 14.7V co mal pri predposlednom merani a uz ma len 14V. :)
A nechces ten problem s palubnym napatim vyriesit? Skus si vycistit zemniace body. Ja som v svojej Nexii ocistil a zakonzervoval len ten co je priamo pod baterkou a zrazu mi stuplo napatie z 13,8 na 14,7. ;-) Este som dobre dotiahol svorky na baterke (ale samozrejme bez ich pokrivenia) a vsetky kable, co sa pripajaju ku svorke (samozrejme pred tym tiez ocistit a potom natriet vazelinou). No a prestal som mat problemy aj s motorom, ktory mal obcas chut skapat.
Takze uz mi je to jasne. Moje espero (predpokladam ze nielen moje, ale mozno sa mylim) ma pri studenom motore s minimalnym odberom 14.7V, pri zapnutych svetlach a ventilatore 14.56V. Ale pri zohriatom motore ma uz len 14.1V a pri zapnutych svetlach 13.9V. Velmi mi to pripomina skodovku az na to, ze tam to bolo vsetko o pol volta nizsie.
Z toho mi vyplyva otazka: espero ma regulator osve? Viem ze je v alternatore, ale ci je mimo usmernovaca, proste ci sa da vymenit za nejaky domaci bastl ? Na Felde je napr priskturkovany zvonku na alternatore a nahradit ho nie je velky problem. Pripadne ci nemate skusenost s tym, ze novsie regulatory uz nemaju taky problem s ohriatim?
pokial ma pamat neklame tak espero mamregler v jednom bloku s mostikom takze...
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

takze smola :?
Uživatelský avatar
RoSta
Příspěvky: 613
Registrován: ned říj 03, 2004 23:19
Bydliště: PRIEVIDZA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RoSta »

nechcem do toho kecať, keď mi prdol altík, tak som menil ložiská, uhlíky a usmerňovací mostík...
a regulátor som nekúpil, lebo som už nemal dosť grošov, ale chcel som...
z toho mi vychádza, že to je asi samostatne...
http://www.TAXAMETER.sk
Ford Mondeo 1,6 LPG
Ex: Espero 1,5 LPG
Zrušenie ESPERA a dovoz MONDEA...
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

..a mne z toho vychadza..
..ze ja to secko asi fotim pre srandu kraalikov...

http://ba.zsvs.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
http://www.daewooparts.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

JRD McLAREN píše:..a mne z toho vychadza..
..ze ja to secko asi fotim pre srandu kraalikov...

http://ba.zsvs.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
http://www.daewooparts.sk/dohc/alternator/DSCN3244.JPG
Regulátor je samostatne . Diodový mostík je velmi častá závada u týchto typov.Väčšinou je teda nutné meniť len mostík ten robí aj ten zvuk čo si myslia ludia že hučí ložisko.Ložiská sa predsa dajú skontrolovať pri rozobratí.Tie vydržia niekolko 100tisíc Km.Pokial napätie klesá pod prvú nameranú hodnotu bez zátaže tak to už nemôže byt regulátorom ten predsa udržuje to prvé napätie.pokles znamená slabý výkon a to môžu sôsobovať diody.
Uživatelský avatar
kasma
Příspěvky: 711
Registrován: čtv črc 13, 2006 14:48
Bydliště: Brezno, SR

Příspěvek od kasma »

Môže mi nekto v skratke povedať o čom tu je reč, aby som bol aj ja múdresjší??
Dik
Daewoo Espero, 1,5 DOHC, 66kw, 103 000km pri kúpe, teraz 136 000 km, plná esperácka výbava, AL-disky ExclusiveLine 14" a pneu DUNLOP SP200 195/60/R14 H, audio SONY CDX GT 500 /52x4 + 52 w priamo na subwoofer/, vpredu repro koax. Ground Zero GZTF 100 MK2, vzadu repro Hertz DSK 165 kompo
Uživatelský avatar
FERO
Příspěvky: 38
Registrován: sob led 08, 2005 08:34
Bydliště: IL

Příspěvek od FERO »

Chalani ma niekdo skusenosti z xenonovimy H1 , myslim tim keby sa pouzili do espera ,
Uživatelský avatar
Rumcajz
Příspěvky: 329
Registrován: ned zář 25, 2005 18:22
Bydliště: Martin, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rumcajz »

zdravím, ja len tak... moja skúsenosť...
.. jedného dňa som tiež vymenil žiarovky za silnejšie ( tie s tou vyššou svietivosťou ) a asi po pol roku mi začali blbnúť relátka.
.. keď som chcel vypnúť svetlá tak ostali zapnute ( relé nevyplo ) ..
.. keď mi to urobilo ráno, som si nevšimol, že svetlá nevyplo.. tak čuduj sa..... baterka offfff

pri rozobratí relé... boli úplne spálené kontakty..

dal som tam pôvodné žárofky a kašlem už nas to...
( idem vymeniť komplet svetlomety, idem sa pohrat trošku.. )

cao
Espero 2.0l na 1.5l TP,, 15" elektróny, new music, new sanie, new výfuk, new vačka z 1.8...
Espero 2.0l na 1.5l TP, LPG (legal), ABS, klíma, airbag, akože drevo, modré,..(koža, vyhr.sedadlá) .. PREDANÉ 68tis
Espero 2.0l na 1.5l TP full výbava, ... PREDANÉ 75tis
Omega MV6 ... no coment ...
Uživatelský avatar
Rasťo
Příspěvky: 97
Registrován: sob říj 22, 2005 10:59
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Rasťo »

Ked uz je rec o svetlach, mam takuto otazku: Ma Espero kontrolku rozsvietenych svetiel? Mne totiz ziadna kontrolka pri rozsvietenych svetlach nesvieti. Tak teraz neviem ci tam ziadna nie je, alebo tam je a mam vypalenu ziarovku a mam ju vymenit...
Espero 1,5; LPG; r.v.:1996
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

no bohuzel nema, musis to poznat ze svitis kdyz vypnes zapalovani, od toho tam je ten zvukovy modul
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
GHOST
Příspěvky: 351
Registrován: stř kvě 24, 2006 08:50
Bydliště: Revúca, SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GHOST »

Neviem,či vôbec sa medzi našimi vozítkami najde nejaké, čo má kontrolku stretávačiek zo série.. :D
Daewoo Nexia 1,5 GLX 16V 1996
ABS, ABG, El.okná, el.anténa,klíma
furo
Příspěvky: 17
Registrován: ned dub 23, 2006 16:48
Bydliště: Raznany SK

Příspěvek od furo »

prosim nevie mi niekto poradit ak zapnem stretavacky po chvylke prestanu svietit ak je auto studene svietia prosim pomoc.
sorač mam ESPERO
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

furo píše:prosim nevie mi niekto poradit ak zapnem stretavacky po chvylke prestanu svietit ak je auto studene svietia prosim pomoc.
sorač mam ESPERO
Ja mám až dve.Sú v predu nad nárazníkom.Ked svietia tak naozaj svietia.A dokonca je každá strana zvlášť.Stačí sa pozrieť.
Inak relátka sú poruchové ,ale to je naschvál aby nedochádzalo k poruche vypínačov a prepínačov ,tak je namáhané len relátko ktoré sa lahko mení a je aj lacnejšie.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“