Ztráta výkonu
Moderátor: Blue Lanos
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Ztráta výkonu
Nebo též bych se zeptal přes Carmax zdali se dají sehnat
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
- Reklama
Re: Ztráta výkonu
Tady ji máš,origo GM.Petr S. píše:Uplně bez problemu,mrkni k Drafelovi.Kamil202 píše:ladinek.......original GM svíčky už asi neseženu, ty se dodávají pouze s novým vozem....jako náhrada udávají NGK ZFR6F-11
357...........tak tyhle svíčky jsou opravdu milé, ale mně stačí 4
http://www.czdrafel.cz/svicka-zapalovac ... l-gm-p4671
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Re: Ztráta výkonu
Davat sviečky "origo GM" by bol krok späť si myslím
ja mam síce Orlando ale s rovnakým motorom 1.8 F18D4 kod motora
dal som tam iridiove sviečky NGK ZFR6FIX-11 asi po cca 2 000 km najazdených a zlepšilo sa spravanie motora , ODTRH 0,7 -0,8 max. !!!!
takže sviečkami to asi nebude
treba zdiagnostikovať tlak paliva v palivovej lište , je tam na to ventil ako na hustenie pneu
DCVCP /variabilne časovanie ventilov/ ,tiež nema na to vplyv
skracovanie nasavacieho potrubia sa deje okolo 4200 r.p.m. a prejavuje sa nahlym zvyšením výkonu, ako keby zabralo turbo
Jednoducho 1.8 je RAKETA na kolesach , ked je Cruze lahšie oproti Orlandu o necelych 360 kg
tak musí dávat excelentne výkony
ja ked Orlandu prikurim na III.st. 5000 rpm a na IV. stupni 5000 r.p.m. ide 170 km/h
ale ako hovori JRD Mc-Laren turbo, riadiaca jednotka /ECU/ je v Chevroletoch riadne *.*.*.o.v.a
a z toho idu problemy pri akcelerácii aj s tým zazrakom elektronickym plyn. pedalom
ja mam síce Orlando ale s rovnakým motorom 1.8 F18D4 kod motora
dal som tam iridiove sviečky NGK ZFR6FIX-11 asi po cca 2 000 km najazdených a zlepšilo sa spravanie motora , ODTRH 0,7 -0,8 max. !!!!
takže sviečkami to asi nebude
treba zdiagnostikovať tlak paliva v palivovej lište , je tam na to ventil ako na hustenie pneu
DCVCP /variabilne časovanie ventilov/ ,tiež nema na to vplyv
skracovanie nasavacieho potrubia sa deje okolo 4200 r.p.m. a prejavuje sa nahlym zvyšením výkonu, ako keby zabralo turbo
Jednoducho 1.8 je RAKETA na kolesach , ked je Cruze lahšie oproti Orlandu o necelych 360 kg
tak musí dávat excelentne výkony
ja ked Orlandu prikurim na III.st. 5000 rpm a na IV. stupni 5000 r.p.m. ide 170 km/h
ale ako hovori JRD Mc-Laren turbo, riadiaca jednotka /ECU/ je v Chevroletoch riadne *.*.*.o.v.a
a z toho idu problemy pri akcelerácii aj s tým zazrakom elektronickym plyn. pedalom