Kulaté zadní lemy
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
LEMY BLATNÍKU
Zdar kluci jak jsem tady četl tak to vydím následovně ty lemi jsou stejné jako na Kadetu a dozadu na vymenu chycenych od rezi maji primo na vymenu kulate ale take se daji pouzit u GOLF I jsou vyce tvarovane a jsou vyce ven ja budu volit tu to variantu
- Reklama
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: LEMY BLATNÍKU
Speedy oni se přímo prodávaj kulatý lemy na kadeta a ty jdou přímo i na nexii???A kde se dají sehnat???Ty z toho golfa nevim,nezdí se mi že by to tam šlo...SPEEDY píše:Zdar kluci jak jsem tady četl tak to vydím následovně ty lemi jsou stejné jako na Kadetu a dozadu na vymenu chycenych od rezi maji primo na vymenu kulate ale take se daji pouzit u GOLF I jsou vyce tvarovane a jsou vyce ven ja budu volit tu to variantu
-
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte říj 05, 2004 21:13
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Na sedan kulaté lemy ??? To radši ne, stejně tak 5 dvéř. Jde to, minulý týden jsem to dělal známému na 5dv. kadetu, musí se rozšířit i dveře. Ale zpět ke 3 DV. Dát tam lamino a řezat a nýtovat je horší práce než řezat a svařovat. Je nutné si uvědomit, že lem je svařený s vnitřím lemem, který je hned za plastovým krytováním v KUFRU. Tím pádem by se za jízdy dostal prach + voda, prostě klaté lemy MUSÍ být přivařené, jelikož bych chtěl vidět, jak se laminem zajistí propojení vnitřního a vnejšího lemu !!!PS: Kit je v tomto místě na h...o. Kamínek udělá své a prasklinka jede dál !!! Jednoduše a jasně lemy se musí dotýkat !!!
-
- Příspěvky: 788
- Registrován: sob úno 19, 2005 21:48
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Je těžký to popsat jak to myslim a známej to dělá normálně i na kadety...Uvidíš až to bude a bude to v pohodě a jde to i bez svážení a nýtování...Kruger !!! píše:Na sedan kulaté lemy ??? To radši ne, stejně tak 5 dvéř. Jde to, minulý týden jsem to dělal známému na 5dv. kadetu, musí se rozšířit i dveře. Ale zpět ke 3 DV. Dát tam lamino a řezat a nýtovat je horší práce než řezat a svařovat. Je nutné si uvědomit, že lem je svařený s vnitřím lemem, který je hned za plastovým krytováním v KUFRU. Tím pádem by se za jízdy dostal prach + voda, prostě klaté lemy MUSÍ být přivařené, jelikož bych chtěl vidět, jak se laminem zajistí propojení vnitřního a vnejšího lemu !!!PS: Kit je v tomto místě na h...o. Kamínek udělá své a prasklinka jede dál !!! Jednoduše a jasně lemy se musí dotýkat !!!